Painaako 1dl täysjyvä-riisiä n. 80-85g? kaurahiutaleet 1dl oli n. 40g.
Punnitsemalla sen olisit voinut todentaa samalla kun punnitsit ne hiutaleet. Mutta desi riisiä on about tossa painoluokassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Painaako 1dl täysjyvä-riisiä n. 80-85g? kaurahiutaleet 1dl oli n. 40g.
Tosta mun viestistä sai ehkä vaikutteen että olisin punninnut ne hiutaleet, mutta katoin vaan pussista ku siinä luki takana ''1dl=40g'' :P Aikeissa ostaa kyllä ruokavaaka. ja kiitos.Punnitsemalla sen olisit voinut todentaa samalla kun punnitsit ne hiutaleet. Mutta desi riisiä on about tossa painoluokassa.
pitääkö päivittäiseen proteiinin saantiin laskee myös ne pastojen, kaurahiutaleiden yms. proteiinit? itellä menee proteiinit aika paljon yli päivässä jos ne pitää ottaa huomioon? (paino 73kg ja proteiinit per/päivä 220g)
Pitääkö myös rypsi/oliiviöljy mitä käyttää paistamiseen, lisätä kalorilaskuriin?
mitä mä teen väärin, kun oon viimeisen kuukauden syöny vähintään 5000kcal päivässä, ja paino on silti tippunu kilon? vai onko mussa jotain todella pahasti vialla?
Mun mielestä ei kannata hifistellä liikaa jos haluaa pitää mielekkyyden tuossa touhussa pidemmän aikaa. En mä ainakaan mitään paistoöljyjä ole ikinä laskenut, samalla voisi alkaa laskea että kuinka paljon sitä paistorasvaa tarttuu ruokaan tai kuinka monta grammaa jauhelihan rasvasta jää paistaessa siihen pannuun. Järkihän tollasessa menee ja loppujen lopuksi melko merkityksetöntä.
Ootko nyt ihan varma tosta kalorimäärästä? Se on jumalattomasti safkaa, olettaen että syöt edes jotakuinkin terveellisesti. Toki riippuu myös koostasi...
Ota kalorit mielummin vaikka öljystä jos ei hiilareita kestä. Rypsiöljyä naamariin niin johan tulloo kaloreita.
onko liikaa jos syö päivässä 220g proteiinia (painan siis 73kg) tohon määrään on laskettu myös perunoitten,pastojen,leipien yms. proteiinit?
lähtöpaino 73 kg, pituus 185cm
1 kg turkkilaista jogurttia päivässä, sekaan n. 200 g mysliä ja reilusti juoksevaa hunajaa. aamupalaks puolet ja välipalaks neljän aikoihin loput.
lounaaks metripizza tms., yli 2000 kcal kerralla. viikonloppuisin ihan oikeaa ruokaa, kun pystyy ruokaa laittamaan.
toisinaan välivälipala iltapäiväkahvilla, jos sattuu nälkä yllättämään. purkillinen ananasta tms. nopeeta syötävää
(vähintään)1 litra täysmaitoa pitkin päivää syönnin yhteydessä, ja välillä ilman syömistäkin.
iltaruoka mitä milloinkin, perus kotiruokaa.
jotain iltapalaa ennen maatemenoa, jos ei muuta niin muutama iso lasillinen täysmaitoa.
lisäks vettä vähintään litra päivässä.
viime vuonna kun söin jotain 4000kcal päivässä paino nous 3 kiloa vuoden aikana, nyt lisätyillä kaloreilla paino on kuitenki tippunu? ei mee mun järkeen... sen verran oon huomannu muutosta että käyn nykyään joka päivä paskalla, ennen saattoi mennä 2 päivää ettei tarvinnut käydä.