Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli mieleen että missä pasitatte kananumunat tai teette munakokkelia? Itse olen käyttänyt voita mutta olsiko oliiviöljy tai joku vastaava parempi?
Muuttuuko maku mitenkään jne?
Voiko kuitua saada liikaa ja mitä siitä seuraa?
Voiko kuitua saada liikaa ja mitä siitä seuraa?
Tuli mieleen että missä pasitatte kananumunat tai teette munakokkelia? Itse olen käyttänyt voita mutta olsiko oliiviöljy tai joku vastaava parempi?
Muuttuuko maku mitenkään jne?
Kyl mä tiesin jo siis perusasiat noista, mutta just se, että onko sillä nyt käytännön merkitystä kumpaa käyttää? Eaa näyttäis saavan paljon halvemmalla kuin pelkkää bcaa. Leusiinia, iso-leusiinia ja valiiniahan tuossa eaa on paljon vähemmän, mutta onko sillä nyt mitään väliä?
Ennen iltavuoroa tulee käytyä aamuisin puntilla niin onko kuinka hyvää vetää puuroa salin jälkeen?
Tuleehan siitä puurosta ne hiilihydraatit, mutta pitäisi sitä jostain proteiinitkin saada. Jos otat kuitenkin kunnon palautusjuoman/proteiiniannoksen salin jälkeen, niin tällöin ei luonnollisesti sille proteiinipitoiselle ruualle ole aivan niin paljon kysyntää siinä vaiheessa.
Mulla on paino jummannut viikon samassa ja syön päivässä 1200 kcal. Oon ollu tällä dieetillä 3 vkoa ja on 4 kiloa lähteny. Punttia 4 krt viikko 1,5 h plus aerobiset 3 krt tunnin verran. Rasvat muodostaa 25 prossaa proteiinit 45 ja loput menee hiilareista. Mikä tässä kiikastaa :(
Vinkatkaa maustamaton, lisä- ja säilöntäaineeton, 100% hydrolysoitu heravalmiste? Tai enintään stevialla makeutettu. Mutta saa sisältää vain hydrolysoitua heraa (ei kaseiinia, ei muulla tavalla käsiteltyä heraa). Kotimaasta saatava mieluiten, muta myös linkit tai tuotteet ulkomailta käyvät. Olen yliherkistynyt mm. maidolle ja monelle monelle muulle, ja luultavasti kyse on ns. vuotavasta suolesta. Tämä hydrolysoitu kuitenkin saattaisi köydä.
Itse tunnun löytävän vain herasekoituksia tai sukraloosilla ym. pilattuja.
Kuinka suuri vaikutus on lepo/välipäivien kaloreiden ajoituksella?
Suoraa linkkiä ei saane laittaa, joten kirjoita Googleen:
NutraBio Hydrolyzed Whey Protein Powder (Unflavored) - 5 LB
...kotimaasta ei löydä mitään vaatimuksiasi vastaavaa. Wrangella oli joskus kauan sitten maustamaton hydro hera myynnissä, mutta ei ole enää ollut pitkään aikaan. Joskin voin kertoa, että tuollainen on sitten aivan järkyttävän pistävän makuista... maustamattomat aminohapot sellaisenaan on kuin karkkia tähän verrattuna.