Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiukan työtahdin ja uhmaikäisen ipanan kanssa treenit on pakko miettiä aika tarkkaan, mutta 2-3 kertaa punttitreeniä olen saanut viime viikot vedettyä. Olohuoneen nurkassa seisoo kuntopyörä jolla saan tehtyä aerobiset lapsen nukkumaanmenon jälkeen.
Ai neljännes vatsalihaksista näkyy, näkyykö pallea ;)Lyhyesti: neljännes tavoitteesta saavutettu.
Miten teillä muilla menee?
Täällä toinen päärynä. :D Tavoite olisi, että alkukesästä kun lähdemme reissuun Pärnuun olisi mulla uima-asussa edes jonkinnäköiset hartiat eikä bikinin alaosa repeäis niinkuin nyt meinaa tehdä...Tiukan työtahdin ja uhmaikäisen ipanan kanssa treenit on pakko miettiä aika tarkkaan, mutta 2-3 kertaa punttitreeniä olen saanut viime viikot vedettyä. Olohuoneen nurkassa seisoo kuntopyörä jolla saan tehtyä aerobiset lapsen nukkumaanmenon jälkeen. Tavoite on yhtä kokoa pienempiin farkkuihin mahtuminen ja yhtä kokoa suuremman puseron täyttäminen (T.nimim. päärynäkö).
Ai neljännes vatsalihaksista näkyy, näkyykö pallea ;)
:lol2: Naureskelin just viikonloppuna, että varmaan ne vatsikset vois edes vähän alkaa näkyä jos mulla olisi sellaiset! Eli vatsikset esiin -projektin ehkä olennaisempi tavoite on hommata ne vatsikset, en usko että sen erottuvuuden kanssa on suurtakaan probleemia.
Viikonloppu meni suunnattoman makeanhimon kourissa (lauantai on herkkupäivä, mutta en ole antanut herkkujen nostaa kaloreita paljonkaan. Lauantaina napsahti ruutuun 1700kcal ja eilen 1600kcal), ja päätin että tästä lähtien lauantaisin syön 1500kcal ruokaa ja saan siihen päälle herkutella esim. 300-400kcal. Ihan tyytyväinen olen itsekuriini, siitä huolimatta että esim. eilen vedin sit hunajaa suoraan purkista varmaan ainakin 2 ruokalusikallista...
Etkös sinä assis kyykkää 80 kg (vai muistanko minä väärin ?!? ) ? No mutta vaikka vatsoja ei näy/ muka ole, voihan niissä voimaa olla. Ja onhan nuo lajit hirveästi välityksistä kiinni. Paljonko muuten painat, kun siihenhän nuo kalorit pitää suhteuttaa.
Hormonaalisia juttujahan nämä.
E: onneks sä assis ees vähän ymmärrät huumoria ;)
E2: Tuli muuten mieleen, että eikös periaatteessa, jos sulla muka ei ole vatsapaloja, ja haluat sellaiset, niin eikös sun pitäs olla ylikaloreilla, että saisit ne lihakset sinne kasvamaan. Ja sit diettailla ne näkyviin? Jos ei ole erottuvuuden kanssa ongelmia..
Hyviä pointteja... Mäkin vältän sokeria, periaatteessa, lähinnä se tarkoittaa että yritän olla ahmimatta sitä kuten mieleni tekisi. Ja kyykkään 80kg, jätin 85kg polvisiteidenkin kanssa syksyllä nostamatta. Harmittaa vieläkin. Kevyitä nelosia tein viimeksi 70:llä vyön kanssa. Kyllä se mun keskivartaloni on se, joka ekana pettää...
Ja kun et ole edes kamalan painava. Mulla menis varmaan täysin puhtaasti 50 kg:lla!assis sanoi:Aamupaino tänään 57,4kg.
assis sanoi:Mä aion uhmata fysiikan (vai fysiologian?) lakeja ja hommata paremmat vatsikset miinuskaloreilla. Vahvemmat niistä ainakin tulee vaikkei plussalla olisikaan.
assis sanoi:Hormonit ei mua varmaan paljon auta, syön 3 liuskaa putkeen...
Koska eihän mulla ~2:n -3:n viikkoon tipu paino yhtään... Sit se saattaa nopsaa sen kilon tippua. No joo faktahommahan on, että ennen kuin menkat alkaa keho kerää nesteitä...
Hormonit ei mua varmaan paljon auta, syön 3 liuskaa putkeen...
Saako kysyä miksi?
Ihan simpsakalta tuo vartalonmallit tuossa sun avattaressa kyllä näyttää.. :DTäällä toinen päärynä.