Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oukki! Miten sitte ei kai siinä tuu liian pitkä tauko syömisessä, ku iltapala 22 ja aamupala 9-10, ettei ehi tulla lihas-katoa tjs proteiini-synteesin katkeamista? mut kylhän toisaalta IF:ssäkin ollaan nii kauan syömättä..

En suosittele luopumaan nukkumisesta bodauksen takia. Olen myös kuullut huhua, että lihaskasvu on mahdollista, vaikka ei heräisi yöllä kolmen tunnin välein syömään.

Onko mitään järkeä ostaa kalliita urheilujuomia pitkiä treenejä varten vai kelpaako maltodekstriini yhtä hyvin?
Tuleeko maltodekstriinistä kauhean makeata jos sen vaan lisää veteen?

Hmm..rupesi tekemään mieli kysellä vähän tyhmiä, mutta miltä malto maistuu? Siis maustamaton. Onko se sama kuin jauhoa söisi? Teidän keskusteluista olen saanut käsityksen, että maustamaton hera on pahaa? Lienee toki puhtaasti makuasia, mutta valaiskaa, kiitos. Siksi kyselen, koska olen tähän mennessä käyttänyt Fastin fitness shake dietmixiä palkkarina kaikissa harjoituksissa ja olen nyt ruvennut lämpiämään ajatukselle itse sekoitettavasta palkkarista. Tämäkin siksi, että tuossa fastin palkkarissa on mielestäni hiilarit suht alhaalla, jos teen kovatehoisen aerobisen harjoituksen. Lisää hiiliä olen sitten ottanut syömällä hedelmän palkkarin oheen, mutta pitkässä juoksussa mä diggaan enemmän näistä juotavista malleista..Ja tietenkin itse sekoitettavassa palautusjuomassa saisin sopivan hiilari-protsku-suhteen aina harjoituksen mukaan.

En koskaan käyttänyt ko. tuotteita tai ole sekoittanut palautusjuomaani itse esim. maltosta ja/tai herasta, joten vähän meinaa mennä sormi suuhun..Olisiko parempi ostaa maustamatonta kumpaakin laatua (itse maustaa sitten) vai jompi kumpi maustettua tms?

Onko mitään järkeä ostaa kalliita urheilujuomia pitkiä treenejä varten vai kelpaako maltodekstriini yhtä hyvin?
Mielestäni malto+merisuola ajaa saman asian kuin urheilujuomat(tulee halvemmaksi.).Ja ei tule makeaa.

Ekan kerran kun maltoa ostin niin kokeilin pelkkään veteen. Vähän sellaselta hammastahnavedeltä maistu. Ihan hyvin uppos kyl ei siin mitään. Jatkossa laittanut aina heran sekaan kummiskin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olisi lähdettävä risteiylylle treffiseuran kanssa, niin tietääkö kukaan saako taxfree myymälöistä mitään pakkislaiselle sopivaa ravintoaa ?? :)

Anteeksi sama aihe, kokeilen vielä tarkentaa kysymystäni tiiviimmäksi.

Nainen 26 v. 161 / 60. Haluaisin 2-3 kilosta eroon ja yläkroppaa kiinteämmäksi. Alakroppa alkaa olla suht ok. Työ ei ole ihan pelkkää istumatyötä mutta ei kovin raskastakaan. Kävelen melko reippaasti (6,5-7 km / h) vähintään 10 km kuutena päivänä viikossa.

Kalorivaje noin 1000-1500 / vko. Makrot HH 30-40 / P 30-40 / R 20-35.

Onko jako hyvä vai pitäisikö muuttaa jotenkin? Muita vinkkejä?

Olisi lähdettävä risteiylylle treffiseuran kanssa, niin tietääkö kukaan saako taxfree myymälöistä mitään pakkislaiselle sopivaa ravintoaa ?? :)

Leaderin prodepatukoita saa ainakin Tallink-Siljan laivoilta, ja olen joskus nähnyt jotain natural pähkinäsekoituksiakin.

Kalorivaje noin 1000-1500 / vko. Makrot HH 30-40 / P 30-40 / R 20-35. Onko jako hyvä vai pitäisikö muuttaa jotenkin? Muita vinkkejä?

Puolita kalorivaje ensi alkuun. Hanki lihasta, se tarvitsee energiaa ja polttaa ylimääräisiä kaloreita.

http://www.pakkotoisto.com/aloittel...minen-beginners-ekaa-kertaa-dieetill-lue-t-m/
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/

- - - Updated - - -

En itse laskisi sen varaan. Patukkaa mukaan, niin ei tarvitse nälissään olla... kukaan niitä jauhoja siellä jaksa kuitenkaan sekoittaa. Singapore sling + 30 g heraa -- todellinen herkku varmaan. :dance2:

Puolita kalorivaje ensi alkuun. Hanki lihasta, se tarvitsee energiaa ja polttaa ylimääräisiä kaloreita.
Kalorivaje on 1000-1500/viikko, niin sen kyllä voi ennemmin tuplata kuin puolittaa, jos rasvoista haluaa eroon nopeammin. Tietysti jos ei ole hätää, niin kyllä se tuohonkin tahtiin onnistuu, mutta aikaa kuluu huomattavasti enemmän. Eikai 3000kcal viikkotasolla miinusta ole mitenkään erikoinen ratkaisu.

Taxfreessä on usein sellainen pieni kylmäosasto, jossa myydään jotain lihaa(kestomakkaraa) ja juustoja. Saisiko laivalta myös beefjerkyä?

Taxfreessä on usein sellainen pieni kylmäosasto, jossa myydään jotain lihaa(kestomakkaraa) ja juustoja. Saisiko laivalta myös beefjerkyä?

Ainakin pääsiäisen aikoihin sai, mutta itse panostaisin joka tapauksessa buffettiin, josta saa broilerin sisäfileitä yms. bodailusafkaa.

Offtopic: Ennen keskusteltiin laivan nuuska-, kalja- ja röökivalikoimista ja -hinnoista, nyt prodepatukkavalikoimasta. Niin se maailma muuttuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom