rasvan poltto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heebo83
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
terve. tää voi olla tyhmä kysymys mutta kysynpähän nyt kumminkin. oon nyt bulkannut tässä noin 1,5 kuukautta ja alkaa tota läskiäkin olemaan paljon mutta en haluaisi vielä aloittaa laihduttaa koska sillon taas lähtee tietysti lihaksetkin. joten oon miettinyt että voiko sitä läskin tulemista hidastaa/vähentää bulkkauksen aikana samalla kun lihakset kasvaa? esim. käyn 4-5 kertaa viikossa salilla ja oon nyt aatellut aloittaa lenkillä käynnin n. 3-5 kertaa viikossa. mietin vaan että jos treenaan salilla aktiivisesti ja paljon ja saan tarvittavat protskut ym lihaksille mutta samalla käyn tunnin mittasilla lenkeillä niin auttaako se saamaan läskit pois samalla kun lihakset kasvaa? ei tässä muuta.

Lenkit siis kävelylenkkejä? Hakua voisi käyttää, tästä aiheesta on varmasti paljon muitakin thredejä. Eipä tuota läskiä niin mielettömiä määriä pitäisi plussakaloreillakaan kertyä, jos treeni on nousujohteista ja järkevää. Ja tietysti siis ruoka puhdasta bodysafkaa, eikä niin että ne plussakalorit otettaisiin esim. pizzasta, karkista yms. (:D)

Omasta mielestäni olisi järkevintä, että vaihtelisit kalorimääriä aika ajoin. Esimerkiksi näin: 3kk plussakaloreilla, 1kk miinuskaloreilla jne. Näin ei rasvaa pääse liiemmin kertymään, eikä lihaksiakaan pääse lähtemään mielettömästi kun miinuskalorikausi ei ole kovin pitkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom