Väsyneenä ja turhautuneena on tietysti vaikea löytää sitä itsekuria tähän syöpöttelyn kuriin saamiseen... Tuntuu niinkuin se ois tullut sellaiseksi hallitsevaksi mielihyvän lähteeksi kun ei pääse oikein liikkumaan ja saa sitä kautta sitä hyvää mieltä.
Allekirjoitan täysin. Mulla loppui osittainen hoitovapaa äskettäin ja työt ovat vieneet nyt paljon aikaa ja voimia. Liikkumaan ei tahdo jaksaa töiden päälle, varsinkin kun kotona tyttö odottaa leikkikaveria tai hoidossa hakijaansa. Jos vaikka pääsiskin tytön nukkumaan menon jälkeen salille miehenkin tultua lopulta töistä, niin ei vaan enää jaksa. Mukava rojahtaa sohvalle ja antaa masun kasvaa, kun tietää että seuraavanakin aamuna on aikainen herätys ja sama rumba uudestaan.
Olen yrittänyt vapaa päivinä liikuskella koko viikon edestä, mutta eihän se sama asia ole kuin käydä salilla neljä kertaa viikossa ja aerobiset treenit välipäivinä. Ja ruuan lisäksi herkut maistuu :D Onneksi niitä ei loppujen lopuksi ehdi monesti viikossa syödä. Olen yrittänyt käydä kolmesti viikossa salilla ja kahtena päivänä polkea kuntopyörää tai kävellä.