Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikä on optimaalinen makrojakauma lihasmassan kasvatukseen?
Onko ihan jees että syön n. 8 aikaan illasta 500g rahka ja tästä tunnin päästä eli juuri ennen nukkumaan menoa otan zma? Kun eikös se niin ole että kalsiumia ei saisi ottaa kovin lähellä tuota zma ottoa.
Ja kysyn nyt tässä samassa idiootin kysymyksen, eli kreatiinin käytön aikana kun pitää vettä juoda reilusti, niin kannattaako vetää esim kerran kahteen tuntiin 2litraa vaiko jaotella että 0.5l puolen tunnin välein?
Joo tyhmä kysymys mutta kun painaa mieltä :D
Kun aina sanotaan, että ruoka pitäisi syödä hitaasti jotta vältetään ähky jne.
Jos sulla on esim eväät, jotka syöt kerralla kuitenkin, niin eikö se ole ihan sama syötkö sen minuutissa vai 30?
Eihän se kulutettu aika voi mitenkään määrittää sitä, että jääkö sulle nälkä kun ruoan määrä on vakio?
Onko noista introista ja muista reenin aikana lipitettävistä litkuista mitään hyötyä kyseisessä treenissä? Yhden fastin intratömpön oon kuriositeetin vuoksi juopotellu jokunen kuukausi sitte, en huomannut minkäänlaisia vaikutuksia minkään suhteen.
Onko noista introista ja muista reenin aikana lipitettävistä litkuista mitään hyötyä kyseisessä treenissä? Yhden fastin intratömpön oon kuriositeetin vuoksi juopotellu jokunen kuukausi sitte, en huomannut minkäänlaisia vaikutuksia minkään suhteen.
Intralla on lihaskataboliaa ehkäisevä vaikutus.En kyl osannu odottaa yhtään mitään. Kaikenmaailman pöttien kyljissä lukeviin mainoslauseisiin uskomisen oon lopettanu jo aikaa sitten. Tuli vaan mieleen, että onko niistä nyt hyötyä sit ollenkaan millään muotoa? Joo ymmärrän että ei kaikki lisäravinteet tunnu, esim d-vitamiinikään tunnu miltään mut se vaikuttaa joka tapauksessa, tai niin tutkijat ainaki väittävät
Ajattelin jotta jos sillä intralla ois ollu jotain piristävää vaikutusta tai vastaavaa.. Toki turha kai lisäpiristystä enää hakea ku tempasee pwo:n naamariin ennen salia.. Pärisee, kuin ES jonnen käsissä kuumana kesäyönä :D