Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

BCAA-valmisjuoma -40%
mukana ollaa; joskin mua pelottaa että kaikki menee aivan läskiksi jos jotain oikein tosissani suunnittelen...

mutta siis edelleen läskiä pois: mitat on 159/64 ... En oo viikkoon uskaltanut vaa'alle ja täs ajas on tullu mässyiltyä ja salilla käynti on jäänyt. Vaikka eipä tuo vaa'an lukema ole tärkeä niin kauan kuin löllyt hupenee eikä vaatteet "kutistu" kriittisistä kohdista (perse, vatsa).
Mutta tavoite olis lihaserottuvuutta = läskiä pois. ja tietty samalla säilyttää nää vähäiset lihakset. Eli salilla 3-4krt/vko ja ruokailut kuntoon. No, nuo ruokailut on muuten ollut kunnossa mutta viimeinen viikko on ollut jotain kaamos-masennus syöpöttelyä. jätskiä, suklaata ja karkkia ylenmäärin... (no, ei kai ihan, mutta siis normaalia enemmän kuitenkin)

Mutta edelleenkään en anna periksi, vaan HALUAN miellyttävämmän peilikuvan itsestäni!!!

toukokuulle olis aikaa, sillä silloin loppuu tää vuosikortti salille, enkä tiä onko varaa HETI jatkaa sitä edelleen. mutta mahd. pian tietty.
Ja mä haluan läskistä eroon! piste.

kiva että täällä tsempataan toisiamme. (ja ne kuvatkin voin kai sitten tuonne kuvaosioon joskus laittaa; onhan niitä nyt tuossa jo matkan varrella paaaaljon otettukin... )

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Kai munkin pitää ilmoittautua tähän threadiin. Tosin kaloreiden kiristely ja aerobisen lisääminen alkaa aikaisintaan tammikuun puolella, siihen asti enemminkin kaloreiden lisäämistä. Tarkotus ei ole vetää mitään rääkkiä, vaan pyrkiä syömään mahdollisimman terveellisesti, jotta jalkoihin saataisiin vähän erottuvutta kahden pötkylän sijasta:lol2: En missään nimessä halua luopua yläkropan pikkuruisista lihaksista:itku: .

Tälle palstalle kai sopis tästä huikata. Tyhmä kysymys, mutta mua koskettava: kuinka kuuntelette kehoanne?

Toisaalta aina kehotetaan "kuuntelemaan kehoa", mutta toisaalta, on vaikeaa kuvitella saavansa tuloksia jos lopettaa aina kun tuntuu pahalta treenata, tai jos joka kerta kun on vähän väsynyt, päättelee, että on lepopäivän paikka...

Onko parempi tehdä itselleen selväksi tavoitteet ja lyödä lukkoon suunnitelma? Sekä treenissä, että ruokapuolessa? Uskotteko, että "keho tietää, mitä tarvitsee", vai nojaatteko omaan tahdonvoimaan...? Jos miettii timminä pysymistäkin, niin eihän voi antaa periksi mielihaluille..?

Olen sairastanu syömishäiriön ja melko lailla urheiluvammoja, ja siks tää itsen kuunteleminen on vaikeaa. Taitaa olla useampikin keskus, nälkä- ja kylläisyyssellainen varsinki sekaisin. Tuntuu, että vedän kaiken aina yli, joko treenaamismäärän tai sitte varovaisuuden ihan ahdistukseen asti. En kai osaa ihan rationaalisesti arvioida omaa toimintaani.

Onko kommentteja tai kokemuksia? Millä periaatteilla mimmit tavotteitaan jahtaa...? Ehkä pitäis kääntyä ihan asiantuntijan puoleen ja teettää ohjelmaa (ainaki ruokapuolella), vai mitä ootta mieltä...? :nolo:

Kroppaa oppii kuuntelemaan..tai ainakin minä olen oppinut.Kehoittaisin tekemään selkeät tavoitteet joita lähdetään sitten toteuttamaan, se on helpompaa kuin se että sinne päin.Itse olen myös kärsinyt pahoista syömishäiriöistä, mutta kun oppi oikeanlaiselle ravinnolle, kaikesta tuli helpompaa.Näissä jutuissa valmentaja / traineri on hyvä apu.He kannustavat ja kertovat mitä pitäisi tehdä/parantaa.
Suosittelen kyllä asiantuntijaa ainakin ravintoasioissa jos tuntuu ettet itse siihen pysty.

Joo, eiköhän tosiaan ole paras jutella jonkun kanssa, ravitsemusterapeutti tai sellanen varmaan olis ihan hyvä kontakti. Toisaalta kai pelkään, että lyödään lukkoon joku ohjelma, ja ahdistun sitten siitä tai etten pysty sitä noudattaa vaan "repeilen"... Kun en uskalla luottaa siihen, että olen jo toipunut tarpeeksi ollakseni häpeämättä omaa inhimillisyyttäni. Tarkoitan, että jos ravintoterapeutin kanssa jotain seurantaa ruokailuista pidettäisiin, olen vielä niin heikko tässä suhteessa, että ahdistuisin aika lailla ja häpeilisin jne.

TOISAALTA taas ei tämä tämänhetkinenkään ole ihan tervettä elämää, kun en ihan täysillä uudenlaisessa kehossani viihdy. jonkinlainen terve ja itselle mukava "rantakunto" onkin minulla ensi kesäksi se tähtäin. Vahva ja urheilullisen näköinen keho, jota EN koko ajan miettisi, miltä se näyttää.

Ja ois varmaan helpompaa, jos hetken uhraisin aikaa sille, että mietin tavotteitani enemmänkin ja keinoja niiden saamiseen, enkä vain yleisesti ottaen harjoittelisi "kaikkea varten", jos tiedätte, mitä meinaan...

Mut loistavaa, Lellutin, että oot ite tarponu ylös jo syömishäiriösuosta. Minä teen koko ajan työtä sen eteen, hyvä, että on esimerkkejä :)

Mukana ollaan myös...

Tavoitteena olisi ottaa vielä -6 kg. Sain tiistaina kuntotestistä tulokset ja siinä tuo kilomäärä minua töllötti. Viime keväänä jäin suunnilleen juuri tuon verrran tavoitteestani eli samaa mieltä olen itsekin. Olen kyllä jo nyt suhtkoht tyytyväinen parantuneeseen olemukseeni. Eli mitat nyt 153/56.

Minulla juttu on ihan syömisestä kiinni. Ja tärkein "ateria" minulle on iltapäivän välipala. Silloin iltasyömiseni pysyvät hyvin kurissa. Kunhan aina vain muistaisi ja viitsisi... Liikunnalla pystyn pitämään sitten painon ylimääräiset nousut kurissa ja kurvit oikeissa paikoissa.

Salilla 2 krt/viikossa + 1-2 spinningiä. Nyt sitten lisätään vielä jokin jumppa, niin niska-hartiaseutukin pysyy kunnossa ja päänsäryt poissa.

niniin. 9 päivässä on reilu kilo läskiä mennyt... no 890 grammaa oikeesti. mut edistystä tapahtuu :)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Mäkin tuun mukaan. Oon 173 ja nyt painan 67 kiloo, viis kiloa haluan pudottaa. Tavoitteena olis sellanen tasapainoisemman mallinen vartalo, eli nyt painopiste on lantiolla/keskivartalossa ja haluisin et se ois hartioissa (kattokaa tuolta kuvia ennen ja nyt ZannaZ:in kuvat, tarkotan tollasta painopisteen muutosta). Nyt oon kuukauden ajan yrittäny jo kattella mitä syön, kattelun lopputulos: liikaa. :D Noh, aerobinen liikuntapuoli on hallussa, salikin suurinpiirtein. Eli ruokailuissa on nyt se suurin ongelma, makeeta söisin määrättömästi jos sais. Totaalikieltäytyminen on mulle oikeestaan helpompaa kun sellanen "maistan nyt vähän". Mut joulusuklaista en luovu! :evil: Eli nyt jo aloittelen ja sit vuodenvaihteen jälkeen katotaan tarkemmin.

Heippa rallaa! Kilo tippunut :hyper: ja laihtuskuuria takana viiko. No niin ymmärränhän minä, että ei se välttämättä oikea kilo ole, vaan paino saattaa heitellä kk.-kierron mukaan, nestetasapainon mukaan jne. Mutta molemmat painot otettu aamulla.

Niin laittakaahan muutkin mittojanne tai kuvapuolelle (ne kertoo enemmän kuin kilot). Mulla aamupalan jälkeen 100-76-104,5

Pitäs varmaan niitä kutrin syviä vatsoja tehdä, mulla tuppaa nimittäin maha pullottamaan ja se ei ole ainakaan rasva% kannalta pahin paikka...

hihii nyt on ipana laittanu projektin lähtökohtakuvat ^^ nyt on jotain mihin verrata sitte kesällä kun ollaan "mue macho"

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tää on nyt oikeesti aika mielenkiintoista...oon tehny töitä tosi kovin ja syöny melko siististi...paino noussu 1,5kg marraskuun aikana..mutta ei tunnu että olis lihonnu eikä housuissa näy sellasta....outoa..
Miten nopeesti sitä lihasta voi muka tulla suhteessa sit taas fläsän palamiseen....? Musta toi on aika ison kuulonen muutos...

Ja molemmat painot on ollu aamupainoja...eikä mitään outoa muuttujaa oo ollu kuvioissa..

No maaliskuuhun asti mennään pienillä plussilla ja ankaralla treenillä ja sit alkaa maltillinen 2-3kk dietti kesäks :)

Messissä. Ilmoittauduin kyllä jo tuohon Kesäkuntoon 2007 haasteeseen, mutta eihän tästä haittaakaan ole. 158/69. Strategiana on se, että merkitsen kalenteriin urheilut (tai änkään ne kiireistä huolimatta) joten luulis, että niitä ei voi sivuuttaa. Näytän kyllä omasta mielestäni nytkin hyvältä, (tai nyt vaan on hyvä päivä) mutta voisin näyttää paremmaltakin! Haluan ainakin 7kg pois kesäkuuhun mennessä. Onneksi on tämä niin voi hakea tsemppiä, sitä varmasti tarvitsen! :D

Ja sit tuohon ylempään..En tiedä voisiko se olla jotain lihasturvotusta tai jotain...Itselleni käy ihan samoin jos treenailen paljon ja tarkoituksena dieetata. Nytkin painan enemmän kuin esim. vuosi sitten, mutta näytän paremmalta tms..I think.

No maaliskuuhun asti mennään pienillä plussilla ja ankaralla treenillä ja sit alkaa maltillinen 2-3kk dietti kesäks

kui paljon syöt kun oot pienellä plussalla :)? noin suunnilleen. kyllähän sitä lihasta tulee kun reenaa :D itelläni vihdoinki nousi paino vähän, mutta uskon että se johtuu siitä kun rupesin käyttämään kreatiinia joka päivä, enkä vaan palkkarissa... katsotaan mitä se viikonpäästä sitten on taas.

Munkin on pakko ilmottautua mukaan!:D

Tavoitteena olis saada edes jotain aikaseksi, jotain muutosta kehoon. Mutta ei kuitenkaan läskimpään suuntaan kiitos:jahas: Lihasta tullut jonkin verran muttei kyllä tarpeeksi..

Mitat tällä hetkellä 178/69. Vois tästä nyt vähän jo kiristellä. Mulle tekis se aerobinen muutenkin tosi hyvää kun oon sitä laiska vääntämään, kun sais edes tuon 2 kertaa viikossa tehtyä. Vatsalihakset joo ois kiva saada, eli niihin pitäs nyt panostaa. Tai siis, niihin panostetaan!!:D :whip: Motivaatio ollu kateissa jo vähän aikaa ja masentuneisuutta ollut ilmassa, ja sekös on näkynyt kropassakin:jahas: :rolleyes:

mukana!

nykyiset mittani: ry 88, vy 75, ly 102
tarkoitus olisi mahtua 38 housuihin kesään mennessä ja pömppistä olisi kiva pienentää.

onko tikkurilasta mimmejä jotka tahtoisivat pistää pienen liikuntapiirin pystyyn.
tsempattais toisiamme ja liikuttais yhdessä ym. onko kiinnostusta?

Teen nyt julkisen lupauksen että en aloita dieettiä tänä keväänä vaikka mieli voi vielä muuttua mutta tämä lupaus on nyt sitova! Ei ole mitään järkeä kun ei ole kunnolla mitään muhkuraa siellä alla. Keskityn määrätietoisesti liha talkoisiin:D

no mut hei etteteete sun rantsukuntoon 2007 voi olla lihatalkoot, niinku mullakin! ei todellakaan ole tarkoitus laihtua tippaakaan, vaan lihoa! :D sillä pääsee hyvään rantsukuntoon ^^

Minäkin hyppään mukaan. Nykyisellään taidan olla vähärasvainen, kun mm. selkälihakset, etureisilihakset ja vatsatkin piirtyy pikkuisen, mutta lihakset on silti aika pienet ja "pitkulaiset". Näytän kai enemmän joltain uimarilta kuin punttimimmiltä, mutta edelleenkin jatkan kuntosalilla käymistä ja talvella aion keskittyä lähes pelkästään punttiin. Nyt olen räpeltänyt niin juoksun, spinnin, jumppien kuin tanssin parissa. Tavoite on siis olla kesällä entistäkin sporttisempi (tarkoittaa siis erottuvia lihaksia) ja etenkin iloinen, pirteä ja tyytyväinen omaan harrastukseen ja olomuotoon :) !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom