Rasvaprosentin alas veto mahdollisimman vähin lihaskatabolisin seurauksin

Satun tuntemaan Cashew'n ja poika ei puhu lööperiä. Näin hänet ennen dieettiä ja viimeksi pari päivää sitten. Järjetön muutos myös ulkonäössä.

Cashew'n yllyttämänä aloitin ACKD viime syksynä. Minulla ylipainoa ja kokoa on selvästi enemmän kuin hänellä, ja ACKD syksyllä kesti vain 8-9 pv, jonka jälkeen retkahdin. Painoa lähti 7,5 kg. Tuosta tuli alkuun 1,5 kg takaisin, koska nesteistä osa palaa takaisin ja suoli täyttyy eri tavalla. Minun dieetillä lähti siis yli 800 gr päivässä. 3-4 kk päästä olin tilanteessa, jossa olin edelleen 6 kg alle tuon lähtötason, eli 8-9 pv dieetillä lähti "pysyvästi" 6 kg painoa. Minä en käynyt rasva% yms. mittauksissa.

Aloitin uudelleen ACKD jokunen viikko sitten, ja tulokset ovat nähtävissä peilissä ja muualla. Tänä aamuna kävin suutarilla teettämässä kolme lisäreikää vyöhöni, kun ei enää housut pysyneet jalassa. Minulla on tavoite saada syksyn (6kg) + tämän menossa olevan dieetin aikana paino putoamaan yhteensä jopa 30 kg. Mutta tietty pitää muistaa, että lähtötaso oli kamala. Tavoite on tavoite, mutta 20 kg lasku on jo saletissa. Tuon noiden kahden dieetin väliajan sain painon pysymään pudonneessa lukemassa hyvin yksinkertaisesti rajoittamalla hiilihydraatteja - mutta ei kuitenkaan mitenkään kauhean radikaalisti rajoittamalla. Pizzaakin meni joskus ja Toron pihvi/ranskalaisvuorta. Sivarina verenpaineeni on nyt laskenut lukemasta 155/85 lukemaan 127/75. Ikää on jo 48.

Pienenä vinkkinä ACKD:ta kokeileville: muistakaa ottaa Omega kapselit ja etenkin lisää suolaa (merisuolaa tai suolakurkkua tai molempia) noiden pussien lisäksi, muuten menee kunto alas. Ja nestettä pitää juoda kunnolla. Minun ACKD koostuu nyt 2 x pv pussit ja kerran pv omat sekoitukset. Syksyllä vedin vain omilla. Otan ACKD pussien ja omien sekoitusten lisäksi lisäprotskua luokkaa 50-80 gr päivässä tällä hetkellä.

Sitä en epäile että puhuisi, painohan tolla putoaa mutta sopiiko se minunkaltaiselleni niin en usko. Olen nyt haastatellut kehonrakentajafrendejäni ja tullut siihen tulokseen että VHH on maksimi mitä kokeilen hiilarirajoitteisena dieettinä. Palautuminen on kuulemma aivan surkeaa ketolla siitä treenistä mitä itse harrastan, ja lisäksi pitäisi keventää ihan sikana reenejä että dieetti pysyisi antikatabolisena. Sopii normikuntoilijalle mutta ei täysiä reenaavalle punttisialle ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitä en epäile että puhuisi, painohan tolla putoaa mutta sopiiko se minunkaltaiselleni niin en usko. Olen nyt haastatellut kehonrakentajafrendejäni ja tullut siihen tulokseen että VHH on maksimi mitä kokeilen hiilarirajoitteisena dieettinä. Palautuminen on kuulemma aivan surkeaa ketolla siitä treenistä mitä itse harrastan, ja lisäksi pitäisi keventää ihan sikana reenejä että dieetti pysyisi antikatabolisena. Sopii normikuntoilijalle mutta ei täysiä reenaavalle punttisialle ;)

Noi sun väitteet perustuu mutuun, eli kaikki on kuulemma sitä sun tätä... sit ku oot ite kokeillu vaikka 3 viikkoa tätä, ni allekirjoitan noi sun epäilykset oikeiksi, mut uskoisin et sun mielipide muuttuu radikaalisti Mä veikkaan ettet reenaa kovempaa ku mä, ite oon ACKD:llä ruvennu tekeen vaan lyhyempiä 6-8 toiston sarjoja ja jättänyt kaikki erikoistekniikat pois ja silti reeni kulkee kivasti, rasva palaa silmissä säästäen lihasten palamisen!

Mä oon nyt ollu 40 päivää pelkillä jauheilla, suolakurkkua on tosin menny pari purkkia tona aikana ja se on sallittua. 16 päivä aion lopettaa ja sit on 47 päivää takana.. meen mittaukseen ja skannailen kaikki mittaustulokset tänne, ni näät siitä miten kuningasjuttu tää on!

Toki voit dieettailla perinteisellä tyylillä, mut mä teen kuukaudessa saman tuloksen, ku sä 3 kk... Ja tää on hyvä alkudieetille ja sit lopuks, ku haluaa kiristellä viimeisetkin flädät, tosin kisaajilla eri metodit...

Harvan nuppi kestää tätä, ite oon kahdesti vetänyt tämmösen läpi, ekalla kerralla putos 24 päivässä 13kg.. eli harvasta tähän on, siks jannut heittää mutua...

Kokeilkaa nyt, kesä tulee... : )

Noi sun väitteet perustuu mutuun, eli kaikki on kuulemma sitä sun tätä... sit ku oot ite kokeillu vaikka 3 viikkoa tätä, ni allekirjoitan noi sun epäilykset oikeiksi, mut uskoisin et sun mielipide muuttuu radikaalisti Mä veikkaan ettet reenaa kovempaa ku mä, ite oon ACKD:llä ruvennu tekeen vaan lyhyempiä 6-8 toiston sarjoja ja jättänyt kaikki erikoistekniikat pois ja silti reeni kulkee kivasti, rasva palaa silmissä säästäen lihasten palamisen!

Mä oon nyt ollu 40 päivää pelkillä jauheilla, suolakurkkua on tosin menny pari purkkia tona aikana ja se on sallittua. 16 päivä aion lopettaa ja sit on 47 päivää takana.. meen mittaukseen ja skannailen kaikki mittaustulokset tänne, ni näät siitä miten kuningasjuttu tää on!

Toki voit dieettailla perinteisellä tyylillä, mut mä teen kuukaudessa saman tuloksen, ku sä 3 kk... Ja tää on hyvä alkudieetille ja sit lopuks, ku haluaa kiristellä viimeisetkin flädät, tosin kisaajilla eri metodit...

Harvan nuppi kestää tätä, ite oon kahdesti vetänyt tämmösen läpi, ekalla kerralla putos 24 päivässä 13kg.. eli harvasta tähän on, siks jannut heittää mutua...

Kokeilkaa nyt, kesä tulee... : )

Jätkä puhuu kyllä uskomattoman paljon paskaa, ei toi nyt mitenkään niin erikoista ole verrattuna siihen miten paljon ainakin oma kehonrakennusharrastukseni on kysynyt päätä tähän asti. Ei ole mutua vaan uskon ennemmin ammattilaistuttujani kun jotain pakkiksen keulijaa. Ihan hyvä tapa toi on painoa pudottaa, mutta sopiiko se kaikille niin sitä ei voi sanoa. Itselläni ei ole edes iso tarve pudottaa painoa vaan kahessa kuukaudessa meinaan pudotella sen 7-8 kiloa että saan päkin näkyviin. Laitahan niitä kuvia itsestäs niin voin uskoa juttujasi ;)

Comodon ei ehkä kannatakkaan verrata suoraan kun eri tyylisistä ihmisistä kyse. Toki sen luitkin heidän viesteistään? ylipainoa on ja toisellakin kokeilijalla ikää 48.

En lähtisi nyt koko ajan paskanpuhumiseksi haukkumaan. Ei tietenkään kehonrakentajakroppa reagoi samalla tavalla kuin perusharrastajan jolla on ylimääräistä.

Comodon ei ehkä kannatakkaan verrata suoraan kun eri tyylisistä ihmisistä kyse. Toki sen luitkin heidän viesteistään? ylipainoa on ja toisellakin kokeilijalla ikää 48.

En lähtisi nyt koko ajan paskanpuhumiseksi haukkumaan. Ei tietenkään kehonrakentajakroppa reagoi samalla tavalla kuin perusharrastajan jolla on ylimääräistä.

Mä taas lähtisin ihan noiden mainitsemiesi peruskuntoilijoiden vittumaisen asenteen takia kun ollaan niin erinomaisia kerran on vedetty yks ackd dieetti :D Täällä pudottaa moni kuitenkin ton verran joka vuosi..

Jätkä puhuu kyllä uskomattoman paljon paskaa, ei toi nyt mitenkään niin erikoista ole verrattuna siihen miten paljon ainakin oma kehonrakennusharrastukseni on kysynyt päätä tähän asti. Ei ole mutua vaan uskon ennemmin ammattilaistuttujani kun jotain pakkiksen keulijaa. Ihan hyvä tapa toi on painoa pudottaa, mutta sopiiko se kaikille niin sitä ei voi sanoa. Itselläni ei ole edes iso tarve pudottaa painoa vaan kahessa kuukaudessa meinaan pudotella sen 7-8 kiloa että saan päkin näkyviin. Laitahan niitä kuvia itsestäs niin voin uskoa juttujasi ;)

Kaikki mitä tänne kirjoitan on faktaa! Mitä paskaa oon puhunu, kerro?

Toi dieetti nyt vaatii vaan enemmän nuppia ja itsekuria, ku normaali dieetti missä syöt sen 6-7 kertaa päivässä ja kalorit on +2500...

No ne sun tutut ei oo ainakaan kehonrakennusammattilaisia ja onko ne itse kokeilleet kyseistä dieettiä montaa viikkoa? Taitaa olla mutua sielläkin kehissä...

Ton 7-8kg pudottaa käymällä aamupaskalla ja kusella.

Kuvia en laita, mut skannaan ne printit mittauksista viikon päästä.

Niin ja en oo mikään peruskuntoilija, oon reenannu 16-vuotta, josta suurimman osan tosissaan, oon jokuset dieetit vetänyt ja tää toimii parhaiten.

Enkä mä keuli täällä, asioista voi silti kiistellä rakentavasti.

Kaikki mitä tänne kirjoitan on faktaa! Mitä paskaa oon puhunu, kerro?

Toi dieetti nyt vaatii vaan enemmän nuppia ja itsekuria, ku normaali dieetti missä syöt sen 6-7 kertaa päivässä ja kalorit on +2500...

No ne sun tutut ei oo ainakaan kehonrakennusammattilaisia ja onko ne itse kokeilleet kyseistä dieettiä montaa viikkoa? Taitaa olla mutua sielläkin kehissä...

Ton 7-8kg pudottaa käymällä aamupaskalla ja kusella.

Kuvia en laita, mut skannaan ne printit mittauksista viikon päästä.

Niin ja en oo mikään peruskuntoilija, oon reenannu 16-vuotta, josta suurimman osan tosissaan, oon jokuset dieetit vetänyt ja tää toimii parhaiten.

Enkä mä keuli täällä, asioista voi silti kiistellä rakentavasti.

Paskaa olet puhunut siinä että tämä dieetti sopisi ihan jokaiselle treenaajalle. Plus siinä että tämä olisi jotenkin millään tavalla vittumaisempi kun normi dieetti että pitää olla niin supermies, sillä sitä se ei ole. Keton voi myös vetää niin että voi syödä aina kun on nälkä ja sen idea onkin siinä että ei tee mieli vetää kaikkea paskaa naamaan mitä monesti perusdieetillä. Ja kuka vittu nyt vetää dieetin +2500 kaloria päivässä? Pitää olla aika kova kulutus. No okei ehkä max tossa liikkuisi omat kalorit kun kulutus on varmasti yli 3000 päivässä ellei kevennä reenejä paljon mitä dieetillä ehkä kantsiikin tehdä.

Ja kyllä, kehonrakennusammattilaisia sm sekä harrastelijatasolta ovat useimmat joihin viittaan ammattilaisilla. Valmentavat myös työkseen. Vanhemmat äijät vannovat myös ihan perinteisen kovan työn nimeen. VHH:lla monien mukaan vaan palautuu paljon paremmin ja pystyy reenaamaan kovempaa. Minulla on myös tuttu lääkäri joka tutkii juuri tätä aihepiiriä. Itse olen vetänyt dieettini aina perinteisellä kaavalla, ja olen erittäin taipuvainen lihavuuteen jos en katso mitä syön. Olen myös pudottanut yli aikoinaan eli joku 13 vuotta sitten yli 20 kiloa erittäin isosta ylipainosta, tämän tein syömällä oikein ja vetämällä vitusti aerobista.

Ei mua kiinnosta mitkään vitun mittaukset, mua kiinnostaa ennen ja jälkeen kuvat ja ennenkaikkea teidän noin kahden pahimman ACKD/keto kiihkoilijan kohdalla minkälainen on ollut lähtötaso että onko oikeasti oltu lähelläkään lihaksikasta jätkää. Asenne muuttuu täällä päässä samantien jos näin on, muuten kaikki on pelkkää sanahelinää. En mäkään tänne laita koskaan tulevaisuudessa kuvia muuta kun korkeintaan päästä alaspäin tai pelkkä päkki, jos nyt laitan mitään ;)

7-8 kiloa pudottaa kyllä helposti, rasvaprosentti tällä hetkellä noin 15 ja tarkoitus mennä jonnekin karvan verran alle kymppiin, siinä alkaa meikäläisellä jo mukavasti rantakunto kolkuttelemaan. Tässä kunnossa tarkoitus sitten pitää itsensä koko kesä kunnes taas syys-lokakuusa vedetään koko talvi isosti bulkkia.

Mulla on myös henkilökohtaiset syyni välttää kikkailuja ruokavaliossa, mun pää tarvitsee safkaa 2-3 tunnin välein että keskittymiskyky sekä rauhallinen mieli pysyy kehissä ;)

Tämän dieetin esiasteestahan oli juttu suomalaisessa kehonrakennuslehdessä viime kesänä ja tulokset jo prototyyppi ackd:lla yllättivät.
Jos viitataan Cashew'n ylipainoon, niin sehän oli hänen kirjoittamanaan massakauden jälkeen tilanne. Kundi on sen verran kunnossa, että ihan lavallekaan meno ei ole mahdotonta tämän vuoden loppupuolella.
Onko Comodo ihan kilpakehonrakentaja? Jos ei ole niin ei Cashew sinusta kropaltaan voi paljon erota - kuin korkeintaan edukseen.

Tämän dieetin esiasteestahan oli juttu suomalaisessa kehonrakennuslehdessä viime kesänä ja tulokset jo prototyyppi ackd:lla yllättivät.
Jos viitataan Cashew'n ylipainoon, niin sehän oli hänen kirjoittamanaan massakauden jälkeen tilanne. Kundi on sen verran kunnossa, että ihan lavallekaan meno ei ole mahdotonta tämän vuoden loppupuolella.
Onko Comodo ihan kilpakehonrakentaja? Jos ei ole niin ei Cashew sinusta kropaltaan voi paljon erota - kuin korkeintaan edukseen.

En ole kilpakehonrakentaja, ainakaan siihen asti kun muksut on tehty alta pois.

No jos sua on uskomista niin mun luotto cashewiin nous ehkä vähän. Mutta silti pitäisi nähdä niitä kuvia, olen nähnyt paljon kovakuntoisia jätkiä. Tässä on vaan niin moni soittanut poskeaan ton ackd:n puolesta mutta kukaan ei ole tehnyt selväksi mikä on ollut lähtötaso..

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

That's it.

Pics or get the fuck out!
Just näin. Noita jenkki ja brittifoorumeita on niin kiva selailla kun siellä on aina ennen/jälkeen kuvia. Ei jää mitään arvailujen varaan ja heti jotenkin suhtautuu ihan erilaisella vakavuudella noihin juttuihin. Pitäähän täälläkin tosin jengi kuvallisia päiväkirjojaan vip blogien puolella joka onkin ihan mielenkiintosta seurattavaa.

Pics or get the fuck out!
Just näin.

Miten sä voit noin sanoa, kun just sanoit tuossa, ettet sä laittais tänne omaa kuvaasi?
Harva ei-kilpailija tänne haluaa omia kuviaan laittaa.

VIP puoli on sitten eri juttu kun puoli Suomea ei sitä selaile.

Ei tässä nyt ole kysymys siitä et mitenkä halukas Comodo on laittamaan kuviansa näytille, vaan siitä et täällä tyyppi latelee täysiä "faktoja" ilman minkäänlaista näyttöä.

Meitä kiinnostaa nähdä ja nimenomaan nähdä eikä lukea mitään mittatuloksia mitä voi heitellä päästään ihan tosta vain, jotta näyttäisi edes hieman vakuuttavammalta. Henkilökohtaisesti Cashew kaverin puheet ei ole saanu muuta aikaseksi kuin entistä suurempaa spekulaatiota tätä kyseistä ihme jauhosafkaa kohtaan.

Joten mikäli Cashew haluaa saada pointtinsa ulos ja jengin vakuuttumaan siitä et tämä oikeasti toimii, niin pistetään sitten sitä kuvaa ennen diettiä ja jälkeen niin nähdään onko lihas jääny kroppaan vai onko koko lihasta ollu alunperinkään, sillä jokainenhan nyt tietää et tälläisellä syömättömyydellä mitä tämä dietti tarjoaa fläsä kyllä lähtee vikkelään.

Onko se sitten tervettä vai ei, onkin sitten kysymys erikseen.

Ei tässä nyt ole kysymys siitä et mitenkä halukas Comodo on laittamaan kuviansa näytille, vaan siitä et täällä tyyppi latelee täysiä "faktoja" ilman minkäänlaista näyttöä.

Meitä kiinnostaa nähdä ja nimenomaan nähdä eikä lukea mitään mittatuloksia mitä voi heitellä päästään ihan tosta vain, jotta näyttäisi edes hieman vakuuttavammalta. Henkilökohtaisesti Cashew kaverin puheet ei ole saanu muuta aikaseksi kuin entistä suurempaa spekulaatiota tätä kyseistä ihme jauhosafkaa kohtaan.

Joten mikäli Cashew haluaa saada pointtinsa ulos ja jengin vakuuttumaan siitä et tämä oikeasti toimii, niin pistetään sitten sitä kuvaa ennen diettiä ja jälkeen niin nähdään onko lihas jääny kroppaan vai onko koko lihasta ollu alunperinkään, sillä jokainenhan nyt tietää et tälläisellä syömättömyydellä mitä tämä dietti tarjoaa fläsä kyllä lähtee vikkelään.

Aah, onneksi joku muukin ymmärtää pointtini. On saatana meininki kun ylä-asteen pissiksillä kun bestis tulee tänne pitämään kaverinsa puolia, onhan se söpöä mutta vähän myös noin miten tossa ylhäällä kuvattiin. Jos on noin saatanan innokas jonkun asian puolesta niin pitää olla valmis siihen että jengi fleimaa ja kyseenalaistaa jonkun metodin erinomaisuuden.

Syy miksi minä en laita tänne kokovartalokuviani on ihan anonymiteetin säilyttäminen. Laitan ehkä joskus jotain mutta hyvin leikattuja sellaisia. Varsinkin jos vedän jonkun dieetin jonka tehosta haluan kertoa muillekin ;)

Niin tuo on hyvä kysymys. Mulla lähisukulainen on lääkäri ja sitä hirvittää tää dieetti. Mutta se on pottuillut mulle viimeiset 5 vuotta ylipainosta, ja nyt löysin dieetin millä lähtee. Sanoo kuka vaan lekuri mitä vaan niin jatkan tätä kun olo on OK ja paino lähtee. Siis tavoite oli 30 kg (josta syksyllä lähti 6 kg) ja nyt puuttuu enää niin vähän etten viitsi lopettaa kesken vaikka Comodon mukaan viimeisetkin lihaksen rippeet lähtee.

Kävin just työterveystarkastuksessa, poimintoja veriarvoista (tulokset tuli tänään) kun olen ollut useita viikkoja dieetillä:

Verensokeri 4.5 (viitearvot 4.2-6)
Kokonaiskolesteroli 3.7 (viitearvo <5)
Kolmoisrasvat 1.03 (viitearvo <2)
Hemoglobiini 149
Eturauhasarvo S-PSA 0.5 (viitearvo <2.5)
Verenpaine 127/75 (tän arvon sain heti maanantaina kun labratulokset tulivat vasta tänään)
Muutkin arvot olivat kaikki viiterajoissa.

Vielä haluaisin sanoa Comodolle, joka kutsui minua kiihkoilijaksi, että luepa jokainen tästä aiheesta kirjoittamani viesti läpi ja näet, etten ole kiihkoillut yhdessäkään viestissä. Lue sen jälkeen omat viestisi ja mieti voitko sanoa samaa. Sen verran vielä, ettei Cashew pyytänyt minulta mitään apuja. Oli vaan pakko kommentoida kun näkee mitä paskaa tulee väärin perustein silmille.

Niin tuo on hyvä kysymys. Mulla lähisukulainen on lääkäri ja sitä hirvittää tää dieetti. Mutta se on pottuillut mulle viimeiset 5 vuotta ylipainosta, ja nyt löysin dieetin millä lähtee. Sanoo kuka vaan lekuri mitä vaan niin jatkan tätä kun olo on OK ja paino lähtee. Siis tavoite oli 30 kg (josta syksyllä lähti 6 kg) ja nyt puuttuu enää niin vähän etten viitsi lopettaa kesken vaikka Comodon mukaan viimeisetkin lihaksen rippeet lähtee.

Kävin just työterveystarkastuksessa, poimintoja veriarvoista (tulokset tuli tänään) kun olen ollut useita viikkoja dieetillä:

Verensokeri 4.5 (viitearvot 4.2-6)
Kokonaiskolesteroli 3.7 (viitearvo <5)
Kolmoisrasvat 1.03 (viitearvo <2)
Hemoglobiini 149
Eturauhasarvo S-PSA 0.5 (viitearvo <2.5)
Verenpaine 127/75 (tän arvon sain heti maanantaina kun labratulokset tulivat vasta tänään)
Muutkin arvot olivat kaikki viiterajoissa.

Vielä haluaisin sanoa Comodolle, joka kutsui minua kiihkoilijaksi, että luepa jokainen tästä aiheesta kirjoittamani viesti läpi ja näet, etten ole kiihkoillut yhdessäkään viestissä. Lue sen jälkeen omat viestisi ja mieti voitko sanoa samaa. Sen verran vielä, ettei Cashew pyytänyt minulta mitään apuja. Oli vaan pakko kommentoida kun näkee mitä paskaa tulee väärin perustein silmille.

Et sä olekaan mitään kiihkoillu vaan cashew ja tuo toinen kenen nimeä en muista, kuuluvat näihin kovimpiin ackd:n.yms puolustajiin.. Ja aina sama stoori et vittu koittakaa ite, ette oo nii kovii jätkii et pystytte tähän, siks epäilette. :D Ilman mitään kuvii ja näyttöi. Siksi paskaa silmille.

Oma lääkärituttuni taas pitää ketoilua ainoana oikeana tapana syödä ja sanoo että hiilarit ovat myrkkyä :D Ei vaan tunne minua ja omia taustojani että voisi sanoa mielipiteitään siitä, sopiiko se mulle.

Mun pelko ei ole oikeestaan se että viimesetkin lihat lähtee vaan se että ei palaudu, tosin kyllä ne lihat lähtee jos treenaa yhtä kovaa kun normaalisti.. Ja puhtia ei vain kuulemma ole yli 8:n sarjoihin.

Ilman mitään kuvii ja näyttöi. Siksi paskaa silmille.
.....
Mun pelko ei ole oikeestaan se että viimesetkin lihat lähtee vaan se että ei palaudu, tosin kyllä ne lihat lähtee jos treenaa yhtä kovaa kun normaalisti.. Ja puhtia ei vain kuulemma ole yli 8:n sarjoihin.

Ajatellaanpas nyt hetken järkevästi. (Sorry opettajamainen lause.)

Lihat lähtee jos treenaa yhtä kovaa kuin normaalisti? Jos näin on, niin onko pakko esim. 2 vko dieetillä harjoitella normaalisti - jos dieetin yksi avainasia on, että se säilyttää hyvin lihasmassan?
Puhtia ei ole yli 8 sarjoihin? Etkö sä voi tehdä 2 vko max 8 sarjoja?
Jos 2 vko dieetillä vie sun lihakset ja et palaudu jne..... toivotaan porukalla, ettei sulle tule mitään kahden viikon sika-influenssaa tai muuta.
Tietääkseni huippu-urheilijatkin voi olla vaikka viikon petipotilaana ja kunto palautuu kuitenkin suht nopeasti.
Siihen nähden se, että sä kuitenkin VOIT tehdä max 8 sarjoja on herkkua ????

Höpisette, ettei Cashew:lla ole näyttöjä. Aikomus on, että hän antaa mulle skannattavaksi Tanita mittauksen alkuperäispaperin ennen ja jälkeen, koska hänellä ei ole skanneria ja mulla on. Pitääkö niihin alkuperäispapereihin hakea julkisen notaarin leima, että täällä uskotaan niihin?

Mitä kohtaa se Apekka nyt ei ymmärtänyt siitä että ei ketään mitkään kirjalliset tulokset kiinnosta, vaan se helvetin valokuva et miltä se ukko näyttää.

Säkin selvästi nyt ymmärrät väärin tämän lihojen menetyksen pelon. Se että on valmiiksi ylipainoinen ja rupeaa tälle dietille ei tarkoita sitä että sulta lähtisi lihoja, koska sulla ei semmosia alunperin olekkaan. Peruslihasmassa säilyy varmasti joo, mut ketä se kiinnostaa.

Se mikä täs porukkaa kiinnostaa on se et säilyykö se lihasmassa mikä on ansaittu kovalla treenillä ja se että sitä painoa putoaisi vain sen verran että ylimääräinen läski lähtee vege, oli se sitten 5kg tai 10kg. Noistakin ensimmäiset parikiloa tulee olemaan nesteitä.

Sinä ja Cashew puhutte isoista kymmenluvuista että joo painoa putoaa nopeasti. Joo varmasti putoaakin kun on niin paljon pudotettavaa, aika yllättävää.

Miten hankala on tajuta että jengin ainoa kysymys on se että voiko tällä dietillä treenata intensiivisesti niinkuin erittäin moni täällä tekee, eivät he halua istua perseellään ja imeskellä 3 pussikeittoa päivässä ja olla tekemättömänä, he haluavat treenata koska nauttivat siitä. Ja voin todeta että tälläisel pussidietil siihen ei todellakaan energia riitä.

Se että voitte todistaa jengille että toi väite on väärin, niin siihen tarvitaan valokuvia missä näkyy et ylipainoinen kaveri on muuttunu lihaksikkaaksi kaveriksi.

Ajatellaanpas nyt hetken järkevästi. (Sorry opettajamainen lause.)

Lihat lähtee jos treenaa yhtä kovaa kuin normaalisti? Jos näin on, niin onko pakko esim. 2 vko dieetillä harjoitella normaalisti - jos dieetin yksi avainasia on, että se säilyttää hyvin lihasmassan?
Puhtia ei ole yli 8 sarjoihin? Etkö sä voi tehdä 2 vko max 8 sarjoja?
Jos 2 vko dieetillä vie sun lihakset ja et palaudu jne..... toivotaan porukalla, ettei sulle tule mitään kahden viikon sika-influenssaa tai muuta.
Tietääkseni huippu-urheilijatkin voi olla vaikka viikon petipotilaana ja kunto palautuu kuitenkin suht nopeasti.
Siihen nähden se, että sä kuitenkin VOIT tehdä max 8 sarjoja on herkkua ????

Höpisette, ettei Cashew:lla ole näyttöjä. Aikomus on, että hän antaa mulle skannattavaksi Tanita mittauksen alkuperäispaperin ennen ja jälkeen, koska hänellä ei ole skanneria ja mulla on. Pitääkö niihin alkuperäispapereihin hakea julkisen notaarin leima, että täällä uskotaan niihin?

Kuvat merkitsevät, ei leimat. En oo ikinä ollu yli viikkoa/puoltatoista treenaamatta. Ja ton dieetin jälkeenkin varmaan kestäs hetken että pääsis takasin normaali rytmiin, vai tuskin sä päivällä 15 treenaat taas kuten ennen dieettiä? Jos vetäsin tollasen keton niin vetäsin sen kyllä varmaan jossain kolmen, neljän viikon setissä että lähtee muutki kun nesteet, ja silleen että söisin pekonia, munia ja pihviä koko ajan:)
Kyllä sitä palautuu, ei siitä olekaan kyse. Vituttaa vaan treenata jos reeni tuntuu paskalta ja ei saa treenata riittävän tehokkaasti :) Hiilarit myös antavat niin kivasti sitä voimaa.

Comodo voi silti rauhoittua koska tässä ei nyt uhattu sinua ja sun treenaamista tai ruokavaliota millään tavalla. Tai sun kehonrakentajakavereiden.

Tottakai jos jollakkin dieetti tai tietty metodi toimii, niin siitä mielellään kertoo. Turha siitä on muiden tulla huutamaa "pics or gtfo" jne. Mikäs pakko on todistella juuri muita miellyttävällä tavalla. Kyseessä ei ollut missään vaiheessa asia millä yritetään KÄÄNTÄÄ muiden päitä vaan parit ihmiset kertoo kokemuksia ja niistä keskustellaan. Se että jos se tuntuu jostain henkilöstä vaikealta, uskomattomalta tai muuten hankalalta käsitellä, niin pysyköön asiallisena tai GTFO.

Kiihkoiluakin on monenlaista mutta monilla se on kuulijan korvassa. Toiset on vaan innostuneita ja itsekkin olisin jos olisin saanut elämässä taakkaa pois tuolla tavalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom