Huoh. Taidan tässä vaiheessa avautua oman kokeiluni vaiheista. Kolmatta viikkoa mennään kalorisyklittelyllä, eikä isommin muutosta vielä näy. Noh, en odottanutkaan tuloksia hetkessä. Mittanauha kertoo, että sentti-puolitoista olisi pakaraosastolta lähtenyt, mutta voi olla, että mittaan aina vähän ero kohdasta. Puntarilla olen käynyt salilla aina ohi mennen ihan silkasta uteliaisuudesta, ja se näyttäisi kilon lähteneen jostakin (57,8kg -> 56,9kg), mutta punnitsen aina vähän silloin tällöin, joten tulos ei ole kovin luotettava. Jos suunta nyt kuitenkin on tuo, niin siihen olen tyytyväinen. Peffarasvat istuu tiukassa, se on kuitenkin sanottava. :jahas:
Vaikka tän dietin saldo jäisi muuten vähäiseksi, niin siitä olen tyytyväinen, että olen oppinut kontrolloimaan hiilareiden saantia. Alun päänsärky jäi yhteen päivään, ja nyt olen huomannut, että aika vähällä sitä tulee toimeen, toisin kuin luulin. Semmoinen pieni nälän tai paremminkin ei-kylläisyyden tuntu on lähes koko ajan, joten ihan selvästi miinuksilla mennään, mutta kuitenkin olo on energinen ja treenit olen saanut tehtyä hyvillä tehoilla. Ja proteiinit vie yllättävän hyvin nälän pois, luulin ensin, että joutuisin kuuntelemaan mouruavaa mahaa jatkuvasti. Tässä olin onnekseni väärässä. Luulen, että tää ainakin tehostaa lihasten hankintaa tuossa kesän puolella ja auttaa muutenkin ymmärtämään paremmin oman kropan toimintaa.
Välillä kärsin kuitenkin pienistä päättämättömyysongelmista. Onko kellään muulla samaa fiilistä? Että ei oikein tiedä, onko tää dietti tässä vaiheessa hyvä ratkaisu vai pitäiskö vaan keskittyä lihaksen tahkoamiseen. Mulla ei onneksi ole tullut sitä, että päivästä toiseen vaihtelisin dietin ja plussakaloreiden välillä, mutta henkisellä puolella on vähän kahtalainen olo. Kun ei ole aiemmin kovin tarkkaan laskenut kalorinkulutustaan, niin nyt miinuksilla miettii, että syökö liikaa diettaamisen kannalta vai syökö liian vähän, että lihakset säilyisi. Ehkä mä nyt kuitenkin keskityn tän projektin loppuunviemiseen ja toukokuun kynnyksellä aloitan plussat, oli tilanne mikä tahansa. Saa vähän perspektiiviä, toimiiko tää oikeasti vai ei.
End of opening, tulihan tuota selostettua :D