Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Perus jauhelihassa on kyllä enemmän rasvaa ellei nyt ole jotain supermarinoitua kanaa. Tumma makaroni versus tumma riisi niin aika samat makrot, makaronissa hitusen enemmän protua ja riisissä enemmän hiilaria, ainakin näissä omissa.

Maku tulee siitä miten ne valmistaa, mutta itelle maistuu makaroni ja jauheliha paremmin, runsallaa ketsupilla tietty.

Kanassa vähemmän rasvaa ja varsinkin tummassa riisissä kuitua hyvin niin kana luistaa kivasti suolistosta poiskin.

Itse olen jauheliha+makarooni kannalla.

Tosin onhan sitä kuitua tummassa makaroonissa aika hyvin. Kai tuo makaroni vs riisi on vaan mieltymys juttu.

Eikös ravinto-opin yksi keskeisistä nyrkkisäännöistä ole monipuolisuus? Ei pidä syödä aina samaa vaan vaihdella ravintoarvotavoitteiden asettamissa rajoissa? Siis toisinaan riisiä ja toisinaan pastaa, toisinaan kanaa ja toisinaan jauhelihaa. Ehkä välillä kalaakin? :)

Star Nutrition Whey 100

Fitnesstukun sivuilla ei tuoteselosteessa näy aminohappoja, toisin kuin Whey 80:ssä. Onko satasessa niitä ollenkaan vai onko vain unohtunut mainita tuoteselosteessa?

Mistä proteiini sitten koostuu ellei aminohappoketjuista?

Fitnestukun sivuilla kyllä lukee "Star Nutritionin Whey-100 on laadukas heraproteiini, joka sisältää erittäin suuren määrän aminohappoja (25 %)."
"...sisältää kaikki aminohapot täydellisessä tasapainossa"

Aaa sori luin huonosti. Kiitos vastauksesta.

Itseasiassa en edes tiedä miksi kysyin moista, sillä olen kuitenkin lukenut proteiinisynteesistä, koostumuksesta ja vaikutuksista lähes kaiken. Jotenkin pienessä päässäni vain mietin sitä jonain erityisenä lisäravinteena, jolloin siitä voisi muka jotenkin puuttua ne:face:

Aaa sori luin huonosti. Kiitos vastauksesta.

Itseasiassa en edes tiedä miksi kysyin moista, sillä olen kuitenkin lukenut proteiinisynteesistä, koostumuksesta ja vaikutuksista lähes kaiken. Jotenkin pienessä päässäni vain mietin sitä jonain erityisenä lisäravinteena, jolloin siitä voisi muka jotenkin puuttua ne:face:

Tuskinpa kuitenkaan ihan riittävästi, jos mietit sisältääkö heraproteiini aminohappoja..

Miten offilla jengi vetelee hiilaria reenin ympärillä ? Intrassa ja palkkarissa vaan isot satsit ? Olisi tarkoitus alkaa panostamaan tohon treenin ympärillä olevaan ruokailuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Miten offilla jengi vetelee hiilaria reenin ympärillä ? Intrassa ja palkkarissa vaan isot satsit ? Olisi tarkoitus alkaa panostamaan tohon treenin ympärillä olevaan ruokailuun.

Maltoo/vitargoa laturiin ja intraan ja palkkariin. Treenin jälkeen vielä ruokaa valitsemassasi muodossa.

Maltoo/vitargoa laturiin ja intraan ja palkkariin. Treenin jälkeen vielä ruokaa valitsemassasi muodossa.

Sori vähän tyhmä kysymys, mutta onko laturista hyötyä, jos on syöty noin 2h ennen reenia ? Intrassa ja palkkarissa aattelin ottaa 100g maltoa yhteensä. Jos nyt alkaisi vielä ottamaan laturia mukaan niin mistä koostuisi hyvä laturi ? :)

Cud3, oliivi/rypsi/hamppu tms öljyä kaikkeen ruokaan, lohta pääruuaks ajoittain, avocadoa salaattiin, chiasiemeniä puuron tai rahkan sekaan... mäkin oon allerginen pähkinöille ja ärsyttää kun niitä mainostetaan joka paikassa ratkaisuksi kaikkeen. :D

Miksi joissain tuotteissa esim vissyisssä joihin lisätty esim C-vitamiinia lukee kyljessä että " ** päivän saantisuosituksesta" kysymys kuuluu **/... 2 kautta mitä? Olisi kiva tietää?? Kiitos etukäteen.

Sori vähän tyhmä kysymys, mutta onko laturista hyötyä, jos on syöty noin 2h ennen reenia ? Intrassa ja palkkarissa aattelin ottaa 100g maltoa yhteensä. Jos nyt alkaisi vielä ottamaan laturia mukaan niin mistä koostuisi hyvä laturi ? :)

Itse tykkään ainakin jättää raskaaseen ateriaan pitkän ajan ja vetää mielummin helposti imeytyvässä muodossa laturissa. Jos noin paljon vedät hiilaria intrassa ja palkkarissa niin ei laturiin välttämättä tarvitse hiilaria.

- - - Updated - - -

Helppoja tapoja ottaa hyviä rasvoja ? Ei pähkinoita, koska olen allerginen:/

Juo rypsäriä.

- - - Updated - - -

Miksi joissain tuotteissa esim vissyisssä joihin lisätty esim C-vitamiinia lukee kyljessä että " ** päivän saantisuosituksesta" kysymys kuuluu **/... 2 kautta mitä? Olisi kiva tietää?? Kiitos etukäteen.
Öö... siis mikä oli kysymys?

Tuo on viitteenä ravintosisällöstä löytyviin määriin. Esim. C-vitamiinia xx mg ja xx% (**päivän saantisuosituksesta). Sekavasti selitetty mutta sekava oli kysymyskin. :D

Vinkkejä aamupalaan (kaloreita vähintää se +600kcal) mikä koostuisu lähinnä proteiinistä ja rasvasta ku jätän päivän hiilarit mieluummin treenin ympärille?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom