"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen itse tähän asti vähän tuumaillut, että taitaa noi raskausarvet olla enemmän roinaajien juttu, mutta ihmetystä herätti kun lauantaiaamuna herätessäni oli minullekin ilmestynyt aikamoiset raskausarvet molempiin olkapäihin! Tässähän sen huomaa konkreettisesti että yöllä levätessä se kasvu tapahtuu.

Ehkä kaikken kummallisinta tässä episodissa on se että tällä hetkellä mennään miinuskaloreilla vielä viikon verran! Treeni tosin kulkee kuin unelma tällä hetkellä, kun olen saanut kaksijakoisen oikein viimeisenpäälle toimimaan. Edellisenä päivänä tuli tehtyä kovia sarjoja dipissä, vinopenkissä ja päälle vielä neljä sarjaa vipareita. Tässähän rupeaa oikein innolla odottamaan mitä tapahtuu kun lisätään vähän kaloreita koneeseen...

Olkapäissähän noita taitaa ihan muutama olla, en oo sen enempää asiaa tutkinut. Varmasti hyvinkin henkilökohtaista, millä volyymillä noita kroppaan tulee. Esim. suonia muhun tarttuu hyvinkin helposti ja se suoni josta verikokeet otetaan on noin 1 cm halkaisijaltaan (aika putki...).

Mulla on pahimmat tossa rintalihas/olkapää/hauis alueella. Yks ilmeisesti veny taas lisää treenin aikana ja siitä alko vuotaan verta kesken treenin, mitä helvettiä? Onko muille käyny noin?

Mulla on pahimmat tossa rintalihas/olkapää/hauis alueella. Yks ilmeisesti veny taas lisää treenin aikana ja siitä alko vuotaan verta kesken treenin, mitä helvettiä? Onko muille käyny noin?

Verta ei oo ikinä vuotanu, mutta silloin tällöin leukoja vetäessä aivan löysiltä käsiltä on venytys tossa takaolkapää-kainalo-etuolkapää -alueella niin suuri, että semmoinen selvä "repeämisen" tunne on useinkin. Treenin jälkeen voikin sitten pukkarissa ihailla uusia hienoja kirkkaanpunaisia arpia.

Joo haukkarist löytyy täältäki, sellasii vaaleita ilkeitä juovia, nivusissa aivan sairaan paksut, tyyliin 1cm leveitä ja 3-4cm pitkiä, onneks on suht vaaleet nekin..ainut vaan et tuntuis ku siitä arven kohast ois koko matkalta ihon alla "reikä" tai pelkkää tyhjää. Eli suht syvät arvet on.
Huomasin tossa viikko kaks sitten et, on tohon kainalon yläpuolellekki tullu, tollane punanen mato. Kyllä vituttaa :D:D

Joo haukkarist löytyy täältäki, sellasii vaaleita ilkeitä juovia, nivusissa aivan sairaan paksut, tyyliin 1cm leveitä ja 3-4cm pitkiä, onneks on suht vaaleet nekin..ainut vaan et tuntuis ku siitä arven kohast ois koko matkalta ihon alla "reikä" tai pelkkää tyhjää. Eli suht syvät arvet on.
Huomasin tossa viikko kaks sitten et, on tohon kainalon yläpuolellekki tullu, tollane punanen mato. Kyllä vituttaa :D:D

Nivusissa ja etuolkapäissä kaikista pahimmat,myös hauiksissa on pienempiä.Lähes jokainen kuka on nähnyt mut ilman paitaa on kysynyt,että onko multa olkapäät leikattu kun on niin pahat arvet.

Olen itse tähän asti vähän tuumaillut, että taitaa noi raskausarvet olla enemmän roinaajien juttu, mutta ihmetystä herätti kun lauantaiaamuna herätessäni oli minullekin ilmestynyt aikamoiset raskausarvet molempiin olkapäihin! Tässähän sen huomaa konkreettisesti että yöllä levätessä se kasvu tapahtuu.

Roinaaja.... :D Eipäs, vaan melko tavalla joka paikasta löytyy ilman roinaamistakin. Oikeastaan rinnasta ei löydy yhtään, kainaloista kaikista ihanimmat. Olis sellaset pienet viivat, mut helvetin pitkät ja kirkkaat nimenomaan.

Verta ei oo ikinä vuotanu, mutta silloin tällöin leukoja vetäessä aivan löysiltä käsiltä on venytys tossa takaolkapää-kainalo-etuolkapää -alueella niin suuri, että semmoinen selvä "repeämisen" tunne on useinkin. Treenin jälkeen voikin sitten pukkarissa ihailla uusia hienoja kirkkaanpunaisia arpia.

Hemmetisti näitä on, mut miltään ne ei mulla ainakaan tunnu. Mukavahan se on biitsillä esitellä kaljamahaa ja arpeja.

Hauiksissa ja tuossa rintalihasten yläpuolella kainalon vieressä on.Rumiahan ne on mutta toisaalta hyvä ku näkee että on treenit tehonnu, ilman voisilmääki :D

Onko mitään konstia millä noi sais pois? Muutakin kuin lopettaa treenaaminen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eikö nuo nyt ajanmyötä häviä.Paitsi tietenki jos haba vaan kasvaa ja kasvaa ni eikai sille mitään voi jos niitä meinaa tulla.

^Onko noista arvista nyt niin paljo haittaakaan...Mulle tytöt on sanonut jotta ne on komeita, varmaan valehtelivat...
On. Rumalta ne näyttää jos paljolti on ja koko ukko niitä täynnä. En ole tyttö, mutta kyllä puhdas ja virheetön iho on yllättävän hienon näköistä kuin semmoinen arpia, näppyjä, verijälkiä ja muita täynnä.

Onhan nuo aika "äijiä".... mutta en nyt tiedä ovatko kovin esteettisiä. Sellaista voidetta kuin Avitcid noihin voisi koittaa.

Iteltä löytyy rinnan ja olkapään välistä ja jatkuu haukkarin päälle. Toinen lähtee kainalosta kyynärpään suuntaan ja on ojentajan päällä. Kiusallisesti kirvelee kuumalla säällä. Lantiossa on melko vaaleat tosin suuret jäljel suoliluun harjasta pitkällä etureiteen. Viimeisin löytö on pakaroiden alla. Pestessä tuntu ihmeen ryppyseltä ni piti sit koittaa peilistä kattoa ja olihan niitä sit sieläki :o

Minulta kysyi lääkäri että onko joskus ollut kortisonilääkitys kun se saattaa aiheuttaa tälläisiä arpia. Yleensä ensimmäinen kysymys on "kuka raiskasi/ruoski selän?"

Raskausarpia löytyy pakaroista ja reisien sisäpinnasta. Joskus on kans ollu vähä vasemmas hauiksessa, mut hävinny jonnekki.:wtf: Oikeassa hauiksessa ei oo koskaa ollu vaik tehny iha samat liikkeet kummallekki. Onks tähä jotaki erityist syytä?

Raskausarpia löytyy pakaroista ja reisien sisäpinnasta. Joskus on kans ollu vähä vasemmas hauiksessa, mut hävinny jonnekki.:wtf: Oikeassa hauiksessa ei oo koskaa ollu vaik tehny iha samat liikkeet kummallekki. Onks tähä jotaki erityist syytä?

No sit ne ei oo raskausarpia ollukkaa, jos ne kerta hävinny on..
Kun ne arvet tulee, niin ne pysyy sitten kuolemaan saakka, ellei sitten kirurgin leikeltävänä käy.

Kuha niitä ei hirveesti vyötärölle kerry, ni siistei ne vaan on ;) Kainalot, haukkarit ja perse dyyneillä ku gobin autiomaa, ja ei oo menoo haitannu :)

noh toiset on niitä saanu vyötärölle.. sen lisäks kyllä löytyy haukkareista ja kainaloista...

täytyy vissiin kerää rahaa ja sit ko on kuoseis ni käydä rolffilla ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom