"Raskausarvet"

Onkos kenellekkään lisävitamiineja ja -mineraaleja syövälle tullu arpia ja miten pahoja? Joku alkuthreadissa veikkaili että ravinnelisät ehkäistä niiden muodostumista ja oon kans tuolla linjalla

Onkos kenellekkään lisävitamiineja ja -mineraaleja syövälle tullu arpia ja miten pahoja? Joku alkuthreadissa veikkaili että ravinnelisät ehkäistä niiden muodostumista ja oon kans tuolla linjalla

Multitabseja on tullut syötyä jo kauan, mutta eivätpä minulla ainakaan ole mitään estäneet.

Raskausarvet on kyllä perseestä. Sisäreisiin/perseeseen tulivat ekana. Sen jälkeen pukkas arpia hauiksiin ja olkapäihin. Vasempaakin hauista peittää puolilleen punaiset näkyvät arvet.

Joo sisäreidet on ihan ilkeen näköstä "arpikudosta" olleet jo viime syksystä asti ja nyt on vasen hauis ruvennu kanssa tuppaamaan noita. Ja hauiksiin noi on alkanu tulemaan 3 viikon sisään kun aloin reenaamaan kätöset ihan loppuun asti ja nyt vielä hauista pari-kolme kertaa viikossa entisen yhden kerran sijaan. Joten, kasvuahan se vaan on ja en minä pahakseni siitä ota vaikka tulisi lisää. Näkeepähän että jotain tapahtuu.

Arvet

Itse kyllä syön vitamiinejä,magnesiumia ja rautaa jaksoittain mutta arpia on silti päässyt tulemaan ojentajiin,hauiksiin,olkapäihin ja rintalihaksiin.Onneks nää arvet eivät mitään hirmuisia ole.Ihmetyttää kyllä se että arpia rupesi ilmestymään vasta dietin aikana:Smassakaudella arpia oli harvakseltaan tai ei ollenkaan mutta nyt kun dietillä ollut pari kuukautta niin tuntuu että arpia tullut lisää:O Keksikö kukaan syytä koska yleensähän niitten kanssa on toisin päin.185cm 95kg oli ja nyt 85kg tienoilla.

Mikäs ihme tuossa kun pukkaa tulemaan tuohon hauiksen ja rinalihaksen kiinnityskohtaan pahimmat arvet? Hauiksista, etuolkapäistä ja rintalihasten yläosasta myös löytyy aika paljon ja hauiksessa jo vähän vaalentuneet. Selästä löytyy myös mutta taitavat johtua lähinnä nopeasta pituuskasvusta

Reiteen alkoi tulla arpia painonnoston takia. (Tempaus, Työntö). Hauksissa on, vaikka en ole koskaan tehnyt niitä, hauikset ovat tulleet oikeastaan itellään, esimerkiksi voimaleuanvedossa.

olkapäät aika pahassa kunnossa, samoin oikea hauis alkaa näyttämään kun olisi tusina matoja nahan alla :D

miks kerrotte omista raskausarvista ihanku ketää kiinostas :D:D:D:D menee hermot.

Varmaan aika ilmeinen vastaus tämäkin, mutta onko tätä topiccia sitten ihan pakko lukea? Kyllä kai raskausarvet liittyvät kehonrakennukseen siinä kuin penkkipunnerrustekniikatkin.

Itse olen toistaiseksi selvinnyt aika vähällä, ainoastaan takareisissä on jonkin verran arpia. Yläkroppa kehittyy niin hitaasti, että mitään vaaraa arpeutumisesta ei ole. :p

Koskaan ei ole tullut, enkä ole kyllä muillakaan nähnyt paitsi hauiksessa oli joku mustelman näkönen mikä lähti aika nopsaan pois. Painoa tuli itsellekkin vajaa 15 kiloa puolessa vuodessa mutta ei.

Kyllä kai raskausarvet liittyvät kehonrakennukseen siinä kuin penkkipunnerrustekniikatkin.

Pitääki ens kerralla ku näkee jonku punttimimmin salilla ni yrittää käydä hiivittää sitä sanomalla et "Löytyykö bejbe raskausarpia ;)" Hyvästi typerät paljon nousee penkistä kyselyt! :)

Ja juu löytyy itseltä myös. Perseestä ja tosta rinnan holleilta.

Itseltä löytyy vaikka muille jakaa... tosin ne ei tullu bodaamisesta, vaan painonnoususta ja lääkkeistä. Olkapäistä ylettyy kyynärtaipeisiin asti ja jaloissa nivusista pohkeeseen pelkkää arpea.

Ihan törkeet arvet kainalossa ja hauiksen sisäpuolella kun samoihin aikoihin hauispumppailua punteilla ja judoreenejä jossa se puku repi kainaloa ihan helvetisti, oli aina kunnon verinaarmut siinä. Sit on tietysti reidet polvien yläpuolelta ja ristiselkä on kans niinku jotain selluliittia. Lonkan koukistajasta kylkeen on myös joku outo arpinauha.

Jos nuo "raskausarvet" haittaa enemmissä määrin niin kannattaa hommata tarvikkeet Ruotsin tippojen tekoon, tai sitten ostaa valmista tavaraa esim.virosta/saksasta.
Nuo tipat ovat varsin hyviä arpien ja ruhjeiden ynnä muiden vaivojen hoitoon.
Ahkeralla käytöllä voi saada nuo arvet katoamaan jopa kokonaan.

Back
Ylös Bottom