Mä sain jonkinlaisen valaistuksen ja pääsin pähkäilystä dieetatako vai ei. Heitin kaikki kalorilaskelmani roskiin. Tajusin, että miksi ihmeessä dieettaisin kun minulla on hyvä olla tämänkokoisena, en ole ylipainoinen ja lihakset on vielä alle vuoden treenin jälkeen säälittävän pienet:D . Elikäs kesä ja ensi talvi ainakin mennään kasvaessa eikä kutistuessa. Ei se mitenkään tervettäkään ole, että normaalipainoinen ja ehkä tavallista timmimpikin (ainakin yläkropasta :D ) tyttö tuntee tarvetta diettiin, ja tuntee epäonnistuneensa jos syö jotain herkkua useammin kuin kerran viikossa.
Tästä eteenpäin siis varmistan vaan, että saan tarpeeksi proteiinia, hyviä rasvoja, lepoa ja kovaa treeniä:whip: . Tuntuupa hienolta nyt kun tein päätöksen, eikä tarvitse stressata. Syön niinkun hyvälle tuntuu. Nyt kun ajattelen niin koko idea jostain dietistä tällaisilla lihaksilla ja rasvoilla oli kyllä melko . Niin, haluaisin kysyä, että mihinkäs toiset pähkäilijät ovat päätyneet?
Ja oikeasti diettiä tarvitsiville :lol2: :piis: paljon tsemppiä!
Ihana nähdä että ihmiset osaa kuunnella itseään! Mä oon pähkäillyt varmaan 3kk aivan samaa dieettihommaa - tuntuu kuin olis kahden puristavan seinän välissä.. vaan toiselle voi antautua. Mäkin oon edistynyt onneks siinä mielessä että oon tajunnut mikä mun ensisijainen tavoite on. Haluan kasvaa ja kehittää omassa rauhassa lihasmassaa enkä aio pakkomielteisesti alkaa kiristelemään "ylimääräisiä" kesän takia. Tekisin sen tässä tilanteessa vain KESÄN ja uimarantojen takia - en iteni parhaaksi. Aion nyt keskittyä vain kunnon ruokailuun ja opetella arvostamaan itseäni tällaisena kuin olen