Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Mä dieettaan vaan pari kiloa joskus ens vuoden puolel.. Palat näkyy jo nyt jonku verran ja yläkroppa on ns tavis timmis kunnos. Ne pari kiloo sais lähtee alakropast, mut kattoo nyt. Mua ei huvita vetää kamalii bulkkei, ku haluun tykätä kropastani vuoden läpi ja tällei. Enkä viihtyis kauheesti jos kiloi tulis kauhiasti tästä lisää.

Mä aion laittaa ruokailut remonttiin heti joulun jälkeen. Hiilareita edelleen alemmas ja lisää protskuja tilalle.
Lisäks aattelin lisätä aerobista luultavimmin spinnin muodossä 1-2 kertaa viikossa. Puntilla jatkan 3 kertaa viikossa, joka tuntuu varsin sopivalta määrältä ainakin tällä hetkellä. Jos aikaa riittää voisin käydä neljästikkin.

im in!! mut minäki koitan saada niitä lihaksia vaan kovasti ja painoa nousemaan :D mutta eikös seki ole rantakuntoon pääsemistä =) onko se sitte tammikuu se alotuskuu ?

Tänään sopivasti alotinki tuon kalorilaskurin ylläpitämisen, joten näkee vähä tarkemmin mitä suuhunsa laittaa. Nyt mennään plussalla varmaanki helmikuuhun asti, lihasta kun pitäs saada. Sitten alkaa tiputtaa pikkuhiljaa kaloreita ja lumien sulaessa ottaa enempi juoksulenkkejä ohjelmaan sun muuta aerooppista. Kyllä se tästä lähtee.

Tavoitteena myös täällä saada about -10kg nykyisestä&kiinteytyä, ei kuitenkaan lihasten kustannuksella. Ruokavalio syynissä koko ajan, mutta varmaankin tammikuusta2007 pääsee kunnolla vauhtiin.

Lisää lihaa, rasvaa pois. Penkistä ainakin oma paino ja kyykystä 1,5x. Paino saisi pysyä tässä: pituus-100. Tärkeintä olisi saada ylläpidettyä liikkumisen rutiinia ja mielummin tinkiä tehosta ja kestosta kun suorituskerroista - tuntuu pienten lasten vanhemmille olevan helpompi järkätä monta lyhyttä kun pari intensiivistä suorituskertaa.

Minä liityn kyllä tähän projektiin! Mä yritin kovasti viime keväänä/kesällä saada sitä 6-päkkiä näkyviin, ja sainkin rasvat aika alas, mut ei siellä alla mitään ollut :hyper:

Eli hitto, vaikka muuten treenaan 8 - 10 toiston sarjoja n. 75% maksimeista, niin vatsoja olen hinkannut 3 x 20 x ilman lisävastuksia, miksi ihmeessä...? Eli nyt alotin myös vatsoille lyhkäsemmät sarjat ja KUNNOLLA lisäpainoja. Auts.

Tervetuloa joukkoon! Joo, mä kuvittelen että näillä rasvoilla vatsassa pitäis näkyä muutosta ihan pelkällä treenin lisäämiselläkin. No okei, nollasta on aika helppo lisätä. :D Oon päättänyt noudattaa herra "vatsamakkaratohtorin" ohjeita ja yksinkertaisesti vaan vääntää hirveesti vatsoja. Mulla on ohjelmistossa kyllä läjä liikkeitä, jotka vetää ainakin mun vatsani ihan tukkoon ilman lisäpainojakin... Eli joka kerta puntilla (=joka toinen päivä) kymmenen tiukkaa n.12 toiston sarjaa sekalaisia liikkeitä vatsoja ja kylkiä.

vatsoihin minäki panostan, jalkatreenin yhteydessä teen aina sellaisen tiukan setin. nuo alavatsat tuntuu vaan olevan niin kovin suuren työn takana, että ne sais näkymään kunnolla. voitteko suositella jotain hyvää alavatsaliikettä? Tällähetkellä mennään + kaloreilla ja kalorilaskurilla laskeskelen että mitä tulee suuhun pantua :) ja kyllä sitä jatkossakin pelkästään plussalla tullaan olemaan koska eihän se lihas miinuksilla mihinkään kasva. jos fläsää kertyy niin lisää lenkkiä sitten vaan

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
joo toi vatsaprojekti itelläkin... painoja lisää vaan ja ruokailua enemmän kuriin.
tavoite 1: -2 kilo tammikuun 15 mennessä (sukellusmatkssn sopivasti palat näkyviin... no edes hitusen...) ja sit
tavoite2: pysyä reissulla timmissa kunnossa- ei mitään lomamässäiluja
tavoite3: reissun jälkeen enemmän jalkareenii, painot prässissa noin 280n (nyt 240 ollu jo pitkään max) ja noin 1 kilo läskiä pois peffasta, jaloista....

no voinhan haaveilla

im in!! mut minäki koitan saada niitä lihaksia vaan kovasti ja painoa nousemaan :D mutta eikös seki ole rantakuntoon pääsemistä =) onko se sitte tammikuu se alotuskuu ?

Täällä on samanlaiset suunnitelmat. Tässä jo jonkin aikaa oon tuota lihasta koittanu saada ja ootellu että paino kenties nousis mutta tuntuu että vieläki saa vetätä lisää evästä naamariin. Tuntuu kyllä oikeesti siltä, että tämmöisesta hoikasta vartalosta on paljon vaikeempi saada fitnessvartaloa..
Mutta toivotaan että kesään mennessä on kehitystä tullu.

joo sitä ruokaa saa kai mässätä ihan urakalla jos on kovin hoikassa kunnossa?? pituutta löytyy 173 ja painoo 52 :S oon yrittäny syödä 2200cal päivässä. tosin se on jäänyt kyllä parisataa vajaaksi usein. tai siis harvoin oon päässy ihan 2200 asti ja tuntuu kyllä siltä että se lihas ei kasvaisi... pitäis ehkä vaan lisätä syömistä ja vähentää lenkkeilyä O.o? 2krt viikossa juoksentelen. 4krt salia

Jep jep, mukana olen, mutta en oikein tiedä mitä on tehtävissä.

Paino on ihan ok, en tahtoisi enää laihduttaa, mutta kun ei tuo pömppömaha + jenkkakahvat tunnu lähtevän minnekään. Jalat on ihan ok. Ylävartalo on melko tikku. Mitat siis 170 / 58.

Eli tavoitteena ylläpitää tahtia punttia 3 x vk + pari aerobista ja toivoa, että se vatsa tiukkenee ja ylävartaloon ilmestyy joku lihas joskus...

Mulla kans samantyyppinen projekti alko tossa tän kuun alussa ja vois vaik tänään koittaa ottaa alotus kuvat ja sit toukokuun lopussa vaikka sit taas tsekkaa et mis mennään. Nyt on takana viime kesällä tehty -8kg läskin korkotus projekti ja nyt on siirrytty laihdutus meiningeistä puntin ja "bodysafkan" pariin. Koitan pitää kokoajan ruokailut silleen kuris, et tulee riittävästi mut ei sit liikaa ettei tulis sitä läskii sitten.

Onks muita kiinnostunu ottaa ennen ja jälkeen kuvat vaik tää onki vaan tällanen n. ½v prokkis?

minä otin itteltäni viimeviikolla kuvat, joita voi sitten ens kesänä otettuihin verrata :)

Joo mä oon nyt syöny vähintään 2300kcal ja vielä aion lisätä ruokaa kun ei tuo oikeesti tunnun riittävän. Että rohkeasti suosittelen syömään lisää.
Välillä tuntuu, että pitää kunnolla alkaa mässyttää, että tulis sitä painoa ja äkkiä, mutta kuitenkin nyt olla vähä maltillinen ettei se sit kuitenkaa tuu ihan vaan läskinä. Mutta pahimmasta läskipelosta oon päässy eroon ja uskallan syödä jo ihan reilusti.

Mulla olis suunnitteilla ottaa tänään kuvia, pitkään oon jo miettiny että pitäs ottaa semmoset aloituskuvat, mihin voi sit verrata joskus myöhemmin.

Täällä ilmottaudutaan innokkaasti myös mukaan! Jospa tää mun 2,5 vuoden "tytsi kuntoon-projekti" saisi vaikka yhden huipennuksen ensi kesänä. Elikkä laihtumistavoitteet painon kannalta on jo pois alta. Viimeinen vuosi on täysin keskitytty pelkkään lihasten hankintaan, mutta entisenä ylipainoisena on todella vaikea syödä tai antaa itsensä syödä tarpeeksi että ne lihakset kasvaisi... Mun kannalta onki parasta, että mä kasvattelen hissukseen lihaksia ja syön n. oman kulutukseni verran... Kyllä tällä tavalla on kehitystä tullutkin, mutta kuinka kauan se enää jatkuu..

Mun tavotteet siis kesään-07 mennessä on saada noi selkälöllyt timmimmiksi ja lankkupyllyyn vähän tarakkaa.:) Liekö samalla aikajaksolla kummatkin mahdollisia. Tämä jää nähtäväksi.. Tsemppiä kaikille tytsyille.

joo ei tuo syöminen aina helpolta täälläkään tunnu, kun on ollut taipumusta syömishäiriöön/ anoreksiaan, mutta pakko vaan syödä ja onhan se syöminen kivaa!! :rolleyes: kunhan se morkkis vaan jäisi pois... Kyllä sitä täältä noustaan ja kohta nousee rautakin :) kesällä ollaan sit varmaan rantaleijonia itse kukin :D

Kerkeeks viela mukaan? Ma alotin kyl jo elokuussa ja ei oo mitaan ennen-kuvia. Mut painoo on tippunu jo 9 kiloo. Ruokavalion pistin ekaksi kuntoon ja nyt oon kuukauden treenannu enemman ja vahemman tosissaan. Vaatteet pyorii jo paalla ja monta omplelukoneen neulaa on menny niita pienentaessa. Mut suurin tavota on mulla kesa 2007!

Kiloina ois viela about viis lahettava, MUTTA kaytin alussa ruokavalion preppauksen yhteydessa vaakaa joka oli lainassa. Eli enaa en punnaa ku tosi harvoin ja keskityn enemman patin kasvattamiseen ja 'fighting against whobbly bits'.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom