Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Entä malto? Kannattaisiko? Nykyisellään mulla käytäntönä on, että ennen treeniä syön puolikkaan ison banaanin ja juon puolet protskudrinkistä, treenin päälle sitten loput. Alkaa kyllästyttämään ne banaanit. Tuolla ennen treeniä tehtävällä pienellä tankkauksella lähinnä se idea, ettei tarvi ihan nälkäisenä mennä treenaamaan, treenin päälle nautittuna sitten taas ovat palkkarina.

Siis maito missä mielessä kannattaako? Jos banaani kyllästyttää niin tee protskupalkkari vaikkapa ananas/karpalomehuun ja juo puolet ennen treeniä.

Siinä mielessä, että sen hiilarit ilmeisesti imeytyvät nopeammin ja tehokkaammin? Enkä tässä mitään taivaita tavoittele, mutta toki mielelläni hommaa vielä entisestään hieman optimoin, jos mahdollista.

No tuossa mielessä joo se voi toimia, monelle voi vaan tulla pakki kipeeksi jos about tyhjään mahaan juo maitoa joten kannattaa ainakin olla varovainen jos on yhtään taipumusta. Maito on ihan toimivaa jos se elimistölle sopii eikä kärsi mistään sen liitännäisoireista. Itselleni maito aiheuttaa aika paljon limaisuutta ja muutenkaan maha ei oikein kestä isoa määrää maitoa joten itse olen toteuttanut tuota mehu-metodia jos olen halunnut jotain nopesati imeytyvää.

Sorry! Informaatiokatkos. Kysymys koski maLtoa, ei maitoa.

Mehun sekoittaminen prodejuomaan muuten hyvä idea, mutta tiedostan jo nykyisellään, että jos jossain mulla on ruokavaliossa siistittävää, niin juuri siinä, että juon mehuja ihan liikaa.

edit: Hidas :)

Ok, kiitos :)

Entäs kreatiini, meneekö jo liian hifistelyksi? Varsinkin kun olen lähinnä nykyisen kunnon ylläpito ja yksityiskohtien maltillinen muokkaus -moodissa.

Ok, kiitos :)

Entäs kreatiini, meneekö jo liian hifistelyksi? Varsinkin kun olen lähinnä nykyisen kunnon ylläpito ja yksityiskohtien maltillinen muokkaus -moodissa.

Ei siitä haittaa ole, eikä se maltaita maksakaan IMO. Miksi olet ylläpitomoodissa? Jos haluat ylläpitää jo saatuja tuloksia niin tuskin tarvitset mitään lisäniksejä (kreatiini) pitääksesi lihat.

Ei siitä haittaa ole, eikä se maltaita maksakaan IMO. Miksi olet ylläpitomoodissa? Jos haluat ylläpitää jo saatuja tuloksia niin tuskin tarvitset mitään lisäniksejä (kreatiini) pitääksesi lihat.

Olen ylläpitomoodissa lähinnä siksi, että rasvoja ei voi (kannata) enää alemmas pudottaa, koska haluan pitää mun hormonitoiminnan just sellaisena kuin se on, eli hyvänä, ja lihaskasvua en sitten taas hae, kuin tyyliin pikkasen lisää sinne ja tänne. Eli kyllähän tässä tulokset yhä kiinnostavat, ja niitä haluan, kovin pienissä määrissä vain suhteutettuna pakkisnormistoon. Voimakin on mulle täysin toisarvoista, sitä tulee kokoajan väkisinkin lisää, mutten sitäkään mitenkään tavoittele.

Mutta joo, todennäköisesti näillä spekseillä kreatiini on mulle ihan turhaa. Kunhan nyt alkoi kiinnostamaan, kun niin moni sen puolesta puhuu.

Se kreatiinin "pöhö" on aika yksilöllistä. Itselle ei mitään näkyvää pöhöä tule, eli kokeile jos mieli tekee.
Malto on ihan ok, mutta suht nopeana hiilarilähteenä saattaa myös tehdä käänteisen reaktion eli väsyttää sitten treenissä. Kokeilemalla tuokin selviää.

Ja siis jos sun tavoite on nyt "vähän lisää sinne ja tänne" niin älä nyt ainakaan luule että panostamalla kunnolla lihankasvuun sitä lihaa tulisi ihan vitusti kaikkialle. Pidät ruokavalion siistinä ettei läskiä tule ja treenaat muuten kovaa lihankasvumielessä. Voin taata ettei se lihas liian nopeasti ilmesty.
Usein tuollainen ideologia treenin suhteen vain takaa sen että sitä lihaa tosiaan ei tule yhtään minnekkään jos pelätään liian isoja muskeleita..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ja siis jos sun tavoite on nyt "vähän lisää sinne ja tänne" niin älä nyt ainakaan luule että panostamalla kunnolla lihankasvuun sitä lihaa tulisi ihan vitusti kaikkialle. Pidät ruokavalion siistinä ettei läskiä tule ja treenaat muuten kovaa lihankasvumielessä. Voin taata ettei se lihas liian nopeasti ilmesty.
Usein tuollainen ideologia treenin suhteen vain takaa sen että sitä lihaa tosiaan ei tule yhtään minnekkään jos pelätään liian isoja muskeleita..

Äh. Olikin mielessä lisätä tuohon aikaisempaan, että mulla kyseessä ei ole 'pelko' siitä, että niitä isoja lihaksia ihan tuosta tupsahtelee, tiedän ettei niin ole, vaan preferenssit sen suhteen, miten haluan kropaani muokata. Ja mukavaa kyllä, satun olemaan niitä, kenelle treeni menee aika helpostikin perille, ja nykyisellään entisestään, kun syöminen treeniä tukee. Tähän päälle se, että rasvat naiseksi alhaalla, eli mahdollinen kehitys näkyy kyllä nopsaankin ja tavoitteet ovat sitä säbänpelaajakokoa, niin... ;)

Ei ole harhaluuloja siitä, etteivätkö isot lihat vaatisi järjettömän määrän duunia, kohtuullisesti kun on saanut paiskia hommia jo saadakseen nämä minilihaksetkin.

Ostin tälläisen FAST:n shakeripullon ekaa kertaa elämässäni. Mitä helvettiä tämä ohje tarkoittaa:D?:

Please stir carbonated beverages with a spoon before closing the shaker bottle. If you have a printing on your shaker bottle we recommend to clean the shaker bottle regulary by hand.

Siis mitä pitää lusikalla sekoittaa? Jos laittaa limpparia sinne?:D Ja mitä pitää kädellä puhdistaa?

Ostin tälläisen FAST:n shakeripullon ekaa kertaa elämässäni. Mitä helvettiä tämä ohje tarkoittaa:D?:

Please stir carbonated beverages with a spoon before closing the shaker bottle. If you have a printing on your shaker bottle we recommend to clean the shaker bottle regulary by hand.

Siis mitä pitää lusikalla sekoittaa? Jos laittaa limpparia sinne?:D Ja mitä pitää kädellä puhdistaa?

Voi mosahtaa aika iloisesti, jos nakkaat limpparia tms. hiilihapposettiä sinne. Tuo käsintiskaus johtunee ihan siitä, että ne tekstit irtoilee ajan myötä siitä purkin kyljestä.

Itse en omista kuin yhden Fastin shakerin, mutta sen perusteella sanoisin, että aika huoletta sitä voi konetiskaillakkin. Käsitiskaamalla mä siitä printit olen pois saanut, enkä nyt muutenkaan pelkää, jos ne siitä koneessa irti lähtee. Jos juomassani/safkassani on 0.0001g jotain paskaa tullut printistä, niin se tuskin pahentaa estrogeenimuovista saamaani konkurssia.

Millä perusteella se irronnut printti siihen sheikkeriin jää? Eikös se sinne pesukoneen uumeniin mene muiden ruoan jämien sekaan?

Mahdollisuus lienee aina olemassa ja eiköhän tuo ole joku vastuuvapauslauseke ihan vain, jos vaikka joskus sattuis käymään vahingossa ja joku mielensä pahottaisi.

Ei tuohon kysymykseen voi oikeen vastata noilla tiedoilla. Se riippuu aivan ihmisestä, aineenvaihdunnasta ja kuinka paljon kulutat eripäivinä. Voit laskea kalorit ja laskea kulutuksesi, tai sitten vain syöt ja katsot mitä painolle tapahtuu, jos ei nouse syöt enemmän. N. 200-500kcal plussilla veikkasin, että nousee sopivasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom