Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämän kesäkunto 2007 taitaa muuttua Syyskunto 2007 projektiksi:D Nyt ollut reilun kuukauden ilman salia (no kävin kaks kertaa mut sitä ei lasketa:D ) Selässä joku ongelma, jonka takia pitäisi käydä fysioterapiassa. Ei mitään vakavaa mut ärsyttää silti kun tällasta tapahtuu juuri kun on taas pääsemässä vauhtiin:jahas:
No ehkä mie jotain saan aikaiseksi ennen kesää...toivossa on hyvä elää:rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jee. nyt pitää hehkuttaa. Aamupaino tänään 61,4 (64 aloitus helmikuu). oon ihan ylpeä itsestäni. Jäätelöllä oon herkutellu parina viime viikkona, mut muuta ei. :) pääsiäisenä sitten _vähän_ hellitän tuota kuria, että vähän syön vapaammin.
Salilta olin tuossa melkein 3 viikkoa pois sairastelujen takia; EILEN PÄÄSIN SINNEKIN, ja hyvältä tuntui. ihanaa. kävin koko kropan läpi ja nyt seurailen, että mikä paikka palautuu nopeiten ja aloitan varmaan 2-jakoisella mun normaalin 4-jakoisen sijaan. Olihan se taas vähän takkuilevaa, mutta paremmi kulki kuin odotin tuon tauon jälkeen. Painot mulla nyt on surkeita, mutta mitä vuoden harjoituksella nyt kehittyiskään??!
Mutta tää tyttö taitaa oikeesti olla kesäkunnossa toukokuun lopulla! ei vois vieläkään oikein uskoa, mut mä oon päättänyt!! :)
ai niin. mittasimme tuossa edellisenä iltana mun pituuden. ja oon luullu et oon 158, mut oonkin VAAN 156!!!! ÄÄH!! taas sais siis pudottaa enemmän painoa. (yläasteella oplin viä 161 terkkarilla!! nyt oon siis 28v.)

mittasimme tuossa edellisenä iltana mun pituuden. ja oon luullu et oon 158, mut oonkin VAAN 156!!!! ÄÄH!! taas sais siis pudottaa enemmän painoa. (yläasteella oplin viä 161 terkkarilla!! nyt oon siis 28v.)

Eläpä huoli, etanainen! Pituuskin kannattaa mitata aamulla, päivän aikana menee kummasti kasaan. Voi olla sunkin pituisella sentti eroa. Ite kun oon pitkä, niin sen huomaa helposti jo siinä, että autossa saa peruutuspeiliä veivata aamuisesta aina eri asentoon jo iltapäivällä:D Eikä niitä kiloja kannata niin orjallisesti tuijottaa, ellei sitten ole kyse jostain vaikka painoluokkajutusta.. Rasva-%, tai peilikuva kertonee enemmän siitä rantsukunnosta.

Ja oma tilanne: Kuten joku muukin täällä piehtaroi kysymyksen "lisää lihasta vai vähemmän rasvaa?" äärellä, voin minäkin liittyä kerhoon. Eli välillä ollaan menty selkeesti miinuksilla vaikkapa viikko, sitten huolissaan kiskottu hirveet ruoka-annokset proteiinia säästämättä, ja seurustelevana ihmisenä ei sitten osaa sanoa ei niille herkuillekaan välillä.. (Vaikka sinkkuna en syönyt karkkia/pullaa/jätskiä, edes leipää:eek: Sitä en tosin nytkään. Satunnainen jäätelö ja suklaa riesana.) Paino kuitenkin pudonnut siitä alkuvuodesta. Oletan, että joulukilot oli n. 80, en uskaltanut käydä vaa'alla:D . Nyt pyörii siinä 77-78.. Toukokuun lopulla pitää painaa se alta 75kg, eli hyvin ehtii vielä. Parin viikon päästä jätän hiilarit pois, tai lähes pois, niin se on siinä.

Tsemppiä kanssasisarille:thumbs:

Ette kyllä ikinä usko, mutta tää projekti on mennyt ihan täysin penkin alle! :jahas: Mun piti laihtua kesään mennessä ~10 kiloa, mutta vain 2 on lähtenyt. Ja sitten mun mies, joka on puolivahingossa laihtunut 4 kiloa.. arvatkaa olenko kateellinen!!!
Nyt sit päätettiin miehen kanssa, että kesäkuun alkuun mennessä mä pudotan 5-6 kiloa ja mies 2-4 (jotenkin ajattelen, että näin mulla on paremmat mahkut onnistua, kun toinenkin on menossa mukana). :rock: Jos tää ei nyt onnistu, niin sitten ei koskaan! :whip:

Ensi viikolla alkaa sitten täälläkin pieni kevätdietti, kun nuo lenkkikelitkin alkavat olla hyvät pikkuhiljaa.
Montaa kiloa ei kyllä näyttäisi lähtevän. Startti on vajaassa 64kg:sa, eli ehkä sinne 59 kieppeille pyritään. Kalorit tällä hetkellä tosin yli 3000:n (ei jaksa edes laskea enää:)) ja aerobinen aika nollassa, eli hirveän pienillä syömisillä en joudu diettiäkään starttaamaan onneksi. Varsinkaan kun viikkoon lisää vielä useamman aamulenkin.

Katsotaan miten lähtee liikkeelle...

En ole tänne aiemmin mitään tavoitteita vielä pistänyt, mutta nyt voisi, että saisi jotain lukuja muistiin kehityksen seuraamista ja motivointia varten.

Aamulla mittailin vähän kroppaa ja päätin täten, että haukkaan olisi saatava ainakin yksi sentti lisää paksuutta - mikä tekisi 26 cm. (tiedän: ruipelo, mutta minkä hentorakenteinen itselleen voi... jonkinnäköiset patit kuitenkin, se riittää miulle.)

Muilla mitoilla ei oikeastaan niinkään väliä, vaikka lihaskehitystä muuallakin kuin hauiksissa haluan. :D

Lantion levein kohta ollut jonkin aikaa 91 cm - on se ollut tässä kevään mittaan sentin pienempikin, mutta se olikin sairasteluaikana se. Kehitykseen on tähän mennessä oltava tyytyväinen, kun lähtöarvo pyöri jopa 96-98 senttimetrissä! (vakavat päärynämallin geenit:rolleyes: ) Tavoitteena edelleen mystinen kiinteytyminen: eli lihasta nyt tonne perseen alle = luonnollinen butt lift. :D

Reisien ympärysmitasta en oikein ota selvää, kun mittanauhan lukemat heittelevät tämän aamun 48:sta toisten päivien 50:een. Reidet kuitenkin selkeästi kaventuneet alkumitoista (52-54).

Haukan ohella olisi kiva saada myös tuo sixpack kesäksi esiin, ja kivasti sekin on tässä onneksi lähtenyt kehittymään. :) Nyt ei tässä muuta kuin lisää treeniä vaan! Tsemppiä muillekin, kesäkuuhunkin on vielä aikaa!

Nyt edistyy dieetti taasen hyvin. Pari viikkoa junnasi paino paikallaan, mutta tänä aamuna kun kävin puntarilla niin laskuun oli lähtenyt.:hyper:

4,6kg pudonnut helmikuun viimeisestä viikosta. Nyt siis alkoi dieettiviikko 7.
Lihaksia ei ole kauheasti lähtenyt ja erottuvuus selvästi parantunut. :)
Vielä pitäis jaksaa toukokuuhun tai toukokuun loppuun. Pitää kattoa miltä näyttää.

Lipsumisia eikä sairasteluja ole vielä ollut. Välillä tietenki kauheita himoja.

Hassu juttu, olin pääsiäisen Englannissa ja söin paikallista, rasvaista ruokaa, perinteisiä aamiaisia ym. piiraita, mutta farkkuindeksi kertoo, että muutama kilo on kadonnut. Tosin olin ennen matkaa ollut keveällä ruokavaliolla ja reippaalla liikunnalla, joten ehkä sen vaikutuksen tulivat viiveellä. Ja tietysti sekin vaikuttaa, että turistina tuli käveltyä noin 10 kilsaa per päivä. Ilmat olivat siellä aivan loistavat. Mulla taitaa vaikuttaa myös tuo valon ja lämmön lisääntyminen niin, että olen aktiivisempi ja sen takia talvikilot lähtevät melkein itsestään.

Liverpool oli kiva kaupunki :rock:

No, joka tapauksessa jatkosuunnitelma on järkevä ruokavalio ja reilusti liikuntaa.

dieetti on alkanut ihan hyvin etenemään.10 päivää mennyt ja kolmekiloa kadonnut,nestettähän tuo on ollut aika varmasti.kalorit parissa tonnissa ja vasta kaksi aamulenkkiä takana.ei kyllä noi aamu-aerobiset oikein meinaa napata...laiskuus iskee.nälkäkin on ihan hallinnassa...vielä...ensimmäistä syöntipäivää odottelen kyllä jo innolla:) se onkin vasta kesäkuussa,että odotella saankin vielä jonkun aikaa...
pikkuhiljaa alkaa vatsat näkymään läskin alta ja se jos jokin antaa lisää puhtia aamulenkkeihin;)

Hei kaikki diettailijat!! :) Ihan omasta kiinnostuksestani haluaisin kysyä, että minkä pituisia lenkkejä teette yleensä aamuisin ja millä sykelukemilla (jos seuraatte) ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei kaikki diettailijat!! :) Ihan omasta kiinnostuksestani haluaisin kysyä, että minkä pituisia lenkkejä teette yleensä aamuisin ja millä sykelukemilla (jos seuraatte) ?

Mä lönköttelen/ kävelen 6-7km aamulenkeillä. Sykealueet riippuu sitte juoksenko vai kävelenkö, mutta keskisykkeet on siinä 120-160.

Rasvanpolttosykkeellä teen elikkäs 120-140 ja 45min - 80min.

Joskus myös iltaisin, jos aamulla ei ole aikaa ja illalla on.

Zone-sarja -42%
Nyt kyllä itkettää... Tämä dieetti meni pieleen jo ennen kuin kunnolla alkoikaan.. Puolessatoista vkossa lähti 1,5 kg mutta sitten miehen mummo joka oli mulle todella rakas ihminen kuoli.. Siihen jäi ruokavalio ja treenaus kun jouduttiin sitten lähtemään kotiin selvittelemään asioita. Ensi vkolla on hautajaiset ja silloinkaan ei pysty tekemään mitään.

Lisäksi koulu ja työt vie kaikki voimat, tuntuu etten enää pitkään jaksa tätä menoa. Päivät on pitkiä ja ennakolta ei tiedä miten pitkään menee, voi olla et oon vasta illalla myöhään kotona ja lähtö on jo seitsemältä aamulla eli en ehdi missään välissä enää treenata. Ja ruoka! Miten lasket kaloreita kouluaterioista joissa on mitä sattuu ja eväät ei oikein säily pukukaapissa +25 asteen lämpötilassa päivää. Ruokatauotkin on miten sattuu. Ei taida tulla tästä mitään..:itku:

Nyt kyllä itkettää... Tämä dieetti meni pieleen jo ennen kuin kunnolla alkoikaan.. Puolessatoista vkossa lähti 1,5 kg mutta sitten miehen mummo joka oli mulle todella rakas ihminen kuoli.. Siihen jäi ruokavalio ja treenaus kun jouduttiin sitten lähtemään kotiin selvittelemään asioita. Ensi vkolla on hautajaiset ja silloinkaan ei pysty tekemään mitään.

Lisäksi koulu ja työt vie kaikki voimat, tuntuu etten enää pitkään jaksa tätä menoa. Päivät on pitkiä ja ennakolta ei tiedä miten pitkään menee, voi olla et oon vasta illalla myöhään kotona ja lähtö on jo seitsemältä aamulla eli en ehdi missään välissä enää treenata. Ja ruoka! Miten lasket kaloreita kouluaterioista joissa on mitä sattuu ja eväät ei oikein säily pukukaapissa +25 asteen lämpötilassa päivää. Ruokatauotkin on miten sattuu. Ei taida tulla tästä mitään..:itku:

Voihan surku! Mutta hei, älä stressaa. Kyse on loppujen lopuksi pienistä valinnoista: syöt lounaaksi kouluruuan, jossa painotat salaattia ja välttelet kastikkeita mutta muuten syöt ihan tavallisesti. Tsemppaat aamu- ja iltapalaan jotka ilmeisesti syöt kotona: paljon proteiinia ja maitotuotteita. Päiväksi pakkailet evääksi vaikka juustoleipiä (säilyvät muutaman tunnin), proteiinijauhoja joista sekoittelet juomia, prodepatukoita jne. Jos ei oo aikaa treenata niin ei oo aikaa treenata. Turha on murehtia semmoista, jolle ei voi mitään!

Eikä kaloreiden laskeminen ketään laihduta, valitset vain aina sen parhaan vaihtoehdon. Suurin osa ihmisistä ei liho vaikkei kaloreita laskekaan. :) Pidä ruokapäiväkirjaa sen verran kuin pystyt ja tarkastele, mistä niitä kaloreita helpoimmin tulee liikaa. Sitten vain skippaat ne jatkossa. Ei se ole niin tarkkaa syötkö 1720 vai 1764 kaloria...

Mä lönköttelen/ kävelen 6-7km aamulenkeillä. Sykealueet riippuu sitte juoksenko vai kävelenkö, mutta keskisykkeet on siinä 120-160.

Kappas vaan, kun sisälukutaito on taas ruostumaan päin. Joo, tohon matkaan menee n. 45-60min.:nolo:

No niin uusi yritys. Eli teen aerobista niin kauan kun en voi käydä salilla. Huomenna ensimmäiselle lenkille:whip: ja keskiviikkona uimaan:whip: Sit pitäis parantaa syömistä. On nimittäin mennyt huonoksi. Varmaan motivaation puute kun ei voi reenata niin ei jaksa pitää huolta ruokapuolestakaan. Mutta nyt se tulee muuttumaan! Kyllä tämä mimmikin siihen kesäkuntoon pääsee...vaikka lihaksia en saakaan kasvatettua ilman salia. Lähteepähän ainakin löysät poies (lets hope so) jos ei muuta:D

Mun kesäkiristely on lähteny ihan hyvin käyntiin, vajaa 6 viikkoa on tullu kateltua vähän tarkemmin mitä suuhunsa laittaa ja paino tippunu 3,2kg :) Pääsiäisen aikoihin tuli kyllä 4 päivää syötyä kaikkea maan ja taivaan väliltä, varmaa ois paino enemmän tippunu, jos ois pääsiäisen syöny vähän siistimmin. Salilla on tullu käytyä aika laiskasti enkä oikee oo aerobista harrastanut. Huomenna taas into piukeena salille ja rullaluistelemaan niin eiköhän se vaaka ala näyttää mukavempia lukemia. Yks EI niin mukava asia on ilmaantunu tässä matkan varrella, näppyjä tullu kasvoihin ihan pirusti :itku: Uskottelen itselleni, että se johtuu siitä kun keho puhdistuu kaikesta moskasta... :confused:

Mun kesäkiristely on lähteny ihan hyvin käyntiin, vajaa 6 viikkoa on tullu kateltua vähän tarkemmin mitä suuhunsa laittaa ja paino tippunu 3,2kg :) Pääsiäisen aikoihin tuli kyllä 4 päivää syötyä kaikkea maan ja taivaan väliltä, varmaa ois paino enemmän tippunu, jos ois pääsiäisen syöny vähän siistimmin. Salilla on tullu käytyä aika laiskasti enkä oikee oo aerobista harrastanut. Huomenna taas into piukeena salille ja rullaluistelemaan niin eiköhän se vaaka ala näyttää mukavempia lukemia. Yks EI niin mukava asia on ilmaantunu tässä matkan varrella, näppyjä tullu kasvoihin ihan pirusti :itku: Uskottelen itselleni, että se johtuu siitä kun keho puhdistuu kaikesta moskasta... :confused:

Mulle kävi viime keväänä kanssa noin. Sillonen kesäkiristely ja lisäproteiini (jauhoina) aiheutti mulle ikävät näpyt naamaan ja selkään. Jätin jauhot pois ja iho parani. Nyt taas kiristellään ja kaipaisin todellakin tota proteiinilisää, mutta en uskalla ottaa enää kun pelottaa taas ne näppylät!:curs:

Mä sain jonkinlaisen valaistuksen ja pääsin pähkäilystä dieetatako vai ei. Heitin kaikki kalorilaskelmani roskiin. Tajusin, että miksi ihmeessä dieettaisin kun minulla on hyvä olla tämänkokoisena, en ole ylipainoinen ja lihakset on vielä alle vuoden treenin jälkeen säälittävän pienet:D . Elikäs kesä ja ensi talvi ainakin mennään kasvaessa eikä kutistuessa. Ei se mitenkään tervettäkään ole, että normaalipainoinen ja ehkä tavallista timmimpikin (ainakin yläkropasta :D ) tyttö tuntee tarvetta diettiin, ja tuntee epäonnistuneensa jos syö jotain herkkua useammin kuin kerran viikossa.

Tästä eteenpäin siis varmistan vaan, että saan tarpeeksi proteiinia, hyviä rasvoja, lepoa ja kovaa treeniä:whip: . Tuntuupa hienolta nyt kun tein päätöksen, eikä tarvitse stressata. Syön niinkun hyvälle tuntuu. Nyt kun ajattelen niin koko idea jostain dietistä tällaisilla lihaksilla ja rasvoilla oli kyllä melko :david: . Niin, haluaisin kysyä, että mihinkäs toiset pähkäilijät ovat päätyneet?

Ja oikeasti diettiä tarvitsiville :lol2: :piis: paljon tsemppiä!:rock:

Nyt on ongelma. Paino alko jumittamaan. Viime viikosta ei ole tippunut ollenkaan vaikka pudotin kaloreita 1900 ->1700.
Mielestäni kuitenkaan ei ole vielä kyse mistään säästöliekistä.
Tässä esimerkki eilisestä ruokailusta:

Aamupala: Nallehiutaleita neljänviljan 60g, rasvaton maitojuoma 2dl,
ananas 137g

Treenin jälkeen palautusjuoma

Reilu tunti treenistä kalkkunakki 5% 100g, rahka 250g+mansikoita 50g

Kolmen tunnin kuluttua kalkkunaleike 125g ja pähkinöitä 40g

Parin tunnin päästä raejuusto 200g ja pähkinöitä 40g

3h päästä rahka 250g+mansikoita 50g

ja iltapala 125g kalkkunaleike

Kalorit 1750
Proteiinit 43% 205g
Hiilarit 27% 127g
Rasvat 30% 63g

Pitäskö kaloreita vielä tiputtaa alemmas?
Nyt on tullu viikon aikana päivittäin pyöriltyäki tunti tai pari.

Hiilareita on välillä tullu tankattua enempikin, mutta normaalisti ne on 100-150g päivässä.

Vai johtuukos tämä naishormoneista. Ennen menkkoja yleensä kroppa kerää nestettä.

Painoa tällä hetkellä 64 ja pituus siis 170. Dieettiviikko 8 alkamassa.

Apuja?

Latest posts

Back
Ylös Bottom