Mitä muutoksia on tapahtut normaaleista tottumuksista kun aloitatte dietin kesäkuntoa 2015 varten??
Ruokavaliosta se lähtee aina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä muutoksia on tapahtut normaaleista tottumuksista kun aloitatte dietin kesäkuntoa 2015 varten??
Joo elikkä kreatiini eikä Whey-80 näytä toimivan ollenkaan. Tankkausvaihe ohi tänään ja olen aivan yhtä heikko ja uupunut kuin aina ennenkin, huolimatta kreatiinista. Tämänhän piti marginaalisesti nostaa suorituskykyä...
Painossakaan ei näy minkäänlaista nousua Wheyn ankarasta vetämisestä huolimatta, onko sillä jotain tekemistä asian kanssa että sekoitan soossin lusikalla ja se paakkuuntuu?
Joo elikkä kreatiini eikä Whey-80 näytä toimivan ollenkaan. Tankkausvaihe ohi tänään ja olen aivan yhtä heikko ja uupunut kuin aina ennenkin, huolimatta kreatiinista. Tämänhän piti marginaalisesti nostaa suorituskykyä...
Painossakaan ei näy minkäänlaista nousua Wheyn ankarasta vetämisestä huolimatta, onko sillä jotain tekemistä asian kanssa että sekoitan soossin lusikalla ja se paakkuuntuu?
Jos maltoa sekottelet mulla ei ainakaan imeydy kunnolla noin pienellä nestemäärällä. 40g menee vielä ihan mukavasti, mutta 50g alkaa olemaan jo itsellä ainakin siinä rajoilla että jää vellomaan vatsanpohjalle.Kuinka paljon hiilaria voi sekoittaa tollaseen normi 750ml sheikkeriin, että liuoksesta ei tule liian vahvaa? Onko 75g ok, vai pitäiskö ottaa toinen sheikkeri jo käyttöön?
Sillain ne näemmä ainakin tuoteseloituksessa väittävät. Tuosta en kyllä osaa sanoa, mutta kaikista parhaiten se selviää ihan kokeilemalla. Jos imeytyy hyvin eikä jää vatsanpohjalle vellomaan ja eikä tule pahaa oloa, silloin on hyvä suhde. Aloita jostain 50g paikkeilta, lisäile tasaisesti kunnes pääset haluamaasi määrään ja jos tuntuu ettei imeydy lisää vettä eli ota se toinen sheikkeri käyttöönOsmopurea käytän. Ilmeisesti hieman helpommin imeytyvää kuin malto?
Muistakaa sitten että treeninaikaisesta hiilarista ehtii treenin aikana imeytyä hyvällä säkällä joku 20-40g riippuen vähän ihmisestä. Loput hiilarit toimittaa sitten palautusjuoman hiilarin virkaa, joten kannattaa sitten jossain vaiheessa miettiä ottaako palarissa ainakaan enään sitä turhaa hiiltä. Mieluummin mä ainakin hiilarit syön sitten ruuasta myöhemmin.
Moi ! Jos lasken ravintoarvoja kaupan paketeista niiden tuoteselosteiden perusteella, kun ostaa kanaa/kalaa/jauhelihaa, lasketaanko arvot raakapainosta vaiko siitä painosta mitä on paistamisen jälkeen jäänyt jäljelle ?
Raakapainosta aina. Eli jos punnitset vaikka 200g jauhelihaa ja paiston jälkeen se painaa enää 100g, niin lasket ne ravintoarvot paistamattomasta lihasta.
Mitä täällä editoidaan. Repesin alkuperäiselle viestille, josta tulikin mieleen, että Uncle Bens on alkanut riisipaketeissa ilmoittamaan keitetyn riisin makroja. Ihmettelin joku päivä, kun oli kevyttä jasminriisiä.