Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitä mieltä olette tämmöisten Dietmix patukoiden syönnistä? Paikallisessa marketissa oli alennuksessa 25kpl/10e joten päätin ostaa.
Itsellä vielä taipumuksena herkutella silloin tällöin, joten tämmöisten syönnin luulisi herkuttelua parempi vaihtoehto olevan ainakin.
Ravintoarvot/100g:
315kcal
40g proteiinia
23g hiilihydraattia (1,9g sokereita, 19g polyoleja)
7,2g rasvaa (4,9g tyydyttyneitä rasvahappoja)
14g ravintokuitua

Itse en söisi kuin pakon edessä eli jos pukkaa jotain reissua tms. jossa ruokailu(rytmi) on epävarmaa, niin sitten heittäisin nuo putkikassiin ja mutustelisin tarvittaessa. Jos noilla karkinhimonsa saa tyydytettyä, niin great, mutta jos karamellia tekee mieli, niin opettele syömään sitä sen verran kohtuudella, ettei tule mitään omantunnon tuskia.

Jos paino nousee melko nopeasti nesteenä tai läskinä esim. lääkeaineilla niin nostaako se myös perus kulutusta /kcal - painokilo? Eli pitääkö lisätä syömistä, kun paino nousee yhtälailla kuin natuna kun bulkkaa?

Jos paino nousee melko nopeasti nesteenä tai läskinä esim. lääkeaineilla niin nostaako se myös perus kulutusta /kcal - painokilo? Eli pitääkö lisätä syömistä, kun paino nousee yhtälailla kuin natuna kun bulkkaa?

Jos peruskulutukseen otetaan huomioon esim. se että kävelet kuselle punkasta, niin nousee, koska sun jaloille on enemmän massaa, mitä liikuttaa.

Laskeskelin, että erään firman palautusjuomajauheen annoshinnaksi tulisi ~0,90€ kun samaa tuotemerkkiä ostamalla ja itse vastaavan (hera+malto+glutamiini) palkkarin sekoittelulla annoshinnaksi tulisi ~0,98€.

Onko siis mitään syytä olla ostamatta valmista palkkarijauhetta? Kun kerta halvempaa, samoja jauheita tod.näk.?

Laskeskelin, että erään firman palautusjuomajauheen annoshinnaksi tulisi ~0,90€ kun samaa tuotemerkkiä ostamalla ja itse vastaavan (hera+malto+glutamiini) palkkarin sekoittelulla annoshinnaksi tulisi ~0,98€.

Onko siis mitään syytä olla ostamatta valmista palkkarijauhetta? Kun kerta halvempaa, samoja jauheita tod.näk.?

Ei tietenkään. Jos samaa tavaraa saa, mutta halvemmalla, ni miks ei ostais sitte halvempaa?

Hävisin vedon ja joudun marraskuun kattomaan tarkemmin mitä ostan ja päiväbudjetti ois 10 euroa. Miten tolla syö? Normisti menee ruokaan se 400-500e. Tolla 10 eurolla pitäs kustantaa myös lisäravinteet ja oon huono miettii näitä ku tähä asti en oo juurikaan laskeskellut muutakun ruokalaskuja sillon tällön.

Hävisin vedon ja joudun marraskuun kattomaan tarkemmin mitä ostan ja päiväbudjetti ois 10 euroa. Miten tolla syö? Normisti menee ruokaan se 400-500e. Tolla 10 eurolla pitäs kustantaa myös lisäravinteet ja oon huono miettii näitä ku tähä asti en oo juurikaan laskeskellut muutakun ruokalaskuja sillon tällön.

Kananmunia turpaan sitten vaan.

hehhe, mulla menee maksimissaan ton verran 3 henkisen perheen ruokkimiseen /kk :D Ja en ees syö mitään pierulihoja.

Paljonko on hyvää saada omega3:sta päivässä? Nyt käytän 5 ml kalaöljyä jossa 1500 mg omega 3:sta(dha 480, epa 730)+ ruokalusikallinen rypsiöljyä ja ruokalusikallinen pellavansiemeniä päivässä. Kalaa syön silloin tällöin en osaa sanoa keskimääräistä päiväannosta kalaa, mutta aika vähän, ehkä kerran viikossa syön jotain lohta. Liian vähän?

Paljonko olisi hyvää käyttää magnesiumia? Nyt käytän sen tavallisen suosituksen verran eli sen 375 mg/päivä ainakin mutten paljoa sen yli varmaan.

Wikipediassa lukee että kalsium haittaa magnesiumin imeytymistä ja hyväksikäyttöä ja että ei suositella käyttämään yhtä aikaa. Onko totta? Kuinka paljon haittaa, onko tietoa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
jos naudan jauhelihan viimeinen käyttöpäivä on tänään, niin eikö se kuitenkin kypsentämisen jälkeen säily vielä muutaman päivän ihan kelvollisena?

Mistä saa luonnostaan EAA:ta ja BCAA:ta? Onko ne niin tarpeellisia aminoja, jotta niiden saanti olisi hyvä turvata esim lisäravinteella? Joo sori kun en nyt jaksa tutkia ja koluta nettiä ettien tietoa, yövuoro lähenee loppuaan ja ei nyt vaan huvita :D

Olen dieetillä tällä hetkellä, viides viikko alkaa maanantaina ja nyt on paino ensimmäistä kertaa loksahtanut paikoilleen. Viimeiset 4 päivää aamupaino on ollut täysin sama. Olisiko nyt järkevää nostaa kalorit yhdeksi päiväksi normilukemiin?

Lisää yhdeksi päiväksi hiilarin määrää ja katso miten paino käyttäytyy sen jälkeen.

otin eilen pakkasesta kanafilepaketin jääkappiin sulamaan mut en muistanu paistaa sitä. vieläkö ton uskaltaa paistaa ja syödä?

Kyllä minä söisin. Kysyin täältä itsekkin samaa kysymystä kerran. Eli jos ei ole mitään poikkeavaa hajua ja kana ei ole kuiva niin paista.

otin eilen pakkasesta kanafilepaketin jääkappiin sulamaan mut en muistanu paistaa sitä. vieläkö ton uskaltaa paistaa ja syödä?

Juu. Riittävä kypsentäminen joka tapauksessa tuhoaa pöpöt. Jos paistaessa haisee pahalle, niin sitten liha on voinut pilaantua, mutta tuskin vielä.

Mikä on paras välipala vielä noin 30-60min ennen treeniä jos on syönyt aamupalan jo 2-3 tuntia aiemmin
Aamupalalla oli puuroa (hiutaleita 50g) + ruisleipä kinkulla,juustolla ja kananmunalla + prodedrinksu maitoon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom