Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Onko ihan sama ottaa omega 3 pillerit kerralla vai tehdä niin kuin ohje sanoo että 3x päivässä 1 tabu. Ite oon tehny niin että aamupalan yhteydessä vedän 3tabua mutta onko sillä mitään merkitystä miten ne ottaa?

teelusikallinen kreatiini painaa noin 5g ja otat niitä teelusikallisia 4 kappaletta päivässä. Yksinkertainen matemaattinen kaava 4*5g = 20g.
Isommilla määrillä tankattaessa tuskin saat mitään hyötyä. Maksimissaan pakki menee sekaisin

Kysymys: oisko välipalaehdotuksia kun rahka kyllästyttää? Jotain nopeaa mitä ei tarvii erityisesti laittaa.

Konaa, mä en voi syödä gluteeniviljoja lainkaan, niin käytän maissipohjaista makaronia tai riisinuudeleita. Ymmärtääkseni vastaavissa vehnätuotteissa on kuitenkin paremmat ravintoarvot?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kysymys: oisko välipalaehdotuksia kun rahka kyllästyttää? Jotain nopeaa mitä ei tarvii erityisesti laittaa.

Konaa, mä en voi syödä gluteeniviljoja lainkaan, niin käytän maissipohjaista makaronia tai riisinuudeleita. Ymmärtääkseni vastaavissa vehnätuotteissa on kuitenkin paremmat ravintoarvot?

Itse teen useasti munakasta, laitan 2 valkuaista ja 1 kokonaisen munan, 3 rkl maitoa ja mausteita maun mukaan. Väliin laitan kanaa/tonnikalaa/jauhelihaa : ) toimii

Puhutaan paljon, että vehnä on ei ole hyväksi. Kysyisinkin, mitä makaronia/pastaa/riisiä suositte, jossa olisi mahdollisimman vähän vehnää ja olisi muutenkin terveellistä " fitness" ruokaa ?

Niin sitä puhutaan vähän kaikenlaista, ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee. Noista kun valitsee ne täysjyväversiot niin se on hyvä se.

Miten voi laskea omien syömisten kalorimäärän sun muut? (huom. ei paljonko pitäisi syödä kaloreita vaan paljonko syö kaloreita) Eli kaikkien purnukoitten kyljestähän niitä näkee mutta onko esimerkiksi netissä jotain sivustoa mistä näkee paljonko esimerkiksi yhdessä perunassa on kaloreita, rotskua ja hiilaria ym..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom