Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

BCAA-valmisjuoma -40%
Jup, rantsukuntoon pitää päästä! No, onhan se vähän pakkokin, jos meinaan taas kisata alta 75kg sarjas SM:ssä.. Mut ei siihen oo matkaa kun 3,5kg:D Eli mulla on varaa kasvattaa hieman lisää lihasta tässä talven aikana:rolleyes: Silti aattelin tässä ennen joulua vielä polttaa pari kiloa rasvaa, kyllä siihen on varaa, äkkiä se lähtee! Itsekuria:curs: Onneks en oo karkkihiiri tyyppiä, syöminen on muuten vaan kivaa:D Jossain vaiheessa laitan mäkin kuvia.. mut sitä saa ehkä odottaa. Toistaseks ei oo muita tuoreita olemassakaan kun toi avatar, yli puol vuotta vanhoja mustavalkosia, vähän taiteellisempia olis, mut ne taitaa olla vähän liian.. paljastavia:lol2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
kesäkuntoon kun tässä yritetään, niin noita hiilareita tarttis ruveta myös vähentelee, millasilla suhteilla syötte, tällä hetkellä itse jotakuinkin näin 40%hh, 30%prot ja 30%rasva

ja herkku/karkkipäivä tavoite olisi kerta viikossa, mutta kuten tuossa viikonloppunakin homma riistäytyi 3 päiväiseksi karkin syömiseksi.:hyper:

itsekuria etsiskelen.:D

Meikäläisen eka mässypäivä on vasta jouluaattona, eli tulee tommonen mukava reilun neljän viikon kiristely.Kerran viikossa on meikäläiselle liikaa diettivaiheessa. Aamuaerobinen on aluksi pari kertaa viikossa, kevättä kohti sitten kasvatetaan sen määrää..Kolmijakosella mennään salilla ainakin nyt seuraava kuukausi puolitoista.

Aamuaerobinen on aluksi pari kertaa viikossa, kevättä kohti sitten kasvatetaan sen määrää..

Onko se aamuaerobinen kaikista tehokkain tapa poistaa sitä fläsää? ei sillä että vielä olisi tarvetta kun rasva % oli 12, mutta sitten jossain vaiheessa kun oon saanut kilopäin lihasta lisää, niin kai siinä sitä rasvaakin on tullut kertyneeksi... :D

ja vielä tyhjään vatsaanko?

vähän ehkä taas :offtopic:

Teikäläisellä tuntuu olevan rasvaprosentti tosi alhainen jo nyt!!
Meikäläisellä toimii parhaiten aamuaerobinen. Juon pari isoa mukillista kahvia sitä ennen ja menoks.Rokkia soimaan ja tossua toisen eteen.Itellä tosin jopa salitreeni kulkee parhaiten aamusta, sillon oikeen tuntee kun läski suhisee!!:rock:

Onko se aamuaerobinen kaikista tehokkain tapa poistaa sitä fläsää? ei sillä että vielä olisi tarvetta kun rasva % oli 12, mutta sitten jossain vaiheessa kun oon saanut kilopäin lihasta lisää, niin kai siinä sitä rasvaakin on tullut kertyneeksi... :D

No mut eihän sun vielä oo sitä tarve polttaakaan:D Kerää vaan rauhas lihasta täs talven mittaan, hyvin ehtii! Kyl se aamuaerobinen teoriassa ainakin toimii kellä vaan, kun lepotilassahan elimistö käyttää mielellään rasvaa polttoaineena (yö), ja sit jos vetää ensin sen aamupalan, niin erittyy insuliinia, joka sulkee rasvasolut.. Eli rasvanpolttosykkeellä lenkki ja sit vasta ruokaa. Jotkut käyttää myös "hiittausta", eli kovalla sykkeellä vaikka juoksupyrähdyksiä, niin saa aineenvaihdunnan tason korkeelle heti aamusta. Mulle tää vaan ei sovi, mä pyörtysin:hyper:

Jup, rantsukuntoon pitää päästä! No, onhan se vähän pakkokin, jos meinaan taas kisata alta 75kg sarjas SM:ssä.. Mut ei siihen oo matkaa kun 3,5kg:D Eli mulla on varaa kasvattaa hieman lisää lihasta tässä talven aikana:rolleyes: Silti aattelin tässä ennen joulua vielä polttaa pari kiloa rasvaa, kyllä siihen on varaa, äkkiä se lähtee! Itsekuria:curs: Onneks en oo karkkihiiri tyyppiä, syöminen on muuten vaan kivaa:D Jossain vaiheessa laitan mäkin kuvia.. mut sitä saa ehkä odottaa. Toistaseks ei oo muita tuoreita olemassakaan kun toi avatar, yli puol vuotta vanhoja mustavalkosia, vähän taiteellisempia olis, mut ne taitaa olla vähän liian.. paljastavia:lol2:

:kuvia: Ei se mitään haittaa..laita tulemaan vaan! :D

Tästähän on väittelyjä käyty pakkiksella useampaankin otteeseen. Siitä on ilmeisesti erimielisyyttä onko aamuaerobinen tyhjällä vatsalla huomattavasti tehokkaampi kuin "normaali" aerobinen, mutta varmaa on se ettei siitä ainakaan mitään haittaa ole :D

Tästähän on väittelyjä käyty pakkiksella useampaankin otteeseen. Siitä on ilmeisesti erimielisyyttä onko aamuaerobinen tyhjällä vatsalla huomattavasti tehokkaampi kuin "normaali" aerobinen, mutta varmaa on se ettei siitä ainakaan mitään haittaa ole :D

Mutta ei kannata kuvitella että a)on jotenkin outo tai b)että kaikki toivo rasvanpolton suhteen on menetetty, jos aamuaerobiset ei vaan sovi. Mulle ne ei sovi, tulee lähinnä hillittömän huono olo nopeesti ja pyörtyminen jos teen mitään suihkua raskaampaa ilman aamiaista. :rolleyes:

:kuvia: Ei se mitään haittaa..laita tulemaan vaan! :D

Huoh.. Ei noista vanhoista oo mihkään:D pitäs retusoida tissit (ne olemattomat..) poies, ja sit mulla ei oo yhtään kuvaa esim. habasta tai pohkeista, vaikka ne nyt on aina kunnossa. Hö. Jos kultsi suostus (tottakai se suostuu!) ottaa lisää kuvia ni sit. Mut nekin ehkä vasta pienen dieettailun jälkeen;)

No, jos mä nyt yritän osata käyttää nettiä ni laitan mallia siitä mitä noi kuvat on.. toistaseks vaan tähän, sit jossain vaihees sinne kuvapuolelle oikeet poset jne.. Mulla on kyllä enemmän lihaa nykyään ku nois:D

siivottu1.png

siivottu2.png

siivottu3.png

tää jäi jostain syystä pois...

siivottu2.png

mie en jaksa! tuleekohan toi nyt kymmenennellä kerralla:D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
ei vielä ainakaan näy mitään :) tsemppiä!:thumbs: you can do it!

Ihan pakko ilmoittautua mukaan tähän ruoto-projektiin.

Nyt on tullut niin paljon lisää fläsää, että ihan itkettää. Tuntuu siltä että pitäisi hakata päätä seinään. Miten mä en koskaan opi. Pari kuukautta hulvatonta elämää ja paino on noussut järkyttäviin lukemiin.

Pituutta mulla on 170 cm ja painoa 78 Kg.

Tavoitteeksi asetin, että kesällä paino on 65-68 kiloa. Tuo 65 kg on se ehdoton alaraja. Mutta johan tuossa tavoitetta onkin.

Nyt joulun yli yritän selvitä ilman lisäläskiä,ensisijaisesti hieman ruokavaliota parantaen mutta raa'asti punttia ja aerobista lisäten.

Tammikuun alusta alkaa sitten tositoimet tuon ruokavalion suhteen. En nyt pikkujoulukautena/ jouluna jaksa ihan totaalikieltäytyjäksi ryhtyä.

Kuvia en taida uskaltaa laittaa mihinkään. On nimittäin niin pahannäköiset nuo mun ongelmakohtani mannerlaatankokoinen perse ja paksut reidet:itku:

Ihan pakko ilmoittautua mukaan tähän ruoto-projektiin.

Nyt on tullut niin paljon lisää fläsää, että ihan itkettää. Tuntuu siltä että pitäisi hakata päätä seinään. Miten mä en koskaan opi. Pari kuukautta hulvatonta elämää ja paino on noussut järkyttäviin lukemiin.

Pituutta mulla on 170 cm ja painoa 78 Kg.

Tavoitteeksi asetin, että kesällä paino on 65-68 kiloa. Tuo 65 kg on se ehdoton alaraja. Mutta johan tuossa tavoitetta onkin.

Nyt joulun yli yritän selvitä ilman lisäläskiä,ensisijaisesti hieman ruokavaliota parantaen mutta raa'asti punttia ja aerobista lisäten.

Tammikuun alusta alkaa sitten tositoimet tuon ruokavalion suhteen. En nyt pikkujoulukautena/ jouluna jaksa ihan totaalikieltäytyjäksi ryhtyä.

Kuvia en taida uskaltaa laittaa mihinkään. On nimittäin niin pahannäköiset nuo mun ongelmakohtani mannerlaatankokoinen perse ja paksut reidet:itku:

Mulla oli aika saman kuuloset lähtöastelmat tammikuussa 06..painoa sillon 76..huonoimpina hetkinä jopa tai 78 ja pituutta 174cm. Jos haluut niin käy kattoo mun treenipäiväkirjasta tarkemmat mitat...nyt paino 68 :) ja mitat pienetyny aika kivasti. Kyl säkin tähän pystyt! Tsemppiä :thumbs:

Niin ja rohkeesti vaan mimmit :kuvia: kehiin.
Itekkin oisin laittanu alkutilanteesta kuvia mut ei tunnu löytyvän. Rantojen Moby dick onnistunut välttelemään kameraa aika hyvin. Mut jos löydän niin lyön kyllä heti fläsäkuvat tiskiin.

Huumoria vaan peliin.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Niin ja rohkeesti vaan mimmit :kuvia: kehiin.
Itekkin oisin laittanu alkutilanteesta kuvia mut ei tunnu löytyvän. Rantojen Moby dick onnistunut välttelemään kameraa aika hyvin. Mut jos löydän niin lyön kyllä heti fläsäkuvat tiskiin.

Huumoria vaan peliin.

Meikäläisen nykykunnon voi tarkistaa selailemalla mimmien kuvaosiota. Siihen sitten vaan hieman lisää lihasta. Onneksi aikaa on puolisen vuotta :whip: :rolleyes:

meidän täytyy sit pitää kesäkuussa pakkotoiston punttimimmien rantabileet kun kaikki ollaan uskomattomassa rantakunnossa! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom