Hmm..rupesi tekemään mieli kysellä vähän tyhmiä, mutta miltä malto maistuu? Siis maustamaton. Onko se sama kuin jauhoa söisi? Teidän keskusteluista olen saanut käsityksen, että maustamaton hera on pahaa? Lienee toki puhtaasti makuasia, mutta valaiskaa, kiitos. Siksi kyselen, koska olen tähän mennessä käyttänyt Fastin fitness shake dietmixiä palkkarina kaikissa harjoituksissa ja olen nyt ruvennut lämpiämään ajatukselle itse sekoitettavasta palkkarista. Tämäkin siksi, että tuossa fastin palkkarissa on mielestäni hiilarit suht alhaalla, jos teen kovatehoisen aerobisen harjoituksen. Lisää hiiliä olen sitten ottanut syömällä hedelmän palkkarin oheen, mutta pitkässä juoksussa mä diggaan enemmän näistä juotavista malleista..Ja tietenkin itse sekoitettavassa palautusjuomassa saisin sopivan hiilari-protsku-suhteen aina harjoituksen mukaan.
En koskaan käyttänyt ko. tuotteita tai ole sekoittanut palautusjuomaani itse esim. maltosta ja/tai herasta, joten vähän meinaa mennä sormi suuhun..Olisiko parempi ostaa maustamatonta kumpaakin laatua (itse maustaa sitten) vai jompi kumpi maustettua tms?