Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Kesäkuntoon

Minä liityn kyllä tähän projektiin! Mä yritin kovasti viime keväänä/kesällä saada sitä 6-päkkiä näkyviin, ja sainkin rasvat aika alas, mut ei siellä alla mitään ollut :hyper:

Eli hitto, vaikka muuten treenaan 8 - 10 toiston sarjoja n. 75% maksimeista, niin vatsoja olen hinkannut 3 x 20 x ilman lisävastuksia, miksi ihmeessä...? Eli nyt alotin myös vatsoille lyhkäsemmät sarjat ja KUNNOLLA lisäpainoja. Auts.

Täällä toinen seniori,jolla myös kisahaave. Mitat 168/60,mutta vyötäröllä on löysää,verkkokalvooni on piintynyt Carita Horpun palikat viime kevään kilpailusta. Miten niin kateudesta vihreä....:hyper: Rääkkään vatsojkani pilates-tunneilla,mutta salillakin täytyy vielä tehostaa,ainakin noita vastuksia. Tuntuu siltä,että vatsat on heikoiten kehittyvä lihasryhmä haukkareiden ohella.

Mä voisin kanssa liittyä joukkoon iloiseen..:) tavoitteena lihaksien kasvatus, pömppömahan saaminen timmiksi ja pienten jenkkiksien poistaminen. Aerobista pitäis innostua tekemään lisää.. Jospa vaikka nyt vihdoin repisin itteni aamulenkeille, kun on vähän myöhempiä kouluaamujakin luvassa..:whip:

:worship: hyvin ehtis käydä aamulla ennen duuniin menoo lenkillä, lähtis duunipäiväki hyvin käyntiin. Muuten toi mun treeni aika on tosi kortilla kun oon yksin muksujen kans ni se on välillä aika säätöö, mut ei voi valittaa..kasvaahan ne koko ajan ja mun treeneihin pääseminen helpottuu :rolleyes:
Tuli tossa mieleen et vois sit kesän alussa tehdä kaikkien kans sellasen "yhteenvedon" siitä miten kävi..pääsikö mimmit paino/pudotus/mitta ym ym tavotteisiin. Mitä mieltä?

Minä kanssa, pääseekö mukaan pääseekö???:hyper:

Viimeisten 5 kilon kanssa tappelen, olen tapellut jo keväästä asti grrr... Ensi kesänä haluan olla keveämpi ja aion saada itselleni myös olkapäät! Kuntosalia ja aerobista 4 kertaa viikossa aiakin, siinä reseptini.

mitenkäs me jotka haluu kasvattaa sitä massaa :D minkälainen yhteenveto siitä sitten tulee. vai pitääkö laittaa vaan nämä before after kuvat kehiin, ei kuulosta hirveen vakuuttavalta: Kesäkuntoon 2007. lähtöarvot 173/52 kuntoilun tulos 173/60 :D

Mun mielestä ei väliä mikä se tavote on..massaa lisää/pois, idea varmaan kuitenkin kaikilla suurinpiirtein sama; omasta mielestä parantunut peilikuva ja sitä kautta armo tuuletus :kippis1: ja hyvä mieli saavutetuista tuloksista.
Näin mä sen ajattelen :)

Tää lähtis mukaan!

Tavoitteena lisää lihasta ja ryhtiä, painoa en niinkään halua pudottaa (171cm/60kg). Pidin pienen vauvanteko-paussin treenaamisessa :haart: ...nyt tuntuu että se vähäinen tulos mitä olin saanut aikaiseksi on kadonnut kuin tuhka tuuleen, höh!

No mutta, eteenpäin sano mummo lumessa... reseptinä olisi punttia 3-4 kertaa viikossa ja aerobista ainakin pari kertaa viikossa vaunujen työntelyn lisäksi :)

Se yhteenveto kesan 2007 alussa vois olla kuva tai kertomus onko omasta mielestaan paassy tavoitteisiin. Jonkun tavote voi olla nostaa tietty paino penkista tai/ja saada lihasta ja toisen taas pudottaa painoo ja kolmannen paasta tiukkaan kuntoon molempia yhdistelemalla. Tai mika vaan.

Ipana: Onko toi kuva sun oma? Oli tai ei, tosi hieno kuva. Ma jotenki aina pysahdyn sita kattomaan kun luen naita. Pakko oli tarkistaa profiilista mista oot kotosin. Muuten oisin lyony vetoo et oot mun kaveri Hesasta.

mitenkäs me jotka haluu kasvattaa sitä massaa :D minkälainen yhteenveto siitä sitten tulee. vai pitääkö laittaa vaan nämä before after kuvat kehiin, ei kuulosta hirveen vakuuttavalta: Kesäkuntoon 2007. lähtöarvot 173/52 kuntoilun tulos 173/60 :D

mä yhdyn tähän proggikseen :) vähän on itel viel mietintä myssys et koittaako vaan mutulla vetää vai tekeekö tarkempia suunnitelmia...täl hetkel perjaatteessalia 4-krt viikkoon,aerobiset hoituu rauhallisesti kävelemäl sillon tällön.mut se safkapuoli...kulutus laskureitten mukaan en sais tyylii syödä ku vajaat 2000 päiväs vaik vähän plussal oisinki..nyt oon koittanu popsia sellasta 2000-2500 kcal päivässä eikä kehitys kyl kovin huisin nopeeta oo ollu.mitään sikabulkkia en edes halua,ku syömishäiriö taustaa..,samasta syystä en edes turhan tarkkaan haluis alkaa kaloreita laskemaan.tai varsinaista ruokaohjelmaa ottaa..:rolleyes:
mut ehkä vaa rohkeesti viel koittaa panostaa safkailuihin ja kovaan reeniin ja nauttia elämästä siin välissä :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jooh mun suunnitelmiin kuuluu 3-krt salille viikossa ja sitten kun sais ittensä vielä tekee jotain aerobistakin. 2-krt sitäkin kai pitäis vääntää viikkoon, taidan ottaa tuon tavoitteeksi. Syömiset menee ihan jees, proteiinia pitäis saada enempi ja siihen meinaan kiinnittää enempi huomiota.

Tavoitteena mulla siis saada "timmimpi" kroppa. Laihdutella en kauheasti aio, mutta pikkuisen voisin kiloja tietysti tiputella. Olisi kyllä upeeta olla sitten ensi kesällä oikeasti tyytyväinen omaan peilikuvaansa. Siinä on kyllä tavoitetta kerrakseen!

Mun mielestä ei väliä mikä se tavote on..massaa lisää/pois, idea varmaan kuitenkin kaikilla suurinpiirtein sama; omasta mielestä parantunut peilikuva ja sitä kautta armo tuuletus :kippis1: ja hyvä mieli saavutetuista tuloksista.
Näin mä sen ajattelen :)

Juuri näin! Tavoitteet on yksilöllisii ja rantakunto on laaja käsite, Ite en haluu olla mikään laiha rantabeibe vaan mun haave on että selässä ja käsissä sais lihaa kertymään ja erottuvuutta ja tietty sit tota vatsaa timmimmäks ja pakaroihin "nostetta" eli lihasta ja reisiin näkyviin ihan mitä muuta vaan kun selluliittia :) Nyt mä meen ottaa kuvat...yöks....niistä voi sit repii motivaatioo!!!

Joo mun tavote on et sen sijaan et tyypit huomauttaa ja kyselee et oonko laihtunu ne kysyis et 'missa sa treenaat?'

Ma treenasin joskus reilu kakskymppisena enemman ja vahemman kovaa Lahden kuuluisalla Gym1:lla...onko se siel viela? Ja siita seuraavana kesana kundit kyseli terassilla et missa treenaan ku haboista ja ojentajista kuulemma naki et rautaa oli nosteltu. Se oli nannaaaaaa! :D Eika ne nahny ees topin alle et siella oli sixpacki... ;)

Mukana ollaan:rock:

Olen lokakuusta asti käynyt salilla aktiivisesti 3-4krt/vko ja tästä olen jo aikamoisen ylpeä, koska en ole koskaan ollut himourheilija. Tämä threadi on kyllä muikea motivaattorin nostaja tavoitteeseen->ihanaa kun teitä on niin monta;) !

Semmoista olisin kysellyt näin aloittelijana, että onhan painon nouseminen radikaalistikin näin alussa ihan normaali reaktio->läski muuttuu lihakseksi. Toisin sanoen, missä vaiheessa kannattaisi alkaa kiinnittämään huomiota, että onko sittenkin syypäänä väärä ruokavalio?
Olen koittanut päästä ajatuksesta, etten vahtaisi puntarin lukemia, mutta esimerkiksi tänä aamuna, heikkona hetkenä käväisin ja tuloksena on parin kuukauden aikana tulleet 4 kiloa:hyper: Olen manaillut avokilleni, että ei kovinkaan tsemppaa, kun en ala mahtumaan kohta yhtiinkään farkkuihin, mitkä omistan.

En ole kovin innostunut jumpissa kävijä, mutta aerobisen lisääminen olisi ilmeisesti yksi ratkaisu. Aerobinen liikunta jää salilla crosstrainerin ( 30 min. ennen treeniä ) varaan..

Myös kroppani voi olla nyt ihmeissään, koska on tottunut monen vuoden jojo-laihdutukseen ja hyvin yksipuoliseen syömiseen ( olin 12 vuotta kasvissyöjä )
Syksyn aikana olen alkanut syömään taas lihaa ja juomaan maitoa, joten tästä voi myös painon heittely johtua...Hmm, ajatuksia:rolleyes: ?

Juu ja mitat olisivat 160/59
Ikä 24
Paino tosiaan pysytteli tuolla 55kg ennen treenaamista ja siihen olisi tavoitteena palata->kiinteämpänä tietenkin;)

Semmoista olisin kysellyt näin aloittelijana, että onhan painon nouseminen radikaalistikin näin alussa ihan normaali reaktio->läski muuttuu lihakseksi. Toisin sanoen, missä vaiheessa kannattaisi alkaa kiinnittämään huomiota, että onko sittenkin syypäänä väärä ruokavalio?

noin parissa kuukaudessa voi jo jonkinlaisia tuloksia nähdä mutta 4 kiloo puhdasta lihasta on vähän extremee.... arvelisin että siinä nestettä ja läskiäkin seassa. niin että mun veikkaus- katso toi ruokavalios vielä sillä silmällä että varmaan olis vaje (jos laihdutus nr 1 goal) ja että protskuja ja muita tärkeitä ravintoaineita kuitenkin tulis riittävästi. Ja läski lihaksi ei muuttuu... sitä lihasta saa kasvattamalla ja läskin saa pois sitä polttelemalla.... ruokavalio kuosiin.

Juu ja mitat olisivat 160/59
Ikä 24
Paino tosiaan pysytteli tuolla 55kg ennen treenaamista ja siihen olisi tavoitteena palata->kiinteämpänä tietenkin;)

Justjoo. Mittas on OK. Jatka treenaamista vaan, nii ulkomuoto muuttuu. Ja osta isompia farkkuja, höpsö!

Joo mun tavote on et sen sijaan et tyypit huomauttaa ja kyselee et oonko laihtunu ne kysyis et 'missa sa treenaat?'

Ma treenasin joskus reilu kakskymppisena enemman ja vahemman kovaa Lahden kuuluisalla Gym1:lla...onko se siel viela? Ja siita seuraavana kesana kundit kyseli terassilla et missa treenaan ku haboista ja ojentajista kuulemma naki et rautaa oli nosteltu. Se oli nannaaaaaa! :D Eika ne nahny ees topin alle et siella oli sixpacki... ;)

Juu, kyllä Gym1 on vielä hengissä. Vesijärvenkadulta tosin toiminta loppu jokunen aika sitten, nykyää Gym1 on Vapaudenkadulla.

Täytynee lähteä ostoksille:rolleyes:

Juups, ei taida olla lihasta kaikki kiloni ( vielä;) ) vaan nestettä suurin osin. Aikamoinen nestesyöppö olenkin aina ollut ja helposti se turhauttaa kun näitä kausia sitten tulee.

Höpsö taidan hieman olla kun paniikkia pukkaa, mutta olen ollut nuorempana tästä kaksikymmentä kiloa pontevampi ja aina kun puntari heilahtaa piälle kuudenkymmenen, alkaa sireenit soimaan. Se on jokin sisäänrakennettu juttu-> ei enää ikinä:hyper:

Tässähän sitä pikkuhiljaa opetellaan kroppaan kuuntelemaan kun niin monta vuotta sitä laiminlöin :)

Höpsö taidan hieman olla kun paniikkia pukkaa, mutta olen ollut nuorempana tästä kaksikymmentä kiloa pontevampi ja aina kun puntari heilahtaa piälle kuudenkymmenen, alkaa sireenit soimaan. Se on jokin sisäänrakennettu juttu-> ei enää ikinä

Taidat olla juu.

1) Heitä roskiin se vaaka!
2) Hanki mittanauha!

Tämä ei ole vitsi muuten.

Mie myös!
Tosin olen jo aloittanutkin, joskaan kauheita tuloksia ei vielä. Paino pysyny samassa, mutta housut aina välillä tippuu (turvotusta tulee heti ku syön jotain sokeria tai vehnää). Kaloreita nostettu tai ainaki ruokavalio muutettu. Tällä hetkellä n. 1600kcal päiväs ja välil tekee tiukkaa syödä (kun on puhdasta ruokaa, ei paljoakaan rasvoja, ei kaloreita tule kauheasti vaikka kunnolla syönki). Harmi vaan, että tää vesisade ja yleinen väsymys aina auttaa lipsuun.... Ja selän kuntoutus kans hidasta, en voi kaikkea tehä mitä haluaisin. Treenipäiväkirjaa aloin täällä pitään, jotta motivaatio:whip: pysyis paremmin. Kuvat otettu, joskaan ei julkaistu!:rolleyes:

Tavotteena nyt lihasta ja keväällä sit aerobista enemmän. Heinäkuun lopulla (30v )tavotteena olla kunnossa (nää jenkkakahvat yms. pois).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom