"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinkahan sitä itsellä käy...
Alottelin juuri treenaamisen ja omaan jo ennestään pienestä ylipainosta johtuvia raskausarpia (paljon)
Paheneekohan sitten entisestään kun alkaa lihasmassaa tulemaan. Arpia löytyy rinnoista, olkapäistä, hauiksista, kyljistä. Ja mies olen. On vaan niin karsean näköisiä että ei kauheasti tarvitsisi enää pahentua. Kysympä tässä nyt sitten samalla että palaako se rasva sitten ollenkaan vai tuleeko ne lihakset vaan sinne rasvan alle kun en tee mitään rasvanpolttoa vaan lyhyitä sarjoja isoilla painoilla?

Eilen katselin suihkussa niin perseeseen ilmestynyt lisää raskausarpia. Voi perkele kun on härskin näköisiä, onneksi kalsarit/uimahousut peittää noi. Kainaloiden ja olkapäiden seuduille oli myös tullut aivan uusia arpia, taitaa johtua leuanvetotangossa roikkumisesta. Reisiin on myöskin tässä parin viikon aikana ilmestynyt tuollaista pientä, vetelin polkupyörällä pitkästä aikaa kunnolla niin jalat meinas haljeta lopuksi, oli meinaan aivan tönköt sen jälkeen.

Kuinkahan sitä itsellä käy...
Alottelin juuri treenaamisen ja omaan jo ennestään pienestä ylipainosta johtuvia raskausarpia (paljon)
Paheneekohan sitten entisestään kun alkaa lihasmassaa tulemaan. Arpia löytyy rinnoista, olkapäistä, hauiksista, kyljistä. Ja mies olen. On vaan niin karsean näköisiä että ei kauheasti tarvitsisi enää pahentua. Kysympä tässä nyt sitten samalla että palaako se rasva sitten ollenkaan vai tuleeko ne lihakset vaan sinne rasvan alle kun en tee mitään rasvanpolttoa vaan lyhyitä sarjoja isoilla painoilla?
Rasvan alle tulee lihakset.

Mullakin on ton ylipainon takia noita raskausarpia vaikka missä, nyt oon saanu melkein kaiken läskin pois niin on tullut tohon kainaloon uusi arpi kasvaneen lihaksen takia.
Suurin osa omista arvista on jo vaalentuneet lähes huomaamattomiksi, mutta tää uus tulokas loistaa mukavasti sieltä keskeltä.

Onko kukaan saanu itteltänsä nuo arvet pois? Jotain aloevera-rasvaa oon koittanu noihin hinkkailla muttei kyllä oo ollu yhtään apua.

Ite bongasin uusia arpia hauiksen kyljestä muutama viikko sitten ja nyt oon tehny hauisposeja ihaillu niitä kun ''on jo liian iso ja nahka repee'':D:D

Vasemman hauiksen yläosa on ku ois leijona raadellu :D Oikeassa ei lähellekkään niin pahat.
Hanurista löytyy näitä kans.
Olkapäihin pari kolme ohutta rantua tuli hetki sitten.

Näitä on ollut jo vuoden...
Ja ei, ne ei lähde mihinkään.

No murkkuiässä hartiat lähti levenemään ja muutenki kasvu. Niin hartia - olkapää akseli on yhtä raskausarpea. Forkkuun oon venyttelyllä saanu arpia, niitä ei nyt onneksi niin paljoa ole ja hauiksissa. Tai sitten mulla mahti geenit näihi hommiin. En tiiä, ihan kivoja muistoja, mutta liika on liikaa ainakin tuo hartia-olkapää akseli vois olla kauniimpi<3

Kainalon yläosasta hauiksen loppuun saakka vasemmassa kädessä.. :( oikeassa ei ole ihan niin pahat mutta ei se kivan näköistä ole kun vasemman käden kainalosta lähtee tonne hauberiin semmosia 10 sentin arpia.. varsinkin sillo kun ne on tuoreita ja tumman punasia niin äiskä vaan totesi että oot sä lihonu niin helvetisti että alkaa raskausarpia tulemaan... :D tosin sen jälkeen näytin hanskaa nii isä-ukko totesi:"Äijällä on käsi jumalauta ku mun jalka ":DD kai tuo kehu oli heh:D

Tosin on hanskalla nykyään mittaa 43-45 senttiä että on se jonkin verran kasvanut

Ps. perkeleen arpia löytyy myös kyljistä muutama ja sisäreisistä, kyljiin ilmaantunut kun on alkanut lähteä läskiä ja reisiin oli tullu silloin kun olin vähän ismossa kunnossa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kainalon yläosasta hauiksen loppuun saakka vasemmassa kädessä.. :( oikeassa ei ole ihan niin pahat mutta ei se kivan näköistä ole kun vasemman käden kainalosta lähtee tonne hauberiin semmosia 10 sentin arpia..

Vasemman hauiksen yläosa on ku ois leijona raadellu :D Oikeassa ei lähellekkään niin pahat.

Sama juttu täälläkin että tuo vasemman käden hauis/kainalo on paljon karseempi kuin oikea. hmm... miksihän näin, outoa..miks just vasen... En oo kyllä mitenkään erityisesti vasentä kättä enempi reenannu :david:

Joo mut löytyyhän noita tosiaan kainalot, perse, alaselkä, yläselkä, sisäreisistä... Rumimmat on semmoisia punaisia sentin levyisiä kastematoja. Selkä ja perse tuntuu kuin ois jotain aavikkoa. Kyllä noita perkele löytyy enemmän kuin viiden lapsen äidiltä. Kiitos paskalaatuisen ihon ja murrosiän kasvupyrähdyksen ja punttailuin.
Rumiahan ne on ku saatana mutta olkoon, eipä niistä eroon pääse. Eikä tästä kropasta mitään esittely kuntoista muutenkaan saa.

Mukava oli lukea että on muitakin kohtalotovereita näitten ratkeamis arpien kans. Itse olin jo ajatellut ettei varmaan kellään muulla ole näitä arpia yhtä paljon kuin mulla.

sopivaa aforismia loppuun: "Arpi ompelee lihan" :)

Onko sulla fr0st ollut jo miten pitkään noita arpia? Sitä vaan, että jos olet ne jo teini-iässä saanut ja olet nyt 23, niin aika outoa, jos eivät ole haalistuneet. Itselläni hävisi puolessa vuodessa lähes olemattomiin käsistä, jotka olivat aivan arvilla. Rasvasin vain usein, ja tauko punttailustakin varmaan auttoi.

Sama juttu täälläkin että tuo vasemman käden hauis/kainalo on paljon karseempi kuin oikea. hmm... miksihän näin, outoa..miks just vasen... En oo kyllä mitenkään erityisesti vasentä kättä enempi reenannu :david:
Puhtaasti mutuiluna, mutta sanoisin, että johtuu symmetriasta. Lähes kaikilla on erikokoiset rintalihakset. Vasen hiukan erilainen kuin oikea, ilmeisesti sydämen kiinnityksistä johtuen. Tämä voisi olla osatekijä tuohon vasemman puolen arpeutumiseen. Mulla on nimittäin ihan sama juttu, vasemmalla on enemmän arpia kuin oikealla.

Auttaako itseruskettava voide noiden arpien peittämiseen, että kehtaisi kesällä olla ilman paitaa. Rinnassa on arpia. Kertokaas jokin hyvä itseruskettava voide.

Auttaako itseruskettava voide noiden arpien peittämiseen, että kehtaisi kesällä olla ilman paitaa. Rinnassa on arpia. Kertokaas jokin hyvä itseruskettava voide.

Sovitaanko, että tästä päivästä lähtien ei kutsuta näitä "Rusketus purkista"-tuotteita itseruskettaviksi, koska niillä ei ole mitään tekemistä itse ruskettumisen kanssa, vaan ne vastaa lähinnä tikkurilan maalia mikä lähtee rapsuttamalla pois. Kyllä, se peittää arpesi, mutta ei sitä henkistä arpea minkä tuotteen käyttäminen aiheuttaa sinulle.:D Uhmaa mieluiten melanoomaa ja käristää ihon rehellisesti auringossa ja voit käyttää säästämäsi rahat parhaalla näkemälläsi tavalla. Jos et nyt aivan pantterilta näytä, niin ei kannata käyttää energiaa arpien murehtimiseen.:)

mulla on raskausarpia ihan pirusti lantion kummallakin sivulla. ei mitään hajua mistä olis voinu tulla, kun sillon ku ne tuli en kyllä kasvanu yhtään.
pännii...

toisessa rinta-hauis kiinnityskohdassa pitkä arpi. onneks menee mukavasti piiloon, että ei ees näy kun seisoo kädet rentoina sivulla.

Itselläkin kumma kyllä, ainoastaan vasemman hauiksen alussa on arvet. Ne on itseasiassa vanhat, tuli joskus kun junnuna nostelin. Nyt kun alkanu nostamaan uudestaan ne vitun arvet on ruvennu punertamaan :evil: Mut odotan silti sitä et ne arvet todella repii tonne forkkuihin asti!

Eikös nuo arvet kuulu jos treenaa kovaa, näkee ainakin et paikat kasvaa mitä niitä peittelee... Kannattaa varmaa vaihtaa lajia jos ne arvet niin kauheita on..

Eikös nuo arvet kuulu jos treenaa kovaa, näkee ainakin et paikat kasvaa mitä niitä peittelee... Kannattaa varmaa vaihtaa lajia jos ne arvet niin kauheita on..
Riippuu varmaan tavoitteista. Veikkaan monella olevan salilla käymisen tavoitteena hyvältä näyttäminen ja aika harvan silmään nuo raskausarvet näyttävät hyvältä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom