Täällä mennään rv 10+0 tai 10+3 - ehkäpä LA tarkentuu ensi viikon perjantaina ultrassa.
Tällä kertaa mulla meni pahoinvointi ohi vajaassa kahdessa viikossa, ja nälkäkin on nyt oikein kivasti kurissa. Painoa on tosin kaikesta huolimatta kertynyt sen pari kolme kiloa jo nyt :curs:
Liikunnat on mulla nyt suurin piirtein seuraavaa:
- 3xviikossa työmatka pyörällä, 14,5km suuntaansa. Tästä tulee yhteensä 1h20min aerobista per pyöräilypäivä.
- viikonloppuna 2 punttitreeniä, ja jos suinkin jaksaisi, niin yksi aamupuntti viikolla.
Olen arkisin työpäivän jälkeen tosi uupunut, ja pitäisi jaksaa esikoisenkin kanssa touhuta ilta, niin työpäivinä jätän kyllä suosiolla iltatreenit muille. Ei pysty, kun nukkumaankin pitäisi päästä yhdeksän maissa. Tiedä sitten, onko tämä raskauden aiheuttamaan väsymystä vai muuten vain elämäntilanteen aiheuttamaa.
ninnij: en tiedä osaako kukaan noista lisäravinteista varmasti sanoa, ovatko ok raskauden aikana vai eivät. Itse olen pääsääntöisesti välttänyt niitä, tosin joskus jonkun valmiin palautusjuoman saatan juoda. Makeutusaineet pitäisi kai ainakin tsekata, että ovat sallittuja. Hm, taidanpa laittaa vaikka Fastille meiliä ja kysyä mitä he sanovat asiasta.
Pahoinvoinnin estämisessä mulla on toiminut aina säännöllinen syöminen. Tällä kertaa huomasin myös, että liikunta auttaa! Aamuisin jos on ollut huono olo, niin rivakasti poljetun työmatkan tai kunnon punttitreenin jälkeen olo on ollut paaaaljon parempi
On vain saatava itsensä liikkeelle.