Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko rypsiöljyllä ja rapsiöljyllä suurta eroa? Oon kuullut, että oliiviöljy sekä rypsiöljy ovat hyviä öljyjä.. Onko rapsiöljy sitten huonompi vaihtoehto?
Me kaikki olemme toki yksilöitä, mutta meikällä keitetty kananmuna menee about parilla haukulla. Kuusi kananmunaa ei siis tunnu missään, ja nälkäkin vielä jää.En tiedä muista, mutta kyl mulla tiukkaa tekee jos pitäisi tosta noin kuusi keitettyä kananmunaa vetästä naamariin. Olo olisi ainakin täysi. Mutta tuon raa`an kymppisäkin jälkeen ei mene edes hirveen kauaa, kun voi jo syödä.
Me kaikki olemme toki yksilöitä, mutta meikällä keitetty kananmuna menee about parilla haukulla. Kuusi kananmunaa ei siis tunnu missään, ja nälkäkin vielä jää.
Ei mulla tynnyrimahaa enää ole, oon aina vaan ollut kova poika syömään. Dieetatessa tuo jätesäkin kokoinen vatsalaukku on vittumainen, koska ihan kohtalaisista kaloreistakin huolimatta mulla on aina nälkä.heleppo kai se on jos mahalaukku on kuin jätekassi,niin meneehän sinne kuusi keitettyä munaa+++ muuta heittämällä.kaikilla kun ei ole sitä tynnyrimahaa
heleppo kai se on jos mahalaukku on kuin jätekassi,niin meneehän sinne kuusi keitettyä munaa+++ muuta heittämällä.kaikilla kun ei ole sitä tynnyrimahaa
Pikainen kysymys. Kesällä 15-vuotta täyttävä pikkuveljeni, 177cm/82kg, treenaa aktiivisesti jääkiekkoa ja treenejä on neljä kertaa viikossa+pelit. Lisäksi aloittanut salilla treenaamisen. Tällä hetkellä on käytössä vain palautusjuoma, mutta kannattaisiko tuon ikäisen alkaa käyttämään treenin aikana esimerkiksi heraa+maltoa ja millä grammamäärillä? Entä aminot? Kuitenkin kiekkotreenit kestävät helposti pari tuntia ja tuon ikäisellä ja kovimmassa kasvuiässä kulutus on kova.
Enemmän rasvaa. Vaikka 1g/ kg . Oliiviöljy on rok.
:wtf:
Mikä ois ihmisten mielestä yläraja maidon juonnille per päivä? Tai mitä haittoja voi olla liiasta maidonjuonnista? Intissä ollessa välillä ainoot prodet tulee maidosta ja sitä meneekin 4 litraa per päivä..
Mikä ois ihmisten mielestä yläraja maidon juonnille per päivä? Tai mitä haittoja voi olla liiasta maidonjuonnista? Intissä ollessa välillä ainoot prodet tulee maidosta ja sitä meneekin 4 litraa per päivä..
Onko Corn Flakesit hyvä vai huono vaihtoehto? Tietenkään ei se mitää kaurahiutaleita ole joten turha siihen on edes alkaa vertamaan. 100g sisältää: 378kcl,7g proteiinia, 87g hiilaria joista 8g sokeria, rasvaa 3g.