Rasvaprosentin alas veto mahdollisimman vähin lihaskatabolisin seurauksin

Loput 3 kiloa on nesteitä, kalorit on siinä 800 kcal jaettuna 3 drinkkiin...

Mulle tää dieetti sopii ku metrinen halko takaraivoon, vaatii kyllä itsekuria ja paljon!

Lepokulutus oli vuoden vaihteessa 2688 kcal ja 22 päivän jälkeen se oli pudonnut 2519 kcal, eli ei se paljoa putoa, ku lihakset säästyy ja nehän sitä energiaa kuluttaa...

Kuvia en laita tänne foorumille, mut näitä mittaustuloksia voin laittaa...

Kyllä se paino nousee äkkiä paljonkin, jos on kireessä kunnossa dieetin jäljiltä ja aloittaa kunnon bulkkauksen, monien mielestä se ei ole järkevää, tietty se on helpompaa kasvattaa rasvatontamassaa, jos on kaikenmailman stimulantit käytössä...

Kokeilkaa ite tätä vaikka sen kaks viikkoa, ni varmasti ihmiset rupee kommentoimaan, et mitä sulle on käyny, ku posket alkaa oleen lommolla... : )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loput 3 kiloa on nesteitä, kalorit on siinä 800 kcal jaettuna 3 drinkkiin...

Mulle tää dieetti sopii ku metrinen halko takaraivoon, vaatii kyllä itsekuria ja paljon!

Lepokulutus oli vuoden vaihteessa 2688 kcal ja 22 päivän jälkeen se oli pudonnut 2519 kcal, eli ei se paljoa putoa, ku lihakset säästyy ja nehän sitä energiaa kuluttaa...

Kuvia en laita tänne foorumille, mut näitä mittaustuloksia voin laittaa...

Kyllä se paino nousee äkkiä paljonkin, jos on kireessä kunnossa dieetin jäljiltä ja aloittaa kunnon bulkkauksen, monien mielestä se ei ole järkevää, tietty se on helpompaa kasvattaa rasvatontamassaa, jos on kaikenmailman stimulantit käytössä...

Kokeilkaa ite tätä vaikka sen kaks viikkoa, ni varmasti ihmiset rupee kommentoimaan, et mitä sulle on käyny, ku posket alkaa oleen lommolla... : )

Jos mä vedän tällä dieetin niin laitan kuvan vaan kaulasta tai tisseistä alaspäin(Housut jalassa) Mikset tekisi niin, nähtäs vyötärön kunto mikä kertoo aika paljon :)

Ps. Stimulanteilla ei ole mitään tekemistä rasvattoman massan kasvattamisen kanssa, rasvanpolton kanssa kyllä ;) Pilknus.

Jos mä vedän tällä dieetin niin laitan kuvan vaan kaulasta tai tisseistä alaspäin(Housut jalassa) Mikset tekisi niin, nähtäs vyötärön kunto mikä kertoo aika paljon :)

Ps. Stimulanteilla ei ole mitään tekemistä rasvattoman massan kasvattamisen kanssa, rasvanpolton kanssa kyllä ;) Pilknus.

Joo, en tarkoittanut piristeitä, meni termit sekaisin.. eli tarkoitin kaikenmailman Dianabolit ja Sustanonit auttaa saamaan paremmin pihviä...

Noh, aloitahan sitten dieetti, ni voit laittaa niitä ennen ja jälkeen kuvia...

5 kiloa lähti vyötäröltä ja sokeekin näkee sen kepillä... Vielä on kuitenkin matkaa, et pakki tulee näkyviin, eli homma jatkukoon... : )

Joo, en tarkoittanut piristeitä, meni termit sekaisin.. eli tarkoitin kaikenmailman Dianabolit ja Sustanonit auttaa saamaan paremmin pihviä...

Noh, aloitahan sitten dieetti, ni voit laittaa niitä ennen ja jälkeen kuvia...

5 kiloa lähti vyötäröltä ja sokeekin näkee sen kepillä... Vielä on kuitenkin matkaa, et pakki tulee näkyviin, eli homma jatkukoon... : )

Kyllä, maaliskuun alussa aloitan 6-8 viikon dieetin, aloitanko sen tällä vai perinteisesti 500 kaloria miinuksella ja aamuaerobista kevätpakkasessa, en vielä tiedä. Tavoitteena pudottaa max 8-10 kiloa ja saada kesäksi säikeet pintaan. Vielä epäilyttää miten tämä sopii kovaa kehonrakennustyyppisesti treenaavalle. Kyllä alle kympin rasvoissa pitäs päkkikin näkyä jos siellä on lihaa, vaikka siellä se läski istuu toki tiukimmin :)

Mä en niin kauheen paljon näihin ravintoasioihin oo perehtyny, mutta jonki veran kuitenki netistä tullu luettua asiasta. Syystä että aion pitää jonkin aikaa taukoa voimanostosta, ajattelin poltella ylimääräsiä rasvoja pois, koska en näe järkeä olla näin "lihavassa" kunnossa kun en voi maksimipainoilla treenata enkä osallistua kisoihin. Elikkä tein sitte itelleni elämäni toisen dieettiruokavalion. Vähensin hiilarit suunnilleen puoleen siitä mitä normaalisti oon syöny ja nostin samalla proteiinien ja rasvojen määrää. Hiilareita ja rasvaa pyrin välttämään samassa ateriassa niin hyvin kuin mahdollista.

Päivän ruuat oon jakanu 5 osaan. Hiilareita syön oikeastaan vain aamulla ja heti treenin jälkeen palkkarissa. Illallakin tulee kyllä vähän hiilaria maitorahkasta, mutta se tulee jäämään pois dieetin edetessä. Ravintokoostumus tällä ruokavaliolla

Aamupala ~500kcal P:60g H.55g R. 3,5g
Lounas ~600kcal P: 65g H. 8,5g R. 36g
Välipala ~515kcal P:58g H. 7g R.28,5g
Päivällinen ~620kcal P 85g H. 5,4g R 28,5g
Iltapala ~530kcal P 51g H. 13g R. 30,5g

Treenipäivinä lisäks palkkari jossa ~300kcal P. 33 H.33 R.2,5
Kokonaisenergia lepopäivinä ~2750kcal ja treenipäivinä ~3050kcal

Huomenna aamulla on kehonkoostumusanalyysi ja aion käydä 3-4 viikon päästä (ja myös sen jälkeen tasaisin väliajoin) samassa koneessa mittauttamassa tulokset jotta ne olis mahdollisimman vertailukelpoiset. Tarkotus siis syödä tän ruokavalion mukaan 3-4 viikkoa ja sitten alkaa asteittain vähentää hiilareita. Lähtökohdat mulla Ikä: 23v Pituus: 179cm Paino: 99,9kg (eilen aamulla). Syksyllä kun kävin viimeksi mittauttamassa rasvaprosentin samassa laitteessa johon nyt oon menossa niin olin 96kg ja rasvaprosentti 16,8%. Katotaan miten on muuttunu, vattaan on ainaki kertyny kivasti ylimäärästä kielimään hyvästä elintasosta :D

Asiallisia kommentteja/kritiikkiä otetaan vastaan mitä mieltä porukka on tästä suunnitelmasta. Ja jos jollain on itsellä samankaltainen dieettikokemus niin kerro ihmeessä miten toimi. Mulla tavotteena pudottaa rasvat ~10% paikkeille.

Morjesta! Kiitoksia kaikille viestiini vastaajille ja vähän asian sivustakin kommentoille, jokainen kokemus ja vinkki on aina tärkeä, kun tämmöisestä lajista on kyse, jossa ei tiedä ikinä liikaa! Jatketaan jutustelua ja punttausta entisissä merkeissä. Itse olen nyt vähä hiilarisella dieetillä tässä näin ja ihan hyvin on toistaseks mennyt. Vähän on sarjoista puhti pudonnut, mutta ei se intoo haittaa. Kertokaapas viisaammat onko järkee että käyttää palkkarissa n. 1/3 hiilaria ja vaikka on ketolla? vaikuttaako tuo mitenkä sitten rasvan kulumiseen ja tuloksiin vai onko ihan sama ottaako sen hiilariannoksen salitreenien jälkeen?

No niin, nyt on 30 päivää takana ketoilua nesteillä ja paino on tippunut 14,5kg, rasvat on tippuneet 24.1--- 18.8%, rasvatonmassa lisääntynyt viikon takaisesta mittauksesta 1.4kg!

Vielä ku jaksais parisen viikkoa jatkaa ja sit kevyt plussakausi ja uutta tämmöstä kehiin!

Jokos joku muukin on aloittanut tällä systeemillä?

Voitko pistää jonkun "ruoka" päiväkirjan tähän esille mistä näkis miten paljon oot noita juttuja syöny/juonu? Varmaan halvemmaksi tulee kun ne pussit..

http://www.nicelife.fi/index.html?n=18379&NiceLifella+testauksessa+16.1-30.1+ACKD-easydeat

Erään tutun tutun tuttu kokeillu tuota, ja tuossa tulos. Normaalisti suhtaudun näihin pussittelumeininkeihin kuin itse Saatanaan, mutta nyt on jostain syystä noussut mielenkiinto aika rajusti tätä dieettiä kohtaan. 2-3 viikon kuuri alkaa pikkuhiljaa jomottelemaan mielessä, josko sillä saisi rykästyä nämä "bulkki"rasvat liikenteeseen. Tähän lienee kuitenkin varsin kätevä myös normaali ketoosidieetti. Lihaskatoa ei noin lyhyellä ajalla voi kovin vakavasti ottaa, ja menetetyt piffit kyllä tulee takaisin, jos ei homma mene niin kuin toivoi. Mutta, mie kirjoittelen tänne vaikka jos/kun satun tuolle hömpälle alentumaan.

http://www.nicelife.fi/index.html?n=18379&NiceLifella+testauksessa+16.1-30.1+ACKD-easydeat

Erään tutun tutun tuttu kokeillu tuota, ja tuossa tulos. Normaalisti suhtaudun näihin pussittelumeininkeihin kuin itse Saatanaan, mutta nyt on jostain syystä noussut mielenkiinto aika rajusti tätä dieettiä kohtaan. 2-3 viikon kuuri alkaa pikkuhiljaa jomottelemaan mielessä, josko sillä saisi rykästyä nämä "bulkki"rasvat liikenteeseen. Tähän lienee kuitenkin varsin kätevä myös normaali ketoosidieetti. Lihaskatoa ei noin lyhyellä ajalla voi kovin vakavasti ottaa, ja menetetyt piffit kyllä tulee takaisin, jos ei homma mene niin kuin toivoi. Mutta, mie kirjoittelen tänne vaikka jos/kun satun tuolle hömpälle alentumaan.

Hyvältä kuulostaa mut minkähä kokone jätkä toi on ollu? Jos tää meinaan on lauri niin... http://www.nicelife.fi/arch/galleriakuvat/nautilus/nautilus 040 copy 2.jpg

Oon tässä miettiny, et kannattaisko dieetin ajaks tehä 2-jakonen ohjelma joka sisältäisi yhden kevyen ja yhden kovan treenin?

Käyn 4kertaa viikossa punttaamassa ja 2kertaa aerobista tekemässä.
4-Jakosta nyt käyttänyt ja ollut dieetillä nelisen päivää, eikä vielä ainakaan ole paino muuttunut tippaakaan, vaikka n -1000kcal vajeella mennään joka päivä, ja max 100g hiilareita.
Voimat on pysynyt samana, kestävyys heikentynyt vähäsen.
Elikkä tota jakoa, kannattaisko tehä tuo 2-jakonen?

EDIT: Eli tarkotin että toisella reenillä pitkiä sarjoja pienillä painoilla, toisella taas päinvastoin.

Oon tässä miettiny, et kannattaisko dieetin ajaks tehä 2-jakonen ohjelma joka sisältäisi yhden kevyen ja yhden kovan treenin?

Käyn 4kertaa viikossa punttaamassa ja 2kertaa aerobista tekemässä.
4-Jakosta nyt käyttänyt ja ollut dieetillä nelisen päivää, eikä vielä ainakaan ole paino muuttunut tippaakaan, vaikka n -1000kcal vajeella mennään joka päivä, ja max 100g hiilareita.
Voimat on pysynyt samana, kestävyys heikentynyt vähäsen.
Elikkä tota jakoa, kannattaisko tehä tuo 2-jakonen?

EDIT: Eli tarkotin että toisella reenillä pitkiä sarjoja pienillä painoilla, toisella taas päinvastoin.

Mieluummin vaihtasin noita kerran viikkoon vaikka kun joka kerta, voimakaudet myös kannattaa pitää pidempänä koska voimasolut herävät vähä hitaammin. Ja itse treenaan kyllä dieetillä niinkuin muutenkin, paitsi jättäen kaikki todella kuluttavat erikoistekniikat ja vetkutukset pois keskittyen olennaisiin perusliikkeisiin, enemmän ylläpitävään tyyliin kun turha vetää kaikkea aivan kipurajalle miinuksilla.

Eli siis yksi tollanen pidempiä sarjoja sisältävä? Vai yks just päinvastoin? :D Jäi vähän epäselväks..
Ja suosittelisitko sit sinä yhtenä päivänä käymään koko kropan läpi? Vai miten.. :O

Eli siis yksi tollanen pidempiä sarjoja sisältävä? Vai yks just päinvastoin? :D Jäi vähän epäselväks..
Ja suosittelisitko sit sinä yhtenä päivänä käymään koko kropan läpi? Vai miten.. :O

En suosittele, suosittelen jakamaan treenit niin että niiden kesto pysyy tunnissa tai alle ja tekemään vaikka 3 viikon kierroilla 6-8, 10-12, 12-15 toistoilla, eli joka viikko eri toistomäärä ja myös painot sen mukaan :)

Oolrait. Kiitoksia. Koitan tällästä sydeemiä :D
Mites muuten tuo kreatiini, ku on nyt ylläpitojakso ollu neljättä viikkoa päällä, eli pian pitäis se tauko pitää, ni vaikuttaako se tähän dieettiin jotenkin? Vai kannattaako sitä ylipäätänsä käyttää dieetillä?

Oolrait. Kiitoksia. Koitan tällästä sydeemiä :D
Mites muuten tuo kreatiini, ku on nyt ylläpitojakso ollu neljättä viikkoa päällä, eli pian pitäis se tauko pitää, ni vaikuttaako se tähän dieettiin jotenkin? Vai kannattaako sitä ylipäätänsä käyttää dieetillä?
Ei vaikuta, hyvät puolet on että pitää ainakin nesteet ja tätämyöten lihaspaineet jonkin verran kehissä :) Toki voi tuoda vähän pyöreyttäkin et jos haetaan ihan sitä kuivaa luukkia niin ainakaan monohydraatti ei ole oikea valinta :)

Kiitoksia Comodo vastauksista. :)
Ja eihän tässä minnekkään lavoille olla menossa.. Sellasiin rasvoihin ku pääsis ettei eukko häpeis mua biitsillä =D

Vähän jos vielä joku viitsis suuntaa antaa.. :D

Eli jos joku viittis sanoa, että onko näissä mitään järkeä näissä mun ruokatottumuksissa, oon nyt pari viikkoa pitäny ruokapäiväkirjaa, ja on painoki pudonnu 1.5kg ku oon vähentäny vaan kaloreita, enpä muuta sitte oikeastaa oo kattonu.

Mutta siis;

7:00 AAMUPALA
Kaurapuuro(2 ruisleipää jos jaksaa/kerkiää)

11:00 KOULURUOKA
Mitä siellä nyt yleensä on.. Leipää en ota koska hiilareita olen koittanut vähentää, salaattia yleensä 1/3.

13.00-16.00 VÄLIPALA
Tässä välissä vedän yleensä jonkun purkin tonnikalaa tjsp.. Koitan maitorahkalle keksiä jotain makua, ei mene raakana alas =D

16-00-18.00KOTIRUOKA
Eli tähän vetäsen yleensä jotain 200-400g raejuustoa, sitten jotain hiilaripitoistakin vähän. (Mahd vähän tosin. Paitsi jos kova nälkä ja kova reeni tulossa niin aika paljonkin joskus =D)
19.00 VÄLIPALA
Banaani, tai joku muu nopea ennen reeniä.

19-30-21.00 Reeni (Näin siis yleensä)
Reenin jälkeen herat naamariin. (Hera80)

21.30 Yleensä heitän vielä naamaan 200-400g raejuustoa tjms.

Mutta joku jos viitsisi tosiaan valaista, että onko tälläsessä mitään järkeä? Saako tollasella pudotettua sitä rasva%?
Paino on kuitenkin hieman tipahtanut.. Mutta varmaan nesteitä tai jotain lähtenyt.

Ja tosiaan kalorilaskurilla on laskettu nuo kaikki, yleensä sinne n.-1000kcal paikkeille päästään, ja protskua n200-300g, hiilareita 100-200g, rasvaa 0-100g.

Jos joku viitsisi vähän tätä ajatuksella lukea ja jos vaikka ymmärtäisi tästä jotain, ja osaisi yhtään opastaa että oonko ihan päin vittua suunnitellu tän dieetin, niin kiitos. :D
Ja tosiaan strat. mitat on 180/92kg.
4kertaa käyn punttailemassa ja 1-2 kertaa aerobista viikossa.

Kiitokset.

Rahkaan saa makua esim. Fun Lightilla. Niitä on niin montaa makua, että melkein väkisin löytyy itelle sopiva. Sitä vaan suoraan rahkan päälle ja sekasin. Itestä kinni paljonko sitä tarvii läträä et maku on passeli. Toinen on sitten vaan marjojen heittäminen suoraan rahkaan(kaupan pakastemarjat tai omalta pihalta/mettästä noukitut).

Kova hinku olis kokeilla kun alkaa maaliskuussa kuuden viikon dieetti. Tekstisi on lupaavampaa kun edellisen puhujan mutta silti pics or it didnt happen, haluun nähä kuvia jostain jätkästä kellä on pihviä ja on dieetannut tällä, 220 smith tulos ei vielä todista riittävästi vaikka onkin ehdoton askel parempaan ;)

Satun tuntemaan Cashew'n ja poika ei puhu lööperiä. Näin hänet ennen dieettiä ja viimeksi pari päivää sitten. Järjetön muutos myös ulkonäössä.

Cashew'n yllyttämänä aloitin ACKD viime syksynä. Minulla ylipainoa ja kokoa on selvästi enemmän kuin hänellä, ja ACKD syksyllä kesti vain 8-9 pv, jonka jälkeen retkahdin. Painoa lähti 7,5 kg. Tuosta tuli alkuun 1,5 kg takaisin, koska nesteistä osa palaa takaisin ja suoli täyttyy eri tavalla. Minun dieetillä lähti siis yli 800 gr päivässä. 3-4 kk päästä olin tilanteessa, jossa olin edelleen 6 kg alle tuon lähtötason, eli 8-9 pv dieetillä lähti "pysyvästi" 6 kg painoa. Minä en käynyt rasva% yms. mittauksissa.

Aloitin uudelleen ACKD jokunen viikko sitten, ja tulokset ovat nähtävissä peilissä ja muualla. Tänä aamuna kävin suutarilla teettämässä kolme lisäreikää vyöhöni, kun ei enää housut pysyneet jalassa. Minulla on tavoite saada syksyn (6kg) + tämän menossa olevan dieetin aikana paino putoamaan yhteensä jopa 30 kg. Mutta tietty pitää muistaa, että lähtötaso oli kamala. Tavoite on tavoite, mutta 20 kg lasku on jo saletissa. Tuon noiden kahden dieetin väliajan sain painon pysymään pudonneessa lukemassa hyvin yksinkertaisesti rajoittamalla hiilihydraatteja - mutta ei kuitenkaan mitenkään kauhean radikaalisti rajoittamalla. Pizzaakin meni joskus ja Toron pihvi/ranskalaisvuorta. Sivarina verenpaineeni on nyt laskenut lukemasta 155/85 lukemaan 127/75. Ikää on jo 48.

Pienenä vinkkinä ACKD:ta kokeileville: muistakaa ottaa Omega kapselit ja etenkin lisää suolaa (merisuolaa tai suolakurkkua tai molempia) noiden pussien lisäksi, muuten menee kunto alas. Ja nestettä pitää juoda kunnolla. Minun ACKD koostuu nyt 2 x pv pussit ja kerran pv omat sekoitukset. Syksyllä vedin vain omilla. Otan ACKD pussien ja omien sekoitusten lisäksi lisäprotskua luokkaa 50-80 gr päivässä tällä hetkellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom