Hmm, tästä tulikin idea. Toivottavasti en kokeile (etenkään jollain milbonalla), mut kuinkahan paljon rahkaa jaksais yhdeltä istumalta syödä?
Eiku vaan ennätystehtaaseen (mikäli viel on olemassa) kokeileen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, tästä tulikin idea. Toivottavasti en kokeile (etenkään jollain milbonalla), mut kuinkahan paljon rahkaa jaksais yhdeltä istumalta syödä?
Mitkäs on teikäläisen mitat?
Tuo proteiinin määrä on aika korkee kun taas rasvan todella alhainen! Jos jotain lähtisin muuttamaan olisi se rasvaa lisäilemällä ja proteiineja vähentelemällä, mutta suurempaa analyysia ei pysty tekemään ku ei ole minkäälaisia mittoja tiedossa.
Ps. Ennen nukkumaan menoa 2.55kg rahkaa on kunnioitettava suoritus
Onko tuo sisusavotan jätkä?Syömishaaste: Lava maitorahkaa siinä foorumiltakin tuttu henkilö iskee kovat pohjat!
Onko tuo sisusavotan jätkä?
Rahka 2550g.
Mitenkä paljo kantsii rasvaa vetää viimesellä aterialla ennen ku painuu pehkuihi? Oisko 3 munaa + jotai tonnikalaa öljyssä 60g liikaa?
Ennen nukkumaan menoa:
Rahka 2550g
Elikkäs, miksi sokerit oikeastaan ovat helvettiä? Käsitykseni mukaan aiheuttaa insuliinipiikin, jonka haittoja en myöskään tiedä, mutta eikös tuotakin voi kuiduilla lieventää? Ja onko mitkään sokerit parempia kuin toiset?
Ajattelin aloittaa "kiristelemään" nyt tätä röllykkää pois ihan salitreenillä ja aerobisella ja eilen illalla yritin tehdä ruokavaliota kalorilaskurin avulla niin onko nämä jakaumat mistään kotoisin: Kaloreitan noin 2700, P280 H200 R90
Tuota proteiiniä kyllä tulee ainakin omasta mielestäni suht paljon ja onko hiilaritkaan hyvä pitää noin korkealla?
ei tässä nyt ole yhtään mitään järkeä,mitkä PT on käskenyt sun syödä iltapalaksi yli 10 purkkia rahkaa?
Onko dieetillä järkeä ottaa kreatiinia koska kreatiinihan luokitellaan jossain määrin "massanlisääjäksi"?
Ja dieetin tavoitteenahan se perinteinen eli rasvat pois mahdollisimman pienellä lihashäviöllä.
olen 162 pitkä nyt 51 kiloinen nainen, entinen anorektikko, joten on vaikeaa nostaa kalorimääriä ymmärrettävästästi! osaako joku arvioida tarvittavan kalorimääräni?
harrastan lihaskunto liikuntaa 2-3 kertaa viikossa, aerobista 2-3 kertaa viikossa...vaihtelen välillä mut vähintään 2 lihaskunto treeniä ja 3 aerobista tai sit esim.3 aerobista 3 lihaskunto....1-3 lepopäivää ja joskus lepoviikko. En syö ollenkaan lihaa.
Käytän möller tuplaa, cla:ta, L-karnitiinia, D-vitamiinia, kalkkitabletteja ja oon aatellut hankkia vihreä tee kapseleita.
superfoodei kuten macajauhe, aswangha jauhe(en tiiä kirjoitinko oikein XD ) ja spirulina jauhe.noitten lisäks ph stickei ja sitten hera proteiini jauhetta.
Siis en syö LIHAA mutta maitotuotteita ja kananmunia joo.
sit semmonen et kuinka usein herkuttelu on ok? herkuttelulla meinaan (heitän esimerkkei mitä syön tuolloin kun herkuttelen) : leivos/kaksi tai raakasuklaa patukka/pikkulevy tai kakkupala tai jäätelö tai joskus pari pientä aitoa suklaa patukkaa. en siis mätä näitä kaikkia kerralla! tietenkään! :D mut siis esimerkkei mitä kerrallaan eli esim.toi kakkupala, ni silloin ei sinäpäivänä muuta.joskus kyl paistan lettui tai pannaria tai piirasta jolloin menee parikin palasta mä nyt 1-2 kertaa viikossa otan herkkuja.paino ei oo noussut eikä laksenut.
Mutta mä luulen et kun syön 1-3 kertaa päivässä mun ruokavalioo pitäs hiukan rukata et saan lihastreenin puremaan paremmin.joo näkyy mul vatsalihakset ja oon timmimmässä kunnossa mut tahtoisin muotoja. mä treenaan KOTONA.mul on tääl kaikkii treenivälineitä.....
jos sais asiallaisia vastauksia kiitos
Kertokaas ihmiset jotka olette olleet vähähiilarisella dieetillä, miten olette muodostaneet palkkarin.