Mä oon ihan varma että nyt on pylly päässyt leviämään... en tiedä kun en oo mitannut, mutta näin itseni juuri peilistä ja näytin muumilta! Maanantaina neuvolassa selvinnee totuus Viimeksi painoa oli kertynyt kokonaisuudessaan vasta 3kg vaan saapa nähdä kuinka nyt on käynyt olen nimittäin löytänyt itseni useammin kuin kerran käsi suklaa rasiassa (ja toinen suussa). Töissäkin tahti hiljentynyt näin joulun alla joten ei voi ihan holtittomasti syödä kun kulutus on puolet normaalista. Tänään tuli kyllä käytyä puntteja nostelemassa, ei tosin kilojen pelossa vaan ihan nostelemisen ilosta ja niskankin takia. Olen nostanut nukkuma-asennon tyynyjen avulla niskan kannalta luonnottomaksi, mutta närästyksen takia hyväksi ja nyt saan sitten kärsiä kun pää ei käänny! Ojasta allikkoon..
Morqaise: Ei voi olla totta, mun vanhemmat on myös tän viikon madeiralla ja eilen tuli viesti että aurinko paistaa ja mukavaa on *vihertyy kateudesta*
Ärsyttääkö muita kun ihmiset hokee ympärillä kuinka ihanaa raskausaika on? Siis tällä hetkellä ei ole mitään valittamista (paitsi se närästys ja suonenvedot) ja olen todella onnellinen lähes kokoajan, mutta kun joku 60v mies tulee sanomaan kuinka ihanaa aikaa raskaus on nii mua alkaa ärsyttämään! Hormoonitko?
rv 21+6 ja ärsytyskynnys hyvin hyvin matalalla..
Morqaise: Ei voi olla totta, mun vanhemmat on myös tän viikon madeiralla ja eilen tuli viesti että aurinko paistaa ja mukavaa on *vihertyy kateudesta*
Ärsyttääkö muita kun ihmiset hokee ympärillä kuinka ihanaa raskausaika on? Siis tällä hetkellä ei ole mitään valittamista (paitsi se närästys ja suonenvedot) ja olen todella onnellinen lähes kokoajan, mutta kun joku 60v mies tulee sanomaan kuinka ihanaa aikaa raskaus on nii mua alkaa ärsyttämään! Hormoonitko?
rv 21+6 ja ärsytyskynnys hyvin hyvin matalalla..