Lasketaanko palkkari ateriaksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lasketaanko palkkari ateriaksi?
Onko kellään tietoa paljonko tuossa myproden konsentraattiherassa on leusiinia? Mietin vain paljon pitää ottaa et tulee se 3g. Riittääkö 30 grammaa?
Moro. Tänään tuli postissa Whey-80 ja Creatine Monohydrate. Nyt olen hieman pihalla miten nämä kuuluisi/kannattaisi ottaa? Yhdessä vai erikseen? Ennen treeniä vai treenin jälkeen? Lepopäivinä ei ilmeisesti mitään merkitystä.
Pakkauksen annossuosituksia ilmeisesti ihan hyvä käyttää eikä lähteä muuttelemaan annoskokoja?
Ja jos olen ymmärtänyt oikein niin kreatiinin käytön aikana pitäisi litkiä vettä jumalattomasti?
Tuli tilattua tota Gainer Prota tukulta ja on vielä perus Wheytäki jäljellä ni ku palautusjuomana sit käyttää tota gainer prota ni onko suotavaa lisää vaikka 1 dl whytä nii määräät muuttuis 60g hh 20p --> 60g hh 50p. Onko tossa jo liikaa tavaraa ? vastatakaa tälläselle perus salijampalle
Onks tosta jotain haittaa jos vetäsee wheyt ja kreatiinit yhteen sekotettuna maitoon?
Eiks wheyssä oo jo aikalailla se päivittäinen suositus määrä muutenkin sitä kreaa?
Mitä osaatte sanoa teen kulutuksesta? Ikivanhana terveystuotteenahan sitä pidetään, mutta mites kun menee parhaimmillaan se n.4 kuppia päiväs? Mustaa teetä 90% ajasta.
Joo ei näköjää ookkaan. Muistin väärin, olikin recovery pro missä sitä oli.
Onko kahvi terveellisempää kuin vihreä tee?Ja kahvilla nyt on muutenkin enemmän todistettuja terveysnäyttöjä kuin teellä. Kofeiini ainoa kakspiippuinen juttu. Toisille hyvä, toisille huono.
Siinä rasiassa on nykyään kuvat, katsopa vaikka Oivariinihan on voin ja rypsiöljyn seos ja luinko mahdollisesti Valion sivuilta, että se sopii paistamiseen erinomaisesti.Ei lue rasiassa eikä niiden nettisivuilla, tai sitten en vaan tajunnu. :o
Juu tiedän, mut oletin et puhuttii whey80/100.
Minulla olisi kysymys kanafileistä, jos esim. ostan 300 g paketin kanafilettä jossa on 300 kcal, paistan ne ja jäljellä on enään 200 g kanafilettä, syönkö silti 300 kcal edestä vai vaan 200 kcal edestä ?
Onko kahvi terveellisempää kuin vihreä tee?