Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Riippuu mitä haet. Itse suosittelisin heivaamaan ton mehukeiton veke, jos se on jotain kaupan valmismallia. Tilalle oikeita marjoja, vaikka pakastealtaasta mustikoita/mustaherukoita. Munakas on ihan hyvä aamupala. Itse vetelen monesti samanlaisen setin ja sitten päälle 150-200g marjoja.

Juu kiitos kaikista vinkeistä. Mehukeitto ei omasta mielestä ole niin paha. Sillä kuitenkin haen vain makua tuohon settiin. Vähän sama kuin laittaisi hilloa tai hunajaa puuroon. Lisäksi olen nähnyt ihan vaikka Pekka Kotipohjankin käyttävän sitä ja kuitenkin tollasella tasolla liikkuu joten ei se nyt voi hirveän paha olla. Marjoja voisin sitten vaikka munakkaan jälkeen vedellä myöhemmin päivällä.

Juu kiitos kaikista vinkeistä. Mehukeitto ei omasta mielestä ole niin paha. Sillä kuitenkin haen vain makua tuohon settiin. Vähän sama kuin laittaisi hilloa tai hunajaa puuroon. Lisäksi olen nähnyt ihan vaikka Pekka Kotipohjankin käyttävän sitä ja kuitenkin tollasella tasolla liikkuu joten ei se nyt voi hirveän paha olla. Marjoja voisin sitten vaikka munakkaan jälkeen vedellä myöhemmin päivällä.

Gobbe lähinnä varmaan tarkoitti sitä, että nuo mehukeitot ovat kaikkea muuta kuin sitä, minkä makuisia ne ovat eli aidoilla marjoilla saat sitä oikeaa makua ja saattaapa niistä joku vitamiini sekä antioksidanttikin irrota. Se, että joku kehonrakentaja käyttää jotain tuotetta, ei tarkoita, että se automaattisesti olisi hyväksi.

Nimenomaan. Nh mehukeitot on täynnä kaikkea muuta kuin oikeita makuja. Tavallisiin versioihin on lapattu sokeria ihan huolella ja sokerittomat täynnä makeutusaineita. Puuttuu kaikki oikeiden marjojen edut kuten maku, vitamiinit, kivennäisaineet,mkuidut jne. Toki jokainen saa syödä mitä haluaa mutta kysyit niin sait vastauksen. Eli ennemmin oikeita marjoja kuin teollisesti valmistettua sokerilientä. Eri asia tietysti jos teet sen mehukeiton itse marjoista ja vedestä :)

Stacker rush accelerated, maku tropical lemonade. Kuulostaa hyvältä ja raikkaalta maulta mutta on kaikkea muuta. Tunkkanen, äklö ja omituinen. Joku ihme tuttu maku täs on mut kokeilkaa jotain muuta jos ostatte.

Toimiva PWO mutta maku tökkii, hyi. Onneks ei tarvi maistella ja lasillinen menee yhdellä kulauksella.

mikä on paras 50µg D-vitamiini, joka imeytyis parhaiten ja on hintansa arvoinen. Tuntuu että monet d-vitamiinit on huijausta ja sisältää esim. alle puolet luvatusta määrästä?

mikä on paras 50µg D-vitamiini, joka imeytyis parhaiten ja on hintansa arvoinen. Tuntuu että monet d-vitamiinit on huijausta ja sisältää esim. alle puolet luvatusta määrästä?

Purepharman d3:sta olen itse syönyt pitkään ja todennut hyväksi. Tosin siinä on enemmän kuin 50 mutta aika lähelle.

Tollanen pakki kestää varmasti. Muovinen ei yhtä hyvin.

250px-Pakki.webp

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mistä saa Growth factor 9 ? tai jotain muuta vastaavaa lisäravinnetta ? Siis etsin testo tasojen lisääjää ? Mitä kukin suosittelisi?

Suosittelin monipuolista ruokavaliota riittävillä kaloreilla ja lepoa. Fitnesstukkujen testolisääjiä en suosittelisi, mieluummin menet kyselemään roinapuolelta apua, jos tarvitset.

Mistä saa Growth factor 9 ? tai jotain muuta vastaavaa lisäravinnetta ? Siis etsin testo tasojen lisääjää ? Mitä kukin suosittelisi?

Aikamoista rahanhukkaa nuo "testoboosterit", nostaa testotasoja niin marginaalisen vähän, ettei kannata edes vaivautua.

No tottakai sitä pierettää ku treenaa kovaa ja syö sen mukaisia määriä ruokaa :D enne muinoin ihmiset vast söiki kuitua xD
Alkaa vaan usko loppumaan, ku oon tässä jo 1,5kk ollu bulkilla ja koko aja ollu vatsa enemmän tai vähemmän sekaisin. Lähinnä huolestuttaa, ettei ole sittenki joku muu vikana ku ruoka ja sillä testannu mikä auttas noihi vaivoihin. Tänää ollu taas aika huono päivä vatsan suhteen.

Alkaa vaan usko loppumaan, ku oon tässä jo 1,5kk ollu bulkilla ja koko aja ollu vatsa enemmän tai vähemmän sekaisin. Lähinnä huolestuttaa, ettei ole sittenki joku muu vikana ku ruoka ja sillä testannu mikä auttas noihi vaivoihin. Tänää ollu taas aika huono päivä vatsan suhteen.
No voihan se tietty olla ettei sulle sit sovi syyä paljon kauraa :D itellä natsaa kyl hyvin ja syön sitä vaihtelevasti joinakin päivinä paljon ja joinakin vaan vähän, mut yleensä kyl aattelen et se vast onki hyväks vatsal verrattun moneen muuhun ruokaan. Maito(tuotteet) kyl tekee mun mielest paljon enemmä mahan sekottamist ku mikää muu xD Mut vessas tarviiki kyl käydä yleensä ainakin kahdesti päiväs :D

Viljatuotteet ei vain joillekkin sovi, varsinkaan noin suurissa määrissä. 8dl on kuitenkin jo aika paljon päivässä.. varsinkin jos kerralla vetää. En ees uskalla ajatella mitä oma vatsa sanoisi tosta.

No ei tosiaan sovi ei. Jos mun dietti olis sellanen ku pidän ihanne ruokavaliona, ni siihen ei oikeastaan kuuluis viljatuotteet, ainakaan yhtää merkittävissä määrin. Mut ku on laiska ja heikkotahtoinen ni just toi 8 desii kauraa päiväs on mun arkea... xD Mut kaura taitaa olla se pienin paha muuteski melkee viljoist :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom