Kaikki yhdellä iskulla!
Hei! Kanankoipi tahtoo kaikki yhdellä iskulla!
Historia: 2-3 kertaa viikossa tunnin settejä salilla muutama vuosi. Penkki 90, Kyykky 90, Coopper 2800 km, ikää 25, todella harvoin aerobista, salilla toisaalta melko pitkiä sarjoja 6-10. Silloin tällöin alle 3:n sarjoja. Ideana ollut tehdä nopeasti hommat ja sitten kun ei jaksa niin kotiin. Nyt voisin olla valmis lisäämään salilla istuskelua.
Kanankoipi: 187 cm, 82 kg, rasvaa mahassa :( rasvaprosentti arvioilta 15-20%, löysää on mutta ei hälyyttävästi, vyötärön ympärys arviolta 90 cm..
Ruokavalio: Riisi, spaghetti, peruna, liha (20% lautasella), satunnainen salaatti
Tavoite: Penkki 100, kyykky 100, Cooper 3000, rasvat pois ja sixpäkki takaisin, paino 85 kg, läski lihakseksi ja vähän lihasta lisää, aikataulu 3 kk
Ongelma: Rahka ei maistu, proteiinipirtelö ei maistu, kananmunat tulee korvista, kalja maistuu
Pitäisikö lisätä lihan määrää lautasella? Onko järkevää lähteä yrittämään kaikkea kerralla. Entä tarvitseeko salipäivinä tai minään muunakaan päivänä miettiä ylimääräistä syömistä, että saa lihas massaa. Energiaa kun löytyy tuosta vyötäröltä. Olen kuullut, että laihduttaminen ja lihasmassan lisääminen on hankalaa. Olen kuitenkin melko amatööri näissä hommissa, mutta melko hyvä kuntopohja kuitenkin, joten uskon, että läskin muuttaminen lihakseksi ei ole mahdotonta. Pelkällä salitreenilla läski ei kuitenkaan tunnu katoavan. Salitreenissä paino ja nälkä kuitenkin kasvaa. Olen huomannut, että jos syö liikaa ei jaksa urheilla. Sama käy jos lisää proteiinia ruokavalioon. Auttaako pastaperunan vaihto salaattiin. Jaksaako pupunruualla käydä salilla / urheilla?
Eniten tosiaan askarruttaa tuon läskin hyödyntäminen. Olisi mukava siirtää ne läskit kasvamaan tuonne metikköön tissien alta - eli lenkkipolulla jos joku ei ymmärtänyt! Jääkö nahka roikkumaan minun pikku läskeistä - roikkuuko napani hautaan asti? Saanko enää esitellä komeaa sixpäkkiä kauniille tyttöystävälleni? Lisää lenkkiä ja lisää lihaa - luuletteko, että onnistuu? 3 kertaa salilla ja 2 aerobista jatkossa päälle?