Kesäkuntoon
Täällä toinen seniori,jolla myös kisahaave. Mitat 168/60,mutta vyötäröllä on löysää,verkkokalvooni on piintynyt Carita Horpun palikat viime kevään kilpailusta. Miten niin kateudesta vihreä.... Rääkkään vatsojkani pilates-tunneilla,mutta salillakin täytyy vielä tehostaa,ainakin noita vastuksia. Tuntuu siltä,että vatsat on heikoiten kehittyvä lihasryhmä haukkareiden ohella.
Minä liityn kyllä tähän projektiin! Mä yritin kovasti viime keväänä/kesällä saada sitä 6-päkkiä näkyviin, ja sainkin rasvat aika alas, mut ei siellä alla mitään ollut
Eli hitto, vaikka muuten treenaan 8 - 10 toiston sarjoja n. 75% maksimeista, niin vatsoja olen hinkannut 3 x 20 x ilman lisävastuksia, miksi ihmeessä...? Eli nyt alotin myös vatsoille lyhkäsemmät sarjat ja KUNNOLLA lisäpainoja. Auts.
Täällä toinen seniori,jolla myös kisahaave. Mitat 168/60,mutta vyötäröllä on löysää,verkkokalvooni on piintynyt Carita Horpun palikat viime kevään kilpailusta. Miten niin kateudesta vihreä.... Rääkkään vatsojkani pilates-tunneilla,mutta salillakin täytyy vielä tehostaa,ainakin noita vastuksia. Tuntuu siltä,että vatsat on heikoiten kehittyvä lihasryhmä haukkareiden ohella.