Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tilanne on se, että koulussa syön ison aterian ja siitä 2-3 tunnin kuluttua menen yleensä salille. Kouluruoan mukana saan melko paljon hiilareita ja kun hinta kerran on kiinteä, tulee sitä syötyä aina melko paljon. Tuon aterian mukana tulee reippaasti suurin osa päivän hiilareista. Kysymys koskeekin reenin jälkeisiä hiilareita. Palkkarissani ei ole hiilareita, mutta kuinka tärkeää on saada vielä reenin jälkeenkin hiilihydraatteja koneeseen? Lähinnä mietin sitä, että imeytyykö kouluruuan hiilareita vielä niinkin pitkään, että niiden avulla saadaan täytettyä lihasten glykogeenivarastoja reenin jälkeen? Samaa lihasryhmää tulee reenattua uudelleen yleensä 3-4 päivän kuluttua, joten hoitaako seuraavien päivien ruokakin tuota täydennystä riittävän hyvin?

Niin ja olen siis dieetillä ja kouluruuan ulkopuolella on ollut pakko karsia hiilareista, mikäli haluan turvata riittävän proteiininsaannin. Olisin kiitollinen vastauksista ja neuvoista.

Onko mahdollista hankkia massaa pähkinöillä? nehän sisältävät paljon kaloreita. ja paljonko niitä pitäisi syödä että alkaisi paino nousemaan vähäsen?

Joku roti nyt. Jos meinaat pelkkiä pähkinöitä syödä niin ihan vitusti saat niitä syödä.

No jaa. Joku puol kiloa (joo, ei puol kiloa välttämättä riittäis) pähkinöitä päivän ainoina ruokina ei välttämättä oiskaan niin paljoa. Mut kyllä pähkinöillä voi painoa nostaa ihan samalla tavalla ku millä tahansa ruoalla.

Tuskimpa tässä nyt pelkillä pähkinöillä kysyjä ajatteli elää... Normiruan päälle jos sitä on edes jonkunverran, niin pähkinöillä saa helposti kalorit plussalle ilman että tarvii kiloa vetää päivässä.

Tulis aika kalliiks jos pähkinöitä pelkästää söis yli kulutuksen :D Luulen että kysyjä tarkoitti pähkinöitä lisänä muun ruuan kanssa.

Tulis aika kalliiks jos pähkinöitä pelkästää söis yli kulutuksen :D Luulen että kysyjä tarkoitti pähkinöitä lisänä muun ruuan kanssa.

Joo niin mäkin arvelin, kahden edellisen viesteistä vaan sai kuvan että luulivat pelkkiä pähkinöitä syövän.

Painonpudotus/laihdutus lähes täysin ilman urheilua?! Nimim. epätoivoinen

Moikka!
Olen 21-vuotias n. 63 kg 167 cm "urheilija"nainen. Tilanteeni on se, että en pysty tällä hetkellä enkä ole aikoihin pystynyt kunnolla treenaamaan. Viimeiset 3 vuotta olen ollut järkyttävässä sairastelukierteessä (angiina, poskiontelontulehdus, lihassäryt). Se mitä nyt siis kykenen tekemään on käytännössä vain kävelylenkit. En ole todellakaan lihava, mutta inhoten katson peiliin löysää vartaloani: käsivarret, jenkkakahvat, vatsanseutu. Nyt kysyisinkin epätoivoisena, mitä minun täytyy tehdä että saan vartalostani hoikan? Tavoite olisi n. 58-60 kg. Millaisia annoskokoja minun täytyy syödä että tapahtuu tuloksia? En tosiaan syö mitään herkkuja, mehuja, juustoa, leipää, hedelmiäkin olen pyrkinyt vähentämään ja pastaa/riisiä/perunaa syön vain toisella isolla aterialla. Silti mitään tuloksia ei tule. :face: Onko 100 g lihaa, 200 g kasviksia ja 25 g raejuustoa liian iso annos ihmiselle joka ei pysty liikkumaan käytännössä ollenkaan?? HELP ME!!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En nyt tekisi ongelmaa 3-5kg:sta. Syöt vaan vähemmän ja seuraat vaakaa, rennolla asenteella. Kalorilaskuri on myös oiva apu laihdutukseen johon on helppo kirjata päivän sapuskat.

Tuleeko kenellekkään muulle kanasta ripuli? Mää en tiedä mikä siinä on kun, AINA kun syön kanaa niin varpusparvet lentelee villinä. Väärin valmistuksen syytä se ei ole, koska kana ei koskaan ole jäänyt raa'aksi. Ja eniten tulee syötyä reisikoipia.

^

Veikkaan, että sun pakkis ei kestä sitä kananrasvaa, jota noissa koivissa on jonninverran, itsellä ainakin ihan sama juttu. Filesuikaleissa tai muitten lihojen rasvojen kanssa ei mitään ongelmaa.

^

Veikkaan, että sun pakkis ei kestä sitä kananrasvaa, jota noissa koivissa on jonninverran, itsellä ainakin ihan sama juttu. Filesuikaleissa tai muitten lihojen rasvojen kanssa ei mitään ongelmaa.

Okei, tätä en todellakaan tullut edes ajatelleeksi. Jätän nyt kokokaan noi koivet pois ja katon mitä tapahtuu.

Mitä palautusruoaksi/-juomaksi suosittelisitte?
Opiskelijabudjetti: Heraproteiini+(maltodekstriini)+kreatiinimonohydraatti
Porvaribudjetti: Heraproteiini-isolaatti+vitargo+kreatiinimonohydraatti

- - - Updated - - -

Tuleeko kenellekkään muulle kanasta ripuli? Mää en tiedä mikä siinä on kun, AINA kun syön kanaa niin varpusparvet lentelee villinä. Väärin valmistuksen syytä se ei ole, koska kana ei koskaan ole jäänyt raa'aksi. Ja eniten tulee syötyä reisikoipia.
Meidän koiravainaalla tuli aina kanasta. Oli myös sen herkkua, joten sikäli ikävää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom