Kommenttini oli lähinnä tuohon raejuusto-kaurapuuro-keitto -trioon.
Joo, siihen jotain rasvaa kyllä. Tosin itse skippaisin koko kaurapuuron, mutta jos siitä tulee hyvä olo ja nälkä pysyy poissa niin why not.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kommenttini oli lähinnä tuohon raejuusto-kaurapuuro-keitto -trioon.
Riippuu mitä haet. Itse suosittelisin heivaamaan ton mehukeiton veke, jos se on jotain kaupan valmismallia. Tilalle oikeita marjoja, vaikka pakastealtaasta mustikoita/mustaherukoita. Munakas on ihan hyvä aamupala. Itse vetelen monesti samanlaisen setin ja sitten päälle 150-200g marjoja.
Juu kiitos kaikista vinkeistä. Mehukeitto ei omasta mielestä ole niin paha. Sillä kuitenkin haen vain makua tuohon settiin. Vähän sama kuin laittaisi hilloa tai hunajaa puuroon. Lisäksi olen nähnyt ihan vaikka Pekka Kotipohjankin käyttävän sitä ja kuitenkin tollasella tasolla liikkuu joten ei se nyt voi hirveän paha olla. Marjoja voisin sitten vaikka munakkaan jälkeen vedellä myöhemmin päivällä.
mikä on paras 50µg D-vitamiini, joka imeytyis parhaiten ja on hintansa arvoinen. Tuntuu että monet d-vitamiinit on huijausta ja sisältää esim. alle puolet luvatusta määrästä?
Mistä saa Growth factor 9 ? tai jotain muuta vastaavaa lisäravinnetta ? Siis etsin testo tasojen lisääjää ? Mitä kukin suosittelisi?
ja ilmenee miten...?Vinkkejä millä korvata 4dl kaurahiutaleita, kun pakki ei kestä 8dl kaurahiutaleita päivässä?
Mistä saa Growth factor 9 ? tai jotain muuta vastaavaa lisäravinnetta ? Siis etsin testo tasojen lisääjää ? Mitä kukin suosittelisi?
ja ilmenee miten...?
Alkaa vaan usko loppumaan, ku oon tässä jo 1,5kk ollu bulkilla ja koko aja ollu vatsa enemmän tai vähemmän sekaisin. Lähinnä huolestuttaa, ettei ole sittenki joku muu vikana ku ruoka ja sillä testannu mikä auttas noihi vaivoihin. Tänää ollu taas aika huono päivä vatsan suhteen.No tottakai sitä pierettää ku treenaa kovaa ja syö sen mukaisia määriä ruokaa :D enne muinoin ihmiset vast söiki kuitua xD
No voihan se tietty olla ettei sulle sit sovi syyä paljon kauraa :D itellä natsaa kyl hyvin ja syön sitä vaihtelevasti joinakin päivinä paljon ja joinakin vaan vähän, mut yleensä kyl aattelen et se vast onki hyväks vatsal verrattun moneen muuhun ruokaan. Maito(tuotteet) kyl tekee mun mielest paljon enemmä mahan sekottamist ku mikää muu xD Mut vessas tarviiki kyl käydä yleensä ainakin kahdesti päiväs :DAlkaa vaan usko loppumaan, ku oon tässä jo 1,5kk ollu bulkilla ja koko aja ollu vatsa enemmän tai vähemmän sekaisin. Lähinnä huolestuttaa, ettei ole sittenki joku muu vikana ku ruoka ja sillä testannu mikä auttas noihi vaivoihin. Tänää ollu taas aika huono päivä vatsan suhteen.