Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Osaisko joku sanoo että mistä vois tämmönen johtua? Viikko ennen joulua olin pikku roadtripillä tuolla ja ruokavalioon kuului ainoastaan epäterveellistä ruokaa ja alkoholia kului myös kiitettävästi. Siinä kun laskeskelin niin noin 10000 kaloria per päivä. (mega-ateria, pitsa, 400g karkkia, limsaa, mäkkäriä yöllä ja sit alkoholit päälle, tätä luokkaa oli päivän ateriat parina päivänä).
Sit täältä kun päästiin ni söin viikon pelkkää mättöä, ei terveellistä ainesosaakaan näkynyt ruoissa, kalorimääristä ei tietoakaan, mutta paljon. Sitten olikin joulu ja sillonhan syödään, söin mm. jouluaattona kilon suklaata. Tämän kahden viikon aikajakson aikana en ollut yhtenäkään päivänä syönyt ''niin kuin pitäisi'', odotin siis että painokin olisi noussut ainakin jonkin verran, puntari kuitenkin puhui eri kieltä sillä paino oli pudonnut 83,5 --> 82, molemmat samaan aikaan päivästä mitattuja lukemia.

Saisko jälleen linkin jostain kalorilaskurista tjsp jota tänne on usein linkkailtu eri topicceihin.. ei meinaa löytää mitään käypää.

Fitnesstukussa olis tuo tarjous että massanlisääjää 4kg 39e. Tuo varmaan käy ihan hyvin palautusjuomana? Olis nimittäin opiskelijabudjetille helvetin hyvä

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Entä jos otan tuota vähän pienemmän annoksen, siten että hiilareita sunnilleen 40-50g(?) ja sitten lisään annokseen heraa, koska tarkoitus kuitenkin laittaa samaan tilaukseen kilo heraa

Siinä sun palkkarissahan ei tarvitse hiilihydraatteja olla välttämättä ollenkaan. Jos ei ylimääräiset kalorit haittaa niin antaa mennä vaan, mutta 2dl annoksessa oli melkeen 500kcal josta 29g prodea niin omaan korvaan tuo on nimenomaan massan(/läskin)lisääjä.

Tälläinen aloittelija kysymys:

1684 kcal
150,6 proteiini
93,6 hiilihydraatti
74,7 Rasva

Mikä on kun en laihdu? :D

Määrä saattaa heitellä päivästä riippuen +/- 100kcal. Aamulla painoa oli 96.2 (läskiä) ikää oli se 27 vuotta. Ja salilla teen yksijakoista 3 kertaa viikossa. Eli ongelma tosiaan on se että paino jumittaa tuossa 95-97 välissä. Nykyistä "diettiä" olen noudattanut noin 2kk. (jouluna luonnollisesti söin enemmän mutta se on vain yksi päivä)

Tälläinen aloittelija kysymys:

1684 kcal
150,6 proteiini
93,6 hiilihydraatti
74,7 Rasva

Mikä on kun en laihdu? :D

Määrä saattaa heitellä päivästä riippuen +/- 100kcal. Aamulla painoa oli 96.2 (läskiä) ikää oli se 27 vuotta. Ja salilla teen yksijakoista 3 kertaa viikossa. Eli ongelma tosiaan on se että paino jumittaa tuossa 95-97 välissä. Nykyistä "diettiä" olen noudattanut noin 2kk. (jouluna luonnollisesti söin enemmän mutta se on vain yksi päivä)

Niin täydennetään tuota viellä, koska loogisestihan minun tulisi laihtua tuolla kalorimäärällä. Eli olen siis aloittanut laihduttamisen 10/2011 ja silloin painoin noin 132kg (varmasti joskus painanut jopa enemmänkin) Olen lukenut että keho saattaa jossain vaiheessa vain sanoa ei laihtumiselle ja täytyy odotella että keho sopeutuu uuteen painoon, joka saattaa kestää aika kauan. Salilla käymisen aloitin vuoden 2013 keväällä ja olen mielestäni edistynyt siinä ihan ok vauhtia ottaen huomioon että pohjakuntoni oli todella surkea. Mutta ajattelin vain mitä mieltä olette tästä että kehon täytyy totutella uuteen painoon jotta saa laihdutettua lisää?

Dieetille suositellaan rasvaa yleensä nyrkkisäännöllä se 1 g / painokilo (kun proteiinia se 2,5 ja loput hiilareista). Kysymys kuuluu: Onko rasvanpalamisen kannalta väliä syökö sitä rasvaa 1 g vai vaikka 1,5 g / painokilo jos kokonaiskalorit pysyy suunnitellussa? Hiiareita tulisi siis vähemmän näinä päivinä kun rasvaa enemmän. Vhh:sta ei ole kyse.

Niin täydennetään tuota viellä, koska loogisestihan minun tulisi laihtua tuolla kalorimäärällä. Eli olen siis aloittanut laihduttamisen 10/2011 ja silloin painoin noin 132kg (varmasti joskus painanut jopa enemmänkin) Olen lukenut että keho saattaa jossain vaiheessa vain sanoa ei laihtumiselle ja täytyy odotella että keho sopeutuu uuteen painoon, joka saattaa kestää aika kauan. Salilla käymisen aloitin vuoden 2013 keväällä ja olen mielestäni edistynyt siinä ihan ok vauhtia ottaen huomioon että pohjakuntoni oli todella surkea. Mutta ajattelin vain mitä mieltä olette tästä että kehon täytyy totutella uuteen painoon jotta saa laihdutettua lisää?

Huomioi että aloittelijana voit mahdollisesti kehittää lihasmassaa vaikka dietillä olisitkin. Jos voimatasot on noussut niin varmasti sitä lihaakin on tullut. Paino ei siis putoa vaikka läskiä lähtisikin. Mitä peili sanoo?

e: Olet siis 179cm mies ja on päivän kalorit 1684?! Miten olet edes hengissä?

Jos ja kun syöt tarpeeksi vähän niin laihdut väkisinkin. Keskitysleirillä ei ollut hirveästi lihavia ihmisiä. Toki aina voi miettiä mikä on optimaalisinta lihasten säilyttämisen kannalta.

joo siis aivan aloittelija olen ainakin lihasten kannalta, en ole siis ikinä harrastanut mitään. Kyllä ainakin lihasta on jonkun verran tullut kun sain kuukausi sitten elämäni ekat leuanvedot kapealla myötäotteella. Kyllähän siis tämän harrastuksen aloituksen näkee siis aivan selvästi peiliin katsoessa. Mutta en usko että niin hirveästi olis lihasta tullut mutta kai se ottaa sitten aikansa että lähtee loput. Onneksi tajusin heti alkuun ottaa kuvia tietyn väliajoin että voi motivoida itseään.

Tuosta keskitysleiri jutusta vielä sen verran, että oon sen verran kauan laskenut kaloreita ja pähkäillyt näitä stoppeja että ei hirveemin naurattanut. Aina sama... laihtuu jos ei syö.

*ja joo mies 27v 179cm ja nuo on tämän päivän makrot ekselistä... ja elossa ollaan vaikka ei siltä aina tunnu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom