"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Auttaako Novalanin perusvoide mitenkään näihin? Käsissä on nyt eniten, mutta onhan ne kyllä jonkun 8 senttiä kasvaneetkin noin 8 kuukauden sisään :dance2:

Oon nyt pari viikkoa tehnyt punnerruksia kohtuu leveellä otteella, ja nyt jo tohon tissien sivuun tullu todella punaset viillot :wtf:

Mitenköhän mulla esim:ennen oli ojentajissa noita raskausarpia, mutta nyt on melkee hävinny.Voisko olla kun painoo tullu enemmän?

Se Kotletin Jaska totesi jotenki näin: lean guys get stretch marks, fatty guys don't.

Itsellä on ilmestynyt hauiksiin tuommoisia punertavia parhaimmillaan puolitoistasenttisiä viivoja. Onkohan nämä sitten niitä raskausarpia?Hauis on kasvanut puolessa vuodessa n.35 senttisestä 40 senttiseksi.

Epäkkäiden kohdalle tuli yllättäen aikamoiset raskausarvet. Syy ei kylläkään ole kasvaminen vaan nuo tulivat maastavedon seurauksena. Dieetti on verottanut voimia sen verran, että vitoseksi tarkoitettu sarja jäi hirveällä repimisellä tehdyksi kakkoseksi ja siinä näköjään napsahti.

Itsellä pahimmat löytyvät ojentajista ja hauiksista. Pienempiä vekkejä rintakehässä ja yläselässä.
Kannan ylpeydellä jokaisen arven. :rolleyes:

Täällä löytyy perseestä ja pohkeista. Pohkeiden treenaamisen lopetin kokonaan penikkataudin takia, ja pakaroiden rasittamista yritän välttää parhaani mukaan. Kyllä toi askelkyykky tuo lihaa perseeseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sain ojentajien yläpäihin jotain viisi vuotta sitten raskausarvet treenissä. Välillä vaalenivat jonkun verran, mutta sittemmin ovat alkaneet mennä punaiseksi uudestaan pari kertaa kuukaudessa treenin aikana. Ja väri pysyy näin ollen jatkuvasti. On muuallakin arpia, mutta ei tuollaisia "uusiutuvia".

Kaikki raskausarvet mitä mulla on, ovat tulleet treenin aikana. Mulla tulee kyllä monesti aivan hullu pumppi, vaikka teen vähän sarjoja ja toistotkin ovat alle kympissä.

Olen nyt treenannut lokakuusta asti aikalailla säännöllisesti joulun taukoa lukuunottamatta ja marraskuusta on arpia näkyny kainaloissa ja hauiksissa! Tammikuussa aloin jalkajo treenaamaan ohjelman kanssa ja välittömästi nivusiin ja sisäreisiin tuli arpia, mutta luulisin näiden johtuvan vain kasvusta. :puntti:

Viime kesänä tiukan SF-jakson kyykkäilyjen johdosta tuli perseeseen arvet.

Rumat ovat, enkä tajua jengiä, jotka ns. tavoittelevat niitä :|

voiskohan ihon säännöllinen rasvaaminen pienentää riskiä saada noita? meinaan mulla on ainakin iho kuiva sieltä mis noita eniten on.

Onko kukaan kokeillut Hirudoit Fortea, kuulin että sillä voisi arvet lähteä, itse olen jo kolmena iltana näyttänyt sitä hauiksille, eikä ainakaan vielä mitään merkittävää muutosta.

Kannattaa eka vetää kunnon sikabulkki, ja sit dieetata et on löysää nahkaa mihin voi kasvattaa lihasta tilalle.
Ei pitäis tulla raskausarpia ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom