Moro. Oon tässä kesän / syksyn mittaan taas aktivoitunut punttitouhuihin ja nyt ois tarkotus panostaa enemmän touhuun. Bulkilla mennään, ja paino on noussut ~2-3kk aikana 77->85kg. Muutama kyssäri olis eli vedättekö noita palkkareita vain reenipäivinä vai muinakin päivinä? Tähän asti oon vetänyt vain reenipäivisin eli 3x/vko, palkkarina ollut Hera 80 ja välillä kreatiini, kuten nyt aloitin 5pvä latausjakson ja toista päivää menossa. Onko muuten tuon krean käytöstä mitään neuvoja? Oon koittanut latausjaksolla mahdollisimman tasasin välein ottaa. Jostain muistan lukeneeni myös, että runsas vedenjuonti hyvästä.
Reenipäivän ruokavalio esimerkki:
Aamupala kotona 06:30 - Kahvi, kolmen munan munakas, omega 3, palkkari #1 (Hera80 + Kreatiini).
Aamupala töissä 09:00 - Kahvi, pari kauhallista puuroa.
Lounas töissä 11:00 - Kotiruokaa työpaikan keittiöstä, monipuolisiin aterioihin kuuluu monipuolinen salaattipöytä + leivät. Itse koen tämän tärkeimmäksi ruokailuksi. Kahvi jälkkäriksi.
Kahvitauko töissä 13:30 - Kahvi, välillä joku hedelmä banaani tai jotain. Toisen palkkarin vedän yleensä lounaan ja kahvitauon välissä.
Salille 16-19 välillä, reenin jälkeen kolmas annos palkkaria. Noin tunnin jälkeen reenistä päivällinen. Mahdollisimman monipuolisen oon siitäkin koittanut saada, itsetehtyä kotiruokaa.
Tuon päivällisen ja nukkumaan menon välillä tulee syötyä millon mitäkin jugurttia, pähkinöitä, leipää, hedelmiä, rahkaa, you got the point.
En oo jaksanut kaloreita, protskuja, hiilareita enkä rasvoja seurailla kun oon mielestäni syönyt ihan terveellisesti ja monipuolisesti ja painoakin on tullut ja se näkyy myös kropassa. Pistäkää ihmeessä mielipidettä tulemaan. Voisi alkaa kyllä noita laskureita käyttelemään. Työni on metallialan duunia, jossa kävelyä tulee jonkin verran, kappaleiden nostelua, kyykistelyä jne. Välillä raskaitakin kappaleita.