Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jihuu, oon saanut taas ruokarytmistä kiinni ja treeniäkin on tälle viikolle tullut jo 3h 40min tähän mennessä :) Nyt kun selviän viikonlopun yli ilman repsahduksia niin alkaa mennä taas rutiinilla. Mutta nyt :zzzz:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
no niin. nyt voin sanoa ja todeta että rantsukuntoon -projekti on lähtenyt käyntiin. :) aloitus olis siis jotain 64; pääsin aloittamaan vasta helmikuulla, ku oli sairastelua ja luulinkin että läskiksi menee koko touhu. Mut nyt oon tiukasti pitänyt ruokavaliosta kiinni, liikkunut hiukan enemmän ja salillakin päässyt(?) käymään ihan kivasti. Ja tänä aamuna oli paino alle 63 - en nyt muista oliko 62,6 vai mitä, mutta 62, jotain kuitenkin. :) en sitten ostanutkaan karkkia vaikka päikkärissäni uhkailin; ostin kilon jädeä ja yhden siiderin! jätskiä söin varmaan se ½ kiloa!! ja siideri juotiin ukon kans puolix. :) eikä muuten ollut mitään "kevyt" jädeä vaan 310kcal/100g. :) jamskis
mutta taas on uusi viikko käynnistymässä ja maltillisesti taas jatketaan. Kalorit on siinä 1300-1600 ja pe tai la taas tankkaan hiilaria sinne vähän päälle kulutuksen eli reilut 2000kcal. ei oo painpn pudotuksen kans kiire, ku en halua kovin pieneksi tulla eli se 59kg, jos olis kesäkuuhun mennessä! :) 10 vkoa aikaa, joten ei tarvi laihtua edes ½ kiloa viikossa vaan saan vähän "bulkkaillakin", että jaksan salilla parannella tuloksia ... heehee tosin ei varmaan tule olemaan helppoa päästä eroon näistä vikoista kiloista. että katotaan miten plikan käy.

Parin viikon repsahtamisen (sairastelun) jälkeen +2kg, sain viime viikolla vihdoin kiinni ruokarytmistä ja pääsin taas urheilemaan. Eilen huomasin, että kropasta on lähtenyt todella paljon nestettä ja odotin mielenkiinnolla tämän aamun punnitusta, joka loksauttikin leat auki... Tulos -2,8kg!! :eek: Paino tuli kerralla alemmas kuin koskaan aikaisemmmin tän projektin aikana. Epäuskoinen fiilis :rolleyes:

Joskos vielä ehtisi liittyä, kova on ainakin hinku saada itsensä kesäksi kuntoon kun on poikaystävän kanssa sovittu että minun mahani on pienempi ja hänen rintalihaksensa suuremmat, kun hän pääsee intistä :D

Tossa ennen joulua sain tiputettua sellasen 1,5 kiloa mutta joulun jälkeen into lopahti ja tässä sitä ollaan vieläkin kaivelemassa uudelleen. Tilanne on tällä hetkellä 169,5/59 eli menetetyt kilot ja puoli on tullut takaisin ja tavoitteena olisi päästä johonkin 55-56kg.

Olisikos tytöillä mitään ehdotuksia mistä saada lisä motivaatiota ja mikä teillä toimii perseelle potkijana :whip: ?

Zone-sarja -42%
Olisikos tytöillä mitään ehdotuksia mistä saada lisä motivaatiota ja mikä teillä toimii perseelle potkijana :whip: ?

Kohta sulava lumi. Vai onko siellä lunta. Kohta hiippaaillaan siellä rannalla. Miekin olen ollut jumissa ja saanut yhden kilon lisääkin. Saldon on jotain -4 kg ja pitäs vielä pari laihduttaa.

Ajatus siitä litteä(mmä)stä vatsasta, mielikuva esiinpiirtyvästä vyötärölinjasta, vaaka ja peili. Vaikka vaakaa täällä usein dissataan, mä en ois saanut itseäni kuosiin ilman sitä - se on täysin lahjomaton vehje joka kertoo mihin suuntaan ollaan menossa.

Ja tietysti tää fiilis "olen laiha" on aivan voittamaton! Dieetillä oppi itsekuria, ja tästä on hyvä jatkaa. Kai sen motivaation pitää lähteä itsestä, mä ainakin halusin eroon siitä "minusta tulee ihan possu"-olosta. Niin, ja ne tilauksessa olevat vatsiksethan ei näy jos on rasvaa päällä. :D

dieetti etenee kohtalaisesti. ja se on hyvä. noin parissa kuukaudessa tippunut 2 kg ja vielä samanverran tiputettavissa. ihan hyvä vaikka välillä ketuttaa kun nesteitä keräntyy (kun nytkin) mutta siihenhän on omat syyt eikä se ole läskiä. Hyvä hidas tahti, just mulle sopiva koska se tarkoittaa että saa syödä ihan hyvin vähähiilarisellä kun ollaan (noin 1800kcal per päivä, joskus enemmän joskus vähemmän), hitaasti hyvää tulee.

En tiedä uskaltautuakko mukaan projektiin... Pudotin painoa viime kesänä/syksynä tuollaiset 8kg eli 59kg --> 51kg, mutta vielä jäi läskiä. Talven aikana olen pitänyt jotenkuten itseni kurissa, joka tarkoittaa tämän hetken painona 53kg. Jäljellä oleva läski, tämä perseen ja reisien rumentaja, pitäisi nyt saada pois, jolloin pudotettavaa olisi ehkä 3-4kg. Ei paljon, mutta se onkin vaikeaa ne viimeiset kilot. (pituus 158cm)
Edellisellä kerralla motivaatio ja itsekuri oli todellakin huipussaan. Pidin tiukasta ruokavaliosta kiinni noin 12 viikkoa ja uskon että pudotus oli suurelta osin läskiä. Mässypäiviä pidin kerran viikossa, en juonut lainkaan alkoholia koko aikana (kesä ja terassit, ajatelkaa...), uskomatonta. Nyt en löydä mistään samanlaista motivaatiota. Onhan se tietenkin niinkin, että en ole enää niin tyytymätön ulkomuotooni kuin olin viime keväänä, joten tälläkin lienee vaikutuksensa. Toivon myös että lihaksien määrä on talven mittaan kasvanut, liikuntaa kun tulee 5-6 päivänä viikossa (kahdesti tai kolmesti puntti ja aerobiset päälle). Eli läskin määrä ei ole lisääntynyt viime syksystä tuota kahta kiloa vaan osa on todennäköisesti lihastakin.
Kevät tulee ja tälläkin hetkellä aurinko paistaa työhuoneeni ikkunasta sisään. Tämä houkuttelee lenkkipoluille, joten ensi viikosta lähtien meikäläinen löytää itsensä aamulenkiltä, ainakin 3 päivänä viikossa!
Lähden mukaan projektiin kesäkuntoon 2007, toivotaan että kadonnut motivaatio löytyy ja kilot karisevat. Aikaahan vielä on. Viikon päästä lennän etelän lämpöön ja nautin viikon ajan elämästä, sit koittaa ruotuun palaaminen kovalla kädellä!:rock:

Tänään oli vatsoissa sellanen polte eilisen treenin jäljiltä että oli himpun verran hankaluuksia vetää omat tunnit. :D Rohkeesti vaan juu.. mutta mitähän aamulla, kun herää?
No, joka tapauksessa, tänään kun katseli peilistä, niin luulin jo nähneeni vatsalihasten rajoja..ainakin vähäsen.. Matkaa on vielä, mutta onneks on aikaakin.

Nyt on hyvä mieli: aloitus paino oli 75kg ja nyt 65kg.:rock: Vielä vähä pitäis tiputtaa ja sitten oon tyytyväinen. Motivaatiota lisää kun joku huomaa mitä työtä tässä on tehty. Nyt meinaa flunssa ja korvatulehdus hidastaa.. Varmaan ihan hyväki nii tulee levättyä vähä enemmän. Jaksaapa sitte karistella loput paremmin.:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on hyvä mieli: aloitus paino oli 75kg ja nyt 65kg.:rock: Vielä vähä pitäis tiputtaa ja sitten oon tyytyväinen. Motivaatiota lisää kun joku huomaa mitä työtä tässä on tehty. Nyt meinaa flunssa ja korvatulehdus hidastaa.. Varmaan ihan hyväki nii tulee levättyä vähä enemmän. Jaksaapa sitte karistella loput paremmin.:)

WAU! Kovan työn olet tehnyt, onneksi olkoon jo tässä vaiheessa! Tsemppiä siihen tavoitteeseen "kun olet tyytyväinen". :thumbs:

Tässä kohta 1,5kk yritetty hiukkasen kiristellä :) on se kumma miten tiukassa se läski voi olla! Tuntuu että kroppa on päättänyt että se paino on sen 60kg, söi sitten miten tahansa tai lisäsi tai vähensi liikuntaa.
Vähitellen menee hermot. Ei voi käsittää miten n. 1600-1800kcal päivässä + 3punttireeniä viikkoon ja 2-4 vähintään tunnin aerobista ei voi näkyä missään. Olin jopa 4vk totaali herkkulakossakin, mutta missäs se sitten olisi näkynyt...snif. Tiedän että hiilarit pois jättämällä sasisn painoa nopeasti alemmas, mutta tälläkertaa en halua sillä tavalla pudotella, koska turpoan ainakin kaksinkertaisesksi kun otan ne sitten taas takasin ruokavalioon.

Olen tietty nyt jo ihan tyytyväinen sinänsä tuohon 60 kiloonkin, mutta pieni pudotus olisi kesäksi ihan kiva :) Ihan vaan hyvän ja kevyemmän fiiliksenkin kannalta. paaaljon tsemppiä kaikille mimmeille kiristelyyn! :haart:

Ajattelin nyt laittaa tähän samaan ketjuun omaa stooria vaikka tavoitteeni onkin vasta loppukesästä; häät 28.7. Tarkoitus olisi pudottaa 8 kg eli 64 kg - 56 kg. Ihan hyvin on aikaa, n. puolen kilon viikkovauhdilla. Toiveena on että hääpuvusta joutuisi vähän kiristämään vyötäröltä ja avonainen selkä olisi erottuvuudeltaan SE katseenvangitsija.. :thumbs: Pituutta löytyy 163 ja lihasta on kertynyt ihan kivasti mutta sitä läskiä sitten samalla.:(
Kalorit on olleet 2300++, koulu ja työkiireiden vuoksi liikuntaan jää aikaa ehkä 3 salikertaan ja 2-3 aerobiseen näin alussa, joten kalorit tippuu heti 1800:aan että saadaan hyvä alku liikkeelle. Tsemppiä kaikille muillekin, kesän lopulla nähdään! Olis kiva päästä narubikineissä poseeraamaan sitten häämatkalla ;)

Ajattelin nyt laittaa tähän samaan ketjuun omaa stooria vaikka tavoitteeni onkin vasta loppukesästä; häät 28.7. Tarkoitus olisi pudottaa 8 kg eli 64 kg - 56 kg. Ihan hyvin on aikaa, n. puolen kilon viikkovauhdilla. Toiveena on että hääpuvusta joutuisi vähän kiristämään vyötäröltä ja avonainen selkä olisi erottuvuudeltaan SE katseenvangitsija.. :thumbs: Pituutta löytyy 163 ja lihasta on kertynyt ihan kivasti mutta sitä läskiä sitten samalla.:(
Kalorit on olleet 2300++, koulu ja työkiireiden vuoksi liikuntaan jää aikaa ehkä 3 salikertaan ja 2-3 aerobiseen näin alussa, joten kalorit tippuu heti 1800:aan että saadaan hyvä alku liikkeelle. Tsemppiä kaikille muillekin, kesän lopulla nähdään! Olis kiva päästä narubikineissä poseeraamaan sitten häämatkalla ;)

suosittelisin että tiputtaisit alkuun vaikka muutamaks viikoks kalorit 2000 tienoille, ja sit vaikka kuukauden perästä sinne 1800. ei niin paljon nälkää tms, ja lihaksetki säilyy varmemmin :)

Ajattelin nyt laittaa tähän samaan ketjuun omaa stooria vaikka tavoitteeni onkin vasta loppukesästä; häät 28.7. Tarkoitus olisi pudottaa 8 kg eli 64 kg - 56 kg.

Kas, viettänen samana viikonloppuna 10 v hääpäivää, nyt on kiloja aika paljon enempi mutta kolttu menee päälle, rinnan päältä vähän ahdistaa ja helman pituus on lyhentynyt. Loppukesään täälläkin tähtäillään, tosin kriteereinä raudan paino ja näppituntuma kyljestä :evil: . Olisi muuten siltä keväältä mittoja jossain koneen perukoilla - pitääpä käydä ihmettelemässä, ja kuviakin on jostain syystä :D

Ihanaa! Eilen uskaltauduin lenkille ekaan kertaan yli kahteen kuukauteen! :D

Edelleen hieman lämpöä, mut se ei menoa haittaa. Salille en kyllä vielä uskalla...

Tänään alkoi mun dieetti, ihan kivasti tässä vielä aikaa kesään eikä enää tartte kylmissään hytistä. Viime viikon ruokaisat reissut on tehnyt jonkin verran pahaa jälkeä mutta ajattelin jos pääsisi ~60 kiloon kesäksi, nyt joku 65-67 (aamupaino saattaa kahtena peräkkäisenä päivänä jostain syystä heittää vaikka kuusikin kiloa, en ymmärrä nesteitäni).
Ruokavaliosta tuli nyt puhdas, ja pitää keksiä miten selittää työkavereille etten syö mitään mitä töissä on tarjolla. Aerobista tulee nyt muutenkin ihan kivasti.

Minäkin olen yrittänyt nyt tämän kuun puolesta välistä lähtien vähän kiristellä. Tosin en ota hommaa niin kuolemanvakavasti, ja dieettiä rikkovat ne viikot jolloin käyn kotona ja tapaan ystäviä pitkästä aikaa, jolloin tulee pakostikin otettua vähän rennommin. Tavoitteena on mahtua vanhoihin housuihin. Tuppaa tuo läski kerääntymään yläreisiin, ja muutenkin olisi kiva hieman kiristyä. Kiloissa se tarkoittaa korkeintaan jotain viittä kiloa, en oikein osaa sanoa kun olen huono arvioimaan noin kiloina. Mistään massiivisesta operaatiosta ei kuitenkaan ole kyse.

blaah. mulla on joku kevät väsymys ja masennus - säsyttää vaikka aurinko paistaa... Ja viime yönä nukuin 23-10... hehee... Hyvää teki, enkä usko että oli liika sillä oon ollu todella väsynyt viime aikoina. Mulla on varmaan raudan puutetta koska se osui just kuukautisten aikaan eöli nyt ehkä alkaa vähän virkistymään kun ne on loppu. Mut rautaa en oo silti saanu aikaiseksi ostaa. :(
ehkä seuraavax ku käyn kaupassa. täytyy muistaa.

Aina oon ihmetelly et mikä ihmeen kevät väsymys, mut nyt tän on pakko olla sitä. ja sit mun sisäinen kellokin on aivan väärässä. huoh.
paino on jumittunut siihen 63kiloon. blääh.

Ihanaa! Eilen uskaltauduin lenkille ekaan kertaan yli kahteen kuukauteen! :D

Edelleen hieman lämpöä, mut se ei menoa haittaa. Salille en kyllä vielä uskalla...

Kipeänä ollut? Jesh, mutta onneksi olkoon! Itsekin tänään aloitin taas treenaamisen. Neljän viikon tauko ollut sairastelun takia :( mutta ai, että kun oli hyvä mieli, kun pääsi taas liikkeelle! Ei vaan millään malttaisi mitään "rauhallisesti ottaa", niin kuin terveydenhoitaja suositteli, mutta kai mää nyt jonkin verran tuosta treenistä kyllä kevensinkin...:rolleyes:

Latest posts

Back
Ylös Bottom