Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä on vähän valoisampaa näkyvissä, eilen salitreenissä tuntui olevan jo vähän sellaista puristusta ja voimaakin, ei pelkää tärinää ja uupumusta :hyvä: Ehkä koko 9kk ei menekään ihan piloille, vaan jos tässä ehtisi vähän kasvattaa muutakin kuin mahaa talven aikana!
Tosta painonnoususta olen vaan aika hiton huolissani. Mulla on tullut plussan jälkeen vajaassa 5 viikossa 4 kiloa lisäpainoa... Yhteensä siis viikot nyt 8+2. Osa tästä selittynee ihan sillä, että ikävä kyllä olen antanut ruokavalion hieman repsahtaa plussauutisen jälkeen (kokonaisuudessaan kuitenkin syön varmaan paremmin, paljon enemmän kasviksia ja hedelmiä kuin aiemmin ja kaiken kaikkiaan monipuolisemmin), osa sillä, että olen ollut nyt ensimmäistä kertaa 15 vuoteen täysin ilman nikotiinia (jätin niksapurkat plussan jälkeen).
Mutta pahinta on NÄLKÄ! 20min aterian jälkeen jo on ontto olo mahassa. Vähän pahoinvointia on ollut, mutta se pysyy aisoissa vain syömällä. Tuntuu että koko ajan pitäisi jotain natustaa. Porkkanaa ja muuta menee paljon, mutta hurjasti myös ruokaa. Ja kulutus ei ole ihan entisellä tasolla, kun treenitehto on ollut hukassa. Niinpä tässä ollaan oikein paksussa kunnossa :itku: Ja maha on turvoksissa, mahdun enää kaksiin housuihini. Tätä menoa olen yli 90kg lopussa... Noo, vuoden päästä olen kuitenkin toivottavasti jo elämäni tikissä
Pistetäänpä tännekin viestiä:
Meidän pikkuinen tuli pois rv 11 (koko vastasi 8vkoa). Toiveissa palata tänne jahaka uudellene raskautuminen tapahtuu.
Ihana jatko odotusta kaikille.
PMLats sanoi:Tosta painonnoususta olen vaan aika hiton huolissani. Mulla on tullut plussan jälkeen vajaassa 5 viikossa 4 kiloa lisäpainoa... Yhteensä siis viikot nyt 8+2.
Mä voin kertoa: imetyksen aikaan oot seksipommi ja imetyksen loputtua mallia rusina. :D
Ensinnäkin syvimmät pahoitteluni Vacsulille.
Täällähän kuhina käy! No, nyt on sitten uutisiakin. Meidän ihana rakas kaunis prinsessa syntyi lauantaina 15.9. :haart::haart::haart: Sen verran vauhdilla tyty tuli että 20:15 olimme sairaalassa ja 23:02 oli vauva maailmassa. Synnytys meni niin hyvin ja helposti kuin synnytys voi mennä (eli ei lainkaan helposti :D), ja lopputulos on tietysti aivan mielettömän mahtava.
Tämmöistä ihanaa tänne. Tulen kommentoimaan teidän muita juttuja kunhan tissittelyltä ehdin.
Cassyput sanoi:Meidän ihana rakas kaunis prinsessa syntyi lauantaina 15.9. :haart::haart::haart:
Pistetäänpä tännekin viestiä:
Meidän pikkuinen tuli pois rv 11 (koko vastasi 8vkoa). Toiveissa palata tänne jahaka uudellene raskautuminen tapahtuu.
Ihana jatko odotusta kaikille.
Meidän ihana rakas kaunis prinsessa syntyi lauantaina 15.9. :haart::haart::haart: Sen verran vauhdilla tyty tuli että 20:15 olimme sairaalassa ja 23:02 oli vauva maailmassa. Synnytys meni niin hyvin ja helposti kuin synnytys voi mennä (eli ei lainkaan helposti :D), ja lopputulos on tietysti aivan mielettömän mahtava.