Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

Mukana ollaan!

Mitat tällähetkellä 177/83 ja 75 kiloon nyt ainakin ensimmäisenä..30 kiloa laihduteltu jo reilussa vuodessa ja lihastakin on jo oikiasti ihan mukavasti! :D
Mutta ohan tuota läskiäkin vielä..

Peruspilareina siispä sali, spinning + satunnainen lenkkeily ja pace..
Palajon proteiinia (lisänä käytän optimun 100 % wheytä) ja vältän (ainakin yleensä :D) turhia hiilareita.

Juu ja tavote siispä ei ole pelkkä hoikkuus vaan myös mukava lihakset ! Ja mukavien lihasten saannin jälkeen kasvatellaan niitä vielä sitten lisää.. toivottavasti :D

k1rppu: mulla melko samat mitat ja tavoitteetkin. :) Pituus 168,5cm, paino jossain 57 tietämillä. Ensi kesäksi on tavoitteena saada lihaksia lisää ja vatsasta pömpötys pois.:D
Tsemppiä kaikille!:thumbs:

Samapa tuo lähtee mukaan myös ;)

Jos nyt kesällä paino olis siellä 60kg:n kieppeillä, niin mukava ois. Jos vaan hormonitoiminta pysyy kunnossa siinä painossa... Rapiat 10kg siis tiputettavaa.

Sen verran on edistytty että otin eilen kuvat...minä edest, minä takaa..:itku:
tekemistä on...:whip: pikku hiljaa oon jo "varaslähtöö" ottanu ja karsinu syömisiä..siitä tulikin mieleen et mites teillä on sapuskan siistiminen vaikuttanu treeneihin, onko treenipainot/toistot yms. muuttunu tai ootteko muuttanu niitä muuten? Musta tuntuu välillä ettei millään treeni kulje ja rauta painaa ihan s....ti mut kai se kuuluu asiaan??? (I hope so ) niin ja miten se teihin vaikuttaa jos ei kulje yhtä mallikkaasti kun ennen?
Niin ja (nyt kun pääsin vauhtiin :hyper: ) miten toi korvien väli...joskus vuosia sitten olin suht kovalla keto tyylisellä dietillä ja ainakin sillon huomasin et pinna oli välillä aika kireellä :evil:

Voisin liittyä jengiin! Olen siivonnut syömisiä tuon "Mitä söit tänään" -ketjun innoittamana ja syön nyt paljon säännöllisemmin kuin aiemmin. Ongelmana on aiemmin ollut just syömisten epäsäännöllisyys ja liian vähäinen proteiinin saanti.

Treenin suhteen olen aika newbie varsinkin mitä tulee vapaisiin painoihin. Nyt yritän käydä salilla 2-3 krt viikossa ja tehdä aerobista 2 kertaa viikossa.

Sillä paljonko on elopaino keväällä ei oikeastaan ole väliä, mutta toive olisi että jenkkakahvat katoaisivat kesään mennessä ja jos tuolta reisistä sitä ylimääräistä laardia myös.

Pohdiskelen pitäisikö palkata joku personal trainer auttamaan alkuun vai sujuuko tämä nyt omatoimisesti? Lähinnä siis vapaiden painojen treenaaminen ihmetyttää, että tulisi opeteltua ne liikkeet oikein. Treenipainot on olemattoman pieniä, mutta jostain se on liikkeelle lähdettävä.

Eli tavoitteena nyt liikunnan ja puntin säännöllisyys ja se jos vähän jotakin pientä ulkoistakin näkyvää muutosta tapahtuisi.

:zzzz: huomenta vaan kaikki, duuniin lähdössä ja väsyttää!!!
Tohon edelliseen viestiin...jos vaan taalat antaa myöten niin personal t. on varmasti hyvä idee :thumbs: , saat heti alussa liikkeet oikein ja kun vielä kakaset omat tavotteet sille niin hän varmaan osaa kertoo miten/mitä/paljonko treeniä vaatii yms..itte käyttäisin pt palveluksia saletisti jos centtejä taskusta tarpeeks löytyis.
Nii ja sanon nyt kun muistan..tuolla aijemmin joku sanokin et miten se peilikuva näyttää paremmalta kun fotot...NO NIIN TEKEE!! voi luoja että meitsi on sitten "kuvauksellinen" :urjo: mut eipähän tarvii motivaattoreita ettii kovin kaukaa kun heittää kuvat jääkaapin kylkeen :whip:
Että näin tänä aamuna..suomi neito kuittaa, over and out..loistavaa päivää kaikille ihanille puntti mimmeille :kippis1: !!

No niin alakaahan laittaa niitä aloituskuvianne tänne!! HOP HOP.

Mites muut, meinasitteko käyttää sellaista hitaansyömisentekniikkaa? Oletteko kuuleet siitä, vai joko on käytössä. Itse olen aina niin kiireinen, että kyllä mulla ruoka 5-10 minuutissa alas menee. Täytyisi yrittää pidentää aikaa ainakin tohon ÁINAKIN 15 minuuttiin.

No hemputti, minä ilmoitaudun myöski mukaan.
Torstaina tilistä pystyy ostamaan taas kunnon salille kortin(työpaikan sali on ihan sanonko mistä).
Tällä hetkellä 176/76, Kymmenisen kiloa pitäs saada pudotettua ja vielä lihasta tähän lisää.Loppukesästä diettasin 10 kiloa, mutta siitä on kyllä valitettavasti tullut nelisen kiloa takasin, joten tästä se taasen alkaa..
Jospa saisi tuon vippi jutunkin hommattua niin voisi niitä aloituskuvia pistää kehiin..

Minäkin ilmottaudun kesäkuntoa hakemaan!

Tällä hetkellä mitat 74/167. Vielä kesäkuussa ne oli 64/167, sitten tuli totaalinen repsahdus. Nyt tavoitteena saada ainakin tuo 10 kg pois, mieluumin 14. Suunnitelmissa painottaa elämäntapamuutoksen ensimmäiset kuukaudet aerobiseen harjoitteluun, mutta rinnalla myös punttitreeniä pari kertaa viikossa. Kun enimmät rasvat on saatu pois, alan lisätä myös saliharjoittelun osuutta.

Tilasin sykemittarin ja sen pitäisi tulla ensi viikon alussa. Myös kuvat on tarkoitus ottaa tämän viikon aikana.

Motivaatio tuntuu olevan kohdillaan!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
:zzzz: huomenta vaan kaikki, duuniin lähdössä ja väsyttää!!!
Tohon edelliseen viestiin...jos vaan taalat antaa myöten niin personal t. on varmasti hyvä idee :thumbs: , saat heti alussa liikkeet oikein ja kun vielä kakaset omat tavotteet sille niin hän varmaan osaa kertoo miten/mitä/paljonko treeniä vaatii yms..itte käyttäisin pt palveluksia saletisti jos centtejä taskusta tarpeeks löytyis.
Nii ja sanon nyt kun muistan..tuolla aijemmin joku sanokin et miten se peilikuva näyttää paremmalta kun fotot...NO NIIN TEKEE!! voi luoja että meitsi on sitten "kuvauksellinen" :urjo: mut eipähän tarvii motivaattoreita ettii kovin kaukaa kun heittää kuvat jääkaapin kylkeen :whip:
Että näin tänä aamuna..suomi neito kuittaa, over and out..loistavaa päivää kaikille ihanille puntti mimmeille :kippis1: !!

Mäkin otin eilen kuvat..ja laitoin ne tonne mimmien kuvaosioon, heitelkää sinne rohkeesti vaan. Musta ois kiva päästä kattomaan myös muitten lähtötilannetta niin sit voi paremmin tsemppailla täs toinen toisiaan tiukan kevään aikana. Ei munkaan kuvissa kehumisen sijaa ollu mut sepä vast motivoikin...niin et sit kesällä kun lyö uudet kuvat tonne niin jos vaikka joku huomais et ois tulostakin tullu. Otin kyl enemmänkin kuvii mut kaikkii ei ilkee julkasta...katotaan sit kesäl jos sais kunnon biksa kuvat otettuu jos tulokset on hyviä :)

ISO TSEMI KAIKILLE!!!!
Näytetään kaikille niille jotka ei usko meihin et prkle..... täältä sitä tullaan :rock:

Mäkin otin eilen kuvat..ja laitoin ne tonne mimmien kuvaosioon, heitelkää sinne rohkeesti vaan. Musta ois kiva päästä kattomaan myös muitten lähtötilannetta niin sit voi paremmin tsemppailla täs toinen toisiaan tiukan kevään aikana. Ei munkaan kuvissa kehumisen sijaa ollu mut sepä vast motivoikin...niin et sit kesällä kun lyö uudet kuvat tonne niin jos vaikka joku huomais et ois tulostakin tullu. Otin kyl enemmänkin kuvii mut kaikkii ei ilkee julkasta...katotaan sit kesäl jos sais kunnon biksa kuvat otettuu jos tulokset on hyviä :)

ISO TSEMI KAIKILLE!!!!
Näytetään kaikille niille jotka ei usko meihin et prkle..... täältä sitä tullaan :rock:

misä se kuvaosasto on? Pitääkö olla vip?

kesäkuntoon kun tässä yritetään, niin noita hiilareita tarttis ruveta myös vähentelee, millasilla suhteilla syötte, tällä hetkellä itse jotakuinkin näin 40%hh, 30%prot ja 30%rasva

ja herkku/karkkipäivä tavoite olisi kerta viikossa, mutta kuten tuossa viikonloppunakin homma riistäytyi 3 päiväiseksi karkin syömiseksi.:hyper:

itsekuria etsiskelen.:D

Mä kanssa mukana kropan timminnys projektissa! Ja alotus on heti eli tällä sekunnilla! Tavoitteena olis saada noin 6-8 kg läskiä pois. Syön suht siististi mut liikuntaa on lisättävä, että sais aineenvaihdunnan takasin sellaselle tasolle missä se viel pari vuotta sitte oli. Eli jos laittais tavotteeks vaikka 4 aerobista ja 2 salia viikossa.

Jaaha, kai se on vaan pakko ilmoittautua mukaan ni on sit niinku mustaa valkosella;) Eli mitat 168/57 , eli paino vois olla sit kesän loputtua jotain 55-57 mutta lisää lihasta kiitos ja toi alavatsan röllykkä hiiteen ja peppuu pystyyn:)

No minä kans ilmoittaudun mukaan :) Kesä ja alkusyksy meni ihan pieleen, mm. syksystä 5 viikkoa putkeen kipeänä eli ei edes kävelylenkkejä :( Nyt oon viimeisen kuukauden päässyt treenaamaan kunnolla, punttia 3-4/vko ja crossarilla tunnin vauhdikas "lenkki" 2-3 kertaa viikossa.

Mitat on 170/paino varmaan 60.Paino ei oo mulle olennaista vaan se mitä peili näyttää. Suht timmi muuten mutta keskivartalo vaatii vielä treeniä. Kokonaistavoitteena saada lisää lihaksia ja polttaa noi ylimääräiset rasvat pois. Ruokavalio on kunnossa, lisäksi otan protskua aamulla ja palkkarissa toisen setin. Katotaan nyt miten ne vaikuttaa, aikaisemmin en ole ottanut mitää ylim. protskuja/ käyttänyt palkkaria.

Keväällä sitten aamulenkit mukaan jos ei rasvat muuten lähde :whip:

Muutenkin olen päättänyt pitää itsestäni vielä normaalia parempaa huolta eli tarpeeksi pitkät yöunet joka yö, ei biletystä/turhaa ryyppäämistä ja jos vähän yrittäis enemmän venytellä ja käydä hierojalla. Eiköhän se siitä :)

oi voi voi nyt tulee pieni 2 viikon stoppi mun rantsukuntoon pääsemisellä kun saatiin matka thaimaaseen ja lähtö on jo 12 joulukuuta :S mut lupaan aloittaa heti joulun jälkeen sellaisen salipamauksen, et varmasti pääsen rantsukuntoon ^^ ja voinhan mä syödä sielä thailandiassa pelkkää salaattia ettei pääse kertyyn kahessa viikossa... nii ja uin niin perkeleesti haita karkuun, että mähä suorastaan kasvan sielä! :whip:

jos ottasin ne kuvat vaikka matkan jälkeen, kun pidän virallisen rantsukuntoon projektin avajaiset :D :kippis1:

oi voi voi nyt tulee pieni 2 viikon stoppi mun rantsukuntoon pääsemisellä kun saatiin matka thaimaaseen ja lähtö on jo 12 joulukuuta :S mut lupaan aloittaa heti joulun jälkeen sellaisen salipamauksen, et varmasti pääsen rantsukuntoon ^^ ja voinhan mä syödä sielä thailandiassa pelkkää salaattia ettei pääse kertyyn kahessa viikossa... nii ja uin niin perkeleesti haita karkuun, että mähä suorastaan kasvan sielä! :whip:

jos ottasin ne kuvat vaikka matkan jälkeen, kun pidän virallisen rantsukuntoon projektin avajaiset :D :kippis1:

:offtopic:
Mut kato siellähän sä voit tosi hyvin harjotella millasta on olla rantsussa bikineissä :D Ja ottaa vaikka siellä ne kuvat.

Sitä paitsi thaikkuherkut on kevyitä, hyviä rasvoja ja niin herkkua et anna palaa vaa...eikä siin kuumuudessa ees oo sillee nälkä ku täällä.

HAUSKAA MATKAA... T:vihreänä kateudesta:evil:

ps. ite olin viime joulun phuketissa ja oli niin helmee

itellä meno 15.01 thaikkuihin mut kun tule 4 sukellusta per päivä sit ei syömisista jaksaa kiinnostua... ihan kaikkea mitä just haluu!!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom