"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mietin vaan miten toisille tulee pienestäkin kasvusta raskausarpia? Itselle tullut melkein 25kg painoa kahen vuoden sisään ja ei oo yhden yhtä jälkeä missään. Sit yks kaveri alko käymään ja parin kuukauden jälkeen kainaloihin tullu mukavat repeämät vaikkei kasvua ollu tapahtunu päälle päin katsoen paljoakaan.

Ihosta luulisi olevan kyse. Rumathan nuo arvet on vaikka miten päin kattoo. Kivempi se on huomata se nopea kasvu jostain muualta kuin noista arvista.

Kyllähän nuo pistää vituttamaan, kun pari pitkää paksua viirua molempien rintojen sivulla. Paraneeko noilla edes aurinkoa ottaa? Mitenkäs ruskettumisen kanssa. Kauanko tuo arpien vaaleneminen kestää, ovat kohtuu tuoreita. Alle puoli vuotta.

Itseltä löytyy sisä- ja takareisistä, hauiksista,ojentajista ja pahimmat tosta rinnan yläosasta kainalon kohdalta, violetteja edelleen tuossa paikassa vaikka 3v sitten tullut..

Vasempaan hauikseen ilmestyi kunnon arvet ja oikeaankin vähäsen. Kumma kyllä ei nuo hauikset ole kasvanu juuri ollenkaan. :wtf:
Arvet tuli kun aloin tehdä sarjat loppuun asti ja joskus vähennys-sarjojakin.

Sisäreisissä on ollu jo aika pitkään, mutta nyt parin viimesen kuukauden aikana on hauiksiin ilmestyny jälkiä. Hieman ihmetyttää, että mistä ne on tullu, kun ei omasta mielestä oo kädet pahemmin kasvanu ja kaiken lisäks oon ollu vielä kevään dietillä ja paino pudonnu muutaman kilon. Ei kyllä tarvis pahemmin noin näkyvälle paikalle tulla..

Aika nopeeta loppu peleissä katoavat. Itselläni ei ole nyt enään pahentunut / tullut lisää vaikka kehitystä on tullu ja juuri myös tuonne oikeaan ja vasempaan kainalon lähellä ne on tullu, aika hyvin haalistunu poies jo vasemmalta puolen vaikka olivat pahemmat siellä alunperin, näkyy vain tarkemmin katottuna semmoset haaleat arvet siinä. Alle vuodessa haalistunu hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle ei oo minkää näkösii raskausarpii ilmaantunu:( en vaa treenaa tarpeeks kovaa :"(... TAI sit se johtuu mun löysäst ihost ( olin pari vuotta sitte yli 10cm lyhyempi ja 15kg painavempi:D)

mulla noita arpi vaikka muille jakaa hauiksista olkapäähän asti ihan täynnä siis kummatkin kädet sama ojentaja puoles kyynerpäästä selkään asti kainalot täynnä tisseis sama homma kylkiin tullu nyt vasta 5kk aikana 5kpl 10cm arpii. reisis/sisäreidet/ass arpia pisimmät 20cm habois pisimmät on noin 20cm pitkät ja lisää tulee kokoajan vaikka paino on vakio 117-120kg

Hauiksessa, rinnassa, perseessä, reisissä, kyljissä ja selässä tuli puolessa vuodessa nostettu painoa 55kg->95kg nyt sitten laihdutettu ->90kg ja siinä ajattelin painon pitää.

Noniin, itse pidin näitä jälkiä isojen poikien juttuna, mutta miten kävikään. Suihkussa huomasin, että reisien takaosissa on ihan komeat jäljet!:wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom