Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
1kg on noin 7000kcal. Viikossa kun naputat sen +1000kcal joka päivä, niin teoriassa sen 1kg pitäs löytyä susta.

Based on what? Jos se 1kg on lihasta niin se on about 4000 kcal, jos taas laardia niin se on 9000 kcal. Ei tossa mitään tapaa ole kertoa miten kilon saa, pl. Se että rasvana sen saa varmasti vetämällä tuon 9000 kcal verran yli.

Edit: eli lihaksessa olettama että on käytännössä vain aminohappoka eikä rasvaa.

Aloittelijoiden kannattaa kuitenkin huomata, ettei sitä lihasta tule lisää suhteessa syötyyn proteiinimäärään. Ei se lihas määrättömästi kasva vaikka kuinka paljon proteiinia puputtaisi menemään. Läskiä tosiaan tulee periaatteessa se kilo lisää, kun on oltu 9000 kaloria plussan puolella. Kuitenkin, jos on oltu maltillisilla plussilla ja reenattu, voi tuo energia mennä myös lihaskasvuun ainakin osittain. Jos viikossa meinaa saada läskiä lisää kilon verran, saa kyllä jo syödä sen verran, ettei ainakaan nälän pitäisi vaivata.

Kannattaa ehkä selvittää oma peruskulutus ja tavoitteet ja näiden pohjalta voi alkaa miettimään sitä, mitä suuhunsa laittaa ja kuinka paljon.

Based on what? Jos se 1kg on lihasta niin se on about 4000 kcal, jos taas laardia niin se on 9000 kcal. Ei tossa mitään tapaa ole kertoa miten kilon saa, pl. Se että rasvana sen saa varmasti vetämällä tuon 9000 kcal verran yli.

Edit: eli lihaksessa olettama että on käytännössä vain aminohappoka eikä rasvaa.

Jos tarkkoja ollaan, kilo rasvakudosta sisältää vaan 7000kcal, koska se ei oo 100% rasvaa.

Jos tarkkoja ollaan, kilo rasvakudosta sisältää vaan 7000kcal, koska se ei oo 100% rasvaa.

No about karvan vajaa 90% on triglyseridejä ja loput kudosta, eli ollaan kuitenkin laskennallisesti lähempänä 9000 kun ne kudoksetkin on kuitenkin energiaa. Ei se tietysti pelkkää triglyseridiä sellaisenaan ole. Toisaalta tämän tyyppinen ajattelu on muutenkin aika kieroutunutta, riippuu niin monesta asiasta miten paljon pitää pukata ruokaa että saadaan kilo kudosta.

Jos vain absoluuttista painoa katsotaan niin litra vettä mahaan ja kilo on puntarilla enemmän :)

No about karvan vajaa 90% on triglyseridejä ja loput kudosta, eli ollaan kuitenkin laskennallisesti lähempänä 9000 kun ne kudoksetkin on kuitenkin energiaa. Ei se tietysti pelkkää triglyseridiä sellaisenaan ole. Toisaalta tämän tyyppinen ajattelu on muutenkin aika kieroutunutta, riippuu niin monesta asiasta miten paljon pitää pukata ruokaa että saadaan kilo kudosta.

Jos vain absoluuttista painoa katsotaan niin litra vettä mahaan ja kilo on puntarilla enemmän :)

Ja tuo painonnousu on niin yksilökohtaista. Tämä perustuu omaan bolsoilaiseen tieteeseen, mutta se paljonko sitä kaloria tarvitaan tuohon kilo/viikko riippuu jo paljon hiilarien kestosta ja kuinka kuiva on. Itse olen sekoittanut omat hiilarin sietokyvyt ihan päin helvettiä, joten kun syön noin 100g enemmän hiilaria kuin normaalisti, niin helposti päivässä painoni on noussut sen kilon verran. Etenkin, kun kroppa on kuivateltu sitä ennen.

Ja tuo painonnousu on niin yksilökohtaista. Tämä perustuu omaan bolsoilaiseen tieteeseen, mutta se paljonko sitä kaloria tarvitaan tuohon kilo/viikko riippuu jo paljon hiilarien kestosta ja kuinka kuiva on. Itse olen sekoittanut omat hiilarin sietokyvyt ihan päin helvettiä, joten kun syön noin 100g enemmän hiilaria kuin normaalisti, niin helposti päivässä painoni on noussut sen kilon verran. Etenkin, kun kroppa on kuivateltu sitä ennen.

Näinhän se on. Ei tähän ole mitään tieteellistä satavarmaa tapaa, pl. se että juo nestettä tuon verran ja menee puntarille :) En kyllä keksi miksi tälläistä edes halutaan tietää, vai mahdettiinko kuitenkin kuvitella että tietyllä määrällä saataisiin kilo lihaa. Helppousjärjestyksessähän sen painon saa neste->läski->liha

N.10kk käyttänyt starnutrionin whey-80 ilman minkäänlaisia vatsavaivoja, nyt kuintekin maha yhtäkkiä lakkasi sietämästä tuota? puoli tuntia juonnin jälkeen alkaa mahakivut ja vääntelyt. Vaivoja jatku 2 viikkoa ja nyt kun ollut ilman wheytä a nii ei mitään oireita.
Mistään rahkasta yms ei tulee mitään vaivoja eikä myöskään Starnutrionin Gainer prosta jota käytän palautusjuomana.

Olen hämmentynyt :wtf: ?!?!?!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
N.10kk käyttänyt starnutrionin whey-80 ilman minkäänlaisia vatsavaivoja, nyt kuintekin maha yhtäkkiä lakkasi sietämästä tuota? puoli tuntia juonnin jälkeen alkaa mahakivut ja vääntelyt. Vaivoja jatku 2 viikkoa ja nyt kun ollut ilman wheytä a nii ei mitään oireita.
Mistään rahkasta yms ei tulee mitään vaivoja eikä myöskään Starnutrionin Gainer prosta jota käytän palautusjuomana

Olen hämmentynyt :wtf: ?!?!?!

Oliskohan erässä jotain joka aiheuttaa moista? Oletko reklamoinut myyjälle asiasta?

Oliskohan erässä jotain joka aiheuttaa moista? Oletko reklamoinut myyjälle asiasta?

Päädyin itsekkin testailujen jälkeen tuohon että uudessa minttusuklaa säkissä olisi jotain vikaa. Siitä sai aina pahimmat oireet. Kokeilin myös muita makuja joista vähän samoja oireita mutta ei läheskään niin rajuja. Tossa vaiheessa kun muutkin maut alkasi oireilla niin torppasin tuon yhden erän syyttelyn mutta ehkäpä maha oireili muissakin mauissa juuri sen takia ettei ollut palautunut "normaaliksi" minttusuklaan jäljiltä?
Te kun epäilitte myös erää nii päätin vielä kokeilin 2 päivän tauon jälkeen toista makua, ei minkään sortin oireita.
Tein nyt sitten reklamaation tuosta minttusuklaasta, katsotaan mitä vastaavat.

Olen siirtymässä lisäravinteiden pariin. Mitä tuotteita suosittelisitte aloittelevalle lis.rav. käyttäjälle? Eli palautusjuomaa ja kreatiinia haluaisin ruveta käyttämään :)

Olen siirtymässä lisäravinteiden pariin. Mitä tuotteita suosittelisitte aloittelevalle lis.rav. käyttäjälle? Eli palautusjuomaa ja kreatiinia haluaisin ruveta käyttämään :)

Ensiksi kannattaa kattoa se ruokapuoli kuntoon muuten. Sitten kun se on kunnossa niin noita itsesikin mainitsemia, eli palautusjuomaa ja kreatiinia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom