Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Juuh elikkäs... Oon nyt dieetillä ja oon aatellu ostaa palkkariks Whey100:sta ja sen lisäksi Maltodextriiniä. Miten tää Maltodextriini eroaa Maltosta ja kannattaako nyt hommaa kumpaa? Lähinnä kiikarissa ollu maltodex tuote jossa (/100g) 86g polysakkarideja, maltotrioosia 8g, maltoosia 5g ja dextroosia 1g. Onko tämä nyt ihan OK palkkarihiilariksi? Dieetillä oon aatellu 2:1 proteiini/hiilari suhde palkkariin.

Käsittääkseni malto on vaan lyhenne sanasta maltodextriini. Samaa tavaraa siis lienevät.
Maltoa en dieetillä ite edes palkkariin laittaisi, ellei seuraavan kunnon ruokaan ole montaa tuntia. Anyways toi malto on varmaan palkkariin ihan sujuvaa tavaraa, miksi ei olisi? :o

Tuleeko huonompaa tulosta jos bulkilla vetää jokapäivä esim suklaata? Jos on makrot kohdallaan muuten. Onko sokerista haittaa jos bulkkaa?

Tuleeko huonompaa tulosta jos bulkilla vetää jokapäivä esim suklaata? Jos on makrot kohdallaan muuten. Onko sokerista haittaa jos bulkkaa?

No määrittele huonompi tulos.. Eise kehonkoostumus ainakaan parane, ja bulkillakin kannattanee lähtökohtaisesti pyrkiä minimoimaan se läskin määrä. Ihan terveydellisistä syistäkään en mitään vastaavia sokerituotteita söisi päivittäin.

Moi

Mitä voisin syödä pääruokien lisukkeena, kun kalorit jää vissiin aika vajaaksi ja on tarkoitus kiristellä. (82kg/188cm) mies, n. 1900 kcal/pvä Rasvaa ja prodea tulee ihan hyvin, mutta hiilarikammoisena ei riisit ja vastaavat houkuttele, vaan niiden tilalla pitäisi syödä jotain mistä saisi myös jotain "hyötyä" eikä pelkästään kaloreita. Kasviksia syön varmaan hieman alle 1kg päivässä.

Papuja ja linssejä olen vedellyt, mutta jostain luin että sisältäisivät todella paljon estrogeeniä ja naiseksi en halua muuttua.

Treenaan aamulla n. 30min heräämisen jälkeen kun pienen totuttelun jälkeen toimii mulla erittäin hyvin. Ostin f-tukusta pari pönttöä octanea ja bcaa:ta, miten noita kannattas käyttää oikein? Ohjeessa lukee, että ennen treeniä, sen aikana ja jälkeen mutta miltä kuulostaa jos vedän ennen treeniä heradrinkin jossa kreatiinia + hiilaria, treenin aikana octanea ja treenin jälkeen normipalkkari johon sotken bcaa:t? Olen kofeiinia ottanut yleensä 400mg buusterina, kannattaako sitäkin vielä ottaa vaikka juo tuota octanea, kun sen pitäisi piristää myös?

Moi

Mitä voisin syödä pääruokien lisukkeena, kun kalorit jää vissiin aika vajaaksi ja on tarkoitus kiristellä. (82kg/188cm) mies, n. 1900 kcal/pvä Rasvaa ja prodea tulee ihan hyvin, mutta hiilarikammoisena ei riisit ja vastaavat houkuttele, vaan niiden tilalla pitäisi syödä jotain mistä saisi myös jotain "hyötyä" eikä pelkästään kaloreita. Kasviksia syön varmaan hieman alle 1kg päivässä.

Papuja ja linssejä olen vedellyt, mutta jostain luin että sisältäisivät todella paljon estrogeeniä ja naiseksi en halua muuttua.

Syö niitä hiilareita, pliis.

Treenaan aamulla n. 30min heräämisen jälkeen kun pienen totuttelun jälkeen toimii mulla erittäin hyvin. Ostin f-tukusta pari pönttöä octanea ja bcaa:ta, miten noita kannattas käyttää oikein? Ohjeessa lukee, että ennen treeniä, sen aikana ja jälkeen mutta miltä kuulostaa jos vedän ennen treeniä heradrinkin jossa kreatiinia + hiilaria, treenin aikana octanea ja treenin jälkeen normipalkkari johon sotken bcaa:t? Olen kofeiinia ottanut yleensä 400mg buusterina, kannattaako sitäkin vielä ottaa vaikka juo tuota octanea, kun sen pitäisi piristää myös?

Ota sitä kofeiinia lisäks jos tuntuu tarpeelliselle, octanehan ei kofua sisällä.

Oon tässä vähän kattonut noita Star nutritionin protsku jauhoja, ihmettelin tässä et mikä eri tolla Whey 80 ja Gourmet-Pro:lla on ? Täällä missä mä asun on toi Star Nutrition Gourmet Pro tarjouksessa, hinta ois nyt 16.56 €/kg :dance:
Onko suurin ero et tossa whey 80 on Heraproteiinikonsentraattia ja gourmetissa taas maitoproteiinikonsentraatti ja heraproteiini-isolaatti. Niin kuin huomaa oon erittäin uuno näissä jutuissa.

No määrittele huonompi tulos.. Eise kehonkoostumus ainakaan parane, ja bulkillakin kannattanee lähtökohtaisesti pyrkiä minimoimaan se läskin määrä. Ihan terveydellisistä syistäkään en mitään vastaavia sokerituotteita söisi päivittäin.

Huonompi tulos painoissa ja keho huonommassa kunnossa. Mutta jos verrataan bulkkikaloreihin 3100kcal (+300) kokonaan ilman sokeria, ja 3100kcal (+300) (sisältäen 41g suklaapatukka), eikö silloin pitäisi saman verran tulla läskiä? proteiini ja rasvamäärä olis aika samoissa muuten?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oon tässä vähän kattonut noita Star nutritionin protsku jauhoja, ihmettelin tässä et mikä eri tolla Whey 80 ja Gourmet-Pro:lla on ? Täällä missä mä asun on toi Star Nutrition Gourmet Pro tarjouksessa, hinta ois nyt 16.56 €/kg :dance:
Onko suurin ero et tossa whey 80 on Heraproteiinikonsentraattia ja gourmetissa taas maitoproteiinikonsentraatti ja heraproteiini-isolaatti. Niin kuin huomaa oon erittäin uuno näissä jutuissa.

Pikaisesti vilkaistuna asia on noin kuten itse jo aavistelit.

Bodarithan tunnetusti syö riisikakkuja, mutta itse olen aivan koukussa näihin maustettuihin versioihin. Onko synti ? Eikö kummiski aika samaa kamaa ?

Moro!

Oon aikalailla noviisi näissä ruokavalioon liittyvissä asioissa ja tarvisin vähän kokeneempien ihmisten jeesiä siihen että mitä syön ja milloin syön.

Treeniä tulee tehtyä noin 4-5 kertaa viikkoon. Aikalailla 3-4 rankkaa salitreeniä jolloin tulee vedettyä itsensä kyl ihan piippuun (ohjelmana Golden Six). Tämän lisäksi 1-2 kertaa aerobista treeniä (1h juoksulenkki ja/tai 2h salibandy höntsäilyt)

Ruokavalio on nyt kolmisen viikkoa näillä treeneillä ollut jokseenkin seuraavanlainen:

n. 8.30 Maitorahka mehukeitolla, 1-2 tumma leipä kinkulla ja juustolla, 1-2 kuppia kahvia
n. 11.30 Maitorahka mehukeitolla, kuppi kahvia
n. 14.00 Riisi/Pasta + Kana/Jauheliha, lisänä usein raejuusto
n. 17.00 Maitorahka/Banaani tms
n. 19.30 Lämmin ruoka (yleensä sama kuin 14.00)
Treenin jälkeen illalla usein vielä rahkaa ja pari lasia maitoa

Pituus 173cm ja paino 73kg. Tarkoitus olisi siis saada hieman lisää lihasmassaa, siinä määrin että kroppaan saisi vähän muotoa ja yhtä tärkeää olisi pysyä ns. timmissä kunnossa.

Syönkö tarpeeksi? Tarpeeksi monipuolisesti? Mitä ennen salitreeniä? Mitä ennen aerobista treeniä?

Syönkö tarpeeksi? Tarpeeksi monipuolisesti? Mitä ennen salitreeniä? Mitä ennen aerobista treeniä?
Hyvät rasvat näyttäis olevan aika vähissä, samoin vihannekset ellet syö sit lämpimän ruuan kanssa niitä ?
Onko tarpeeks ? Aika paha sanoa, riippuu aika pitkälti siitä et paljon kulutat ja syöt. Ootko koskaan laskenut sun päivän protskujen, hiilareiden ja rasvojen määriä ?

Moro!

Oon aikalailla noviisi näissä ruokavalioon liittyvissä asioissa ja tarvisin vähän kokeneempien ihmisten jeesiä siihen että mitä syön ja milloin syön.

Treeniä tulee tehtyä noin 4-5 kertaa viikkoon. Aikalailla 3-4 rankkaa salitreeniä jolloin tulee vedettyä itsensä kyl ihan piippuun (ohjelmana Golden Six). Tämän lisäksi 1-2 kertaa aerobista treeniä (1h juoksulenkki ja/tai 2h salibandy höntsäilyt)

Ruokavalio on nyt kolmisen viikkoa näillä treeneillä ollut jokseenkin seuraavanlainen:

n. 8.30 Maitorahka mehukeitolla, 1-2 tumma leipä kinkulla ja juustolla, 1-2 kuppia kahvia
n. 11.30 Maitorahka mehukeitolla, kuppi kahvia
n. 14.00 Riisi/Pasta + Kana/Jauheliha, lisänä usein raejuusto
n. 17.00 Maitorahka/Banaani tms
n. 19.30 Lämmin ruoka (yleensä sama kuin 14.00)
Treenin jälkeen illalla usein vielä rahkaa ja pari lasia maitoa

Pituus 173cm ja paino 73kg. Tarkoitus olisi siis saada hieman lisää lihasmassaa, siinä määrin että kroppaan saisi vähän muotoa ja yhtä tärkeää olisi pysyä ns. timmissä kunnossa.

Nopeasti katsottuna kaloreita voisi hieman lisätä. Hyviä rasvoja ja kasviksia ainakin näyttäisi puuttuvan.

Oon tottunut treeniin aikana juomaan paljon vettä, yleensä noin 2litraa. Nyt kun oon ottanut ton Octanen käyttöön, niin ongelmana on, että se loppuu usein jo puolessa välissä treeniä (3scoop,500ml vettä). Voiko tuota ottaa tupla annoksen treenin yhteydessä, kannattaisiko nuo 3 scooppia jakaa 2 shakeriin vai pitäisikö octanen loppumisen jälkeen juoda vettä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom