Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treeneihin tuli tauko sillä jalkapöytä on pirun kipeä (kai rasitusmurtuma). Yläkroppaa voi käydä salilla treenailemassa ja kuntopyörää polkea, mutta eipä oikein muuta. Vai tulisko mimmeille sellaista lajia mieleen, missä ei paljoa jalkoja tarvittaisi?
Vai tulisko mimmeille sellaista lajia mieleen, missä ei paljoa jalkoja tarvittaisi?
Arvasin, että mimmit vetää ton uimisen esiin. :D
koko päivän jatkuva hillitön näläntunne jota syöminen ei poista
Toi nälkä uimisen jälkeen on kyllä ihme juttu. Mistä se oikein voi johtua? Ei mulla minkään muun liikunnan jälkeen sellanen nälkä iske.
... Usein nämä hiilarihalut herää, kun olen yrittänyt mennä kalorivajeella (n. 700 vaje)
- Olen suunnitellut tiristäväni rasvoja kesäksi ja mennä vajeella, mutta nyt rupesin miettimään, onko mitään järkeä dieetata, kun välttämättä en jaksa kunnolla treenata, palelee ym.. Mitat siis nyt 174/66 ja rasvaprossa arviolta 20. Pitäisikö unohtaa dieettaus, vai aloittaa se maltilla, vai syödä kulutuksen mukaan vai mitä.. ? Lihaksia on, mutta ne on pienet..