Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täälläpä taas, viikonlopun liikkumiset meni kyllä ihan häneksi kotikriisin takia, mutta en siltikään sortunut mihinkää hirveyksiin. Tänään pidin maanantain kunniaksi namipäivän (maanantait hirveimpiä koulupäiviä, täynnä kuivia luentoja aamusta iltakuuteen ja usein vielä työt iltaysiin päälle..) ja hemmottelin itseäni pienillä herkuilla ja lasillisella punkkua :) Huomenna taasen ylpälle punttia tekemään, vuorossa takareidet ja alaselkä. Alaselkä on luvattoman huonossa kunnossa. Sitä yritetään vähän vahvistaa.

Puntarilla kävin suihkuun mennessä, lähes nakupellenä seisoskellessa paino 52,9. Luvattoman vähän. Katsotaan jos tämä tästä paremmaksi, olen tänään toki syönyt hyvinkin, tummaa riisiä, vihanneksia ja tunaa (kävin oikein vaaleaa tunaa ostamassa, oi nami!) ja kiva on huomata että ei ne namit enää niin hyvälle maistu. Mieli tekee älyttömästi mutta pussi ei tyhjene kun ei vaan tee mieli, kivaa! :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pienten lasten äitejä täällä tuntuu olevan jonkin verran, oletteko käyttäneet salien lapsiparkkeja? Minkä tasoiset hoitajat niissä mahtaa olla, ja kuinka paljon ipanoita niissä kerralla yleensä on (siis onko joku max-määrä tms.)? Tällä hetkellä olen käynyt salilla jossa ei parkkia ole. Mies treenaa myös aika ahkerasti, joten yhteinen aika on välillä kortilla. Kunnon lapsiparkki olis kiva, niin että voisi lähteä koko perheen voimin illalla liikumaan, mutta eläväistä 2-vuotiasta en uskaltaisi mihin tahansa jättää hoitoon.
Mä käyn salilla, jossa on lapsiparkki, mutta sellaiseen aikaan ettei mun tule silloin mentyä... eli kahtena iltana viikossa muutaman tunnin, ja illat mulla huonoja treenaamisen suhteen... :jahas: En raaski lähteä, jos on kerrankin perhe kokonaan koolla, ja jos taas mies on pitkään töissä tai treeneissä, en jaksa alkaa pukemaan tuota kolmen lapsen hunnilaumaa ja raahaamaan mukaan. Hoidan treenaamisen kolmivuorotyön avulla, saa hyvin aikataulutettua treenit aamupäivälle iltavuoropäivinä, iltapäivälle yövuorojen aikaan tai iltapäivälle kun on lyhennettyjä aamuvuoroja. Tai viikonloppuun kun mies kotona koko päivän.

Täällä kyllä lapsiparkki on ihan ok ja siellä on reippaita nuoria naisia hoitamassa. Lapsia ei ilmeisesti pilvin pimein käy, muutama "vakkari" ja sitten joskus muitakin. Joskus kyselin siitä, niin silloin ainakin oli hoitajina mm. läheisen opiston lastenhoitajaopiskelijoita, eli varmasti ihan hommansa osaavia ja motivoituneita.

Kannattaa varmaan selvitellä saleja, joilla lapsiparkki on ja kysellä millaisia hoitajia heillä on ja mitkä aikataulut. Kyllähän se helpottaa, kotiäitinä ollessa kyllä pidin kätevänä juttuna, kun paransi mahdollisuuksia päästä treenaamaan. Niin ja luulis kyllä, ettei noissa lapsiparkeissa ole ihan ketä tahansa hoitajina, vaan ihan asiansa osaavaa väkeä? Jos on joku leipääntynyt kattoon tuijottelija, niin varmaan palautteen perusteella ei tee pitkään sitä hommaa... Tai siis ainakin voisin kuvitella, että valikoivat hommansa osaavia / innostuneita siihen.

Ei mennyt noin painon puolesta ihan putkeen tämä viikko. Tulos +0,5kg. En kuitenkaan jaksa uskoa, että se olis sitä itseään, koska olen syönyt ainoastaan hyvin laihan siivun mustikkapiirakkaa normiruokien lisäksi ja ihan tarkoituksella. Ehkä kyse on nestetasapainosta tms. Vähän tietysti masentaa, kun ei tällä viikolla saanut painon putoamisesta lisämotivaatiota, mutta täytyy nyt sit vaan loppuviikko katella peiliin. Olo on kuitenkin parempi ja timmimpi. Uurastus jatkukoon :whip:

en ole nyt iha varma et kysynkö nyt ihan oikeasta paikasta, mutta kysympä nyt kuitenkin. eli onko mahdollista laihduttaa ja kasvattaa lihasta samanaikaisesti? käyn 3-4 kertaa salilla viikossa ja kalorit 300-500 miinuksella, protskua yritän syödä sen 1,5g/kg

onko mahdollista laihduttaa ja kasvattaa lihasta samanaikaisesti? käyn 3-4 kertaa salilla viikossa ja kalorit 300-500 miinuksella, protskua yritän syödä sen 1,5g/kg

Juu ei. Dieetillä keskitytään yleensä lihasmassan ylläpitoon keinolla millä hyvänsä. Nämä keinot siis kova punttitreeni ja riittävä proteiinilla mässäily. :whip:

Aamupaino oli nyt sitten 55kg. :) Ehkä siis lähteny se kilo pois...tiiä häntä.

Eilen ainakin oli sitä kuumetta, mut nyt en oo jaksanu mittailla...Uskaltaskohan sitä kuitenki lähtee jo huomenna salille(?)

Trinilläkin on nyt suunnitelmissa ottaa itseä ihan vakavasti niskasta kiinni ja hommata tämä ruho kesäkuntoon :D Kunhan flunssa karkaa jonnekin teille tietämättömille, ostan uuden salikortin ja alan taas jumppaamaan itseäni vanhaan säälimättömään tahtiin, ja ruokapuoltakin vois kirjailla taas vihkoseen.
On se muuten kumma kun ensin olin vuosikaudet aivan koukussa ruokapäiväkirjaan, ja sitten kun vihdoin sain itseni siitä vierotettua, niin nyt on aivan tuhottoman hankalaa saada aikaiseksi se sama punnitsemis- ja kirjaamismeininki, joka oli ennen pakonomaista ja itsestäänselvää päivästä toiseen... Elämä on vaan mulla nyt ollu niin hektistä ja muutokset isoja, että jokin kipinä noihin treenihommiin on ollut aika pitkään kadoksissa.. Nyt asiat alkaa taas olla rauhottuneita, paitsi että miljoonat tulevaisuudensuunnitelmat pyörii päässä.. :) Helmikuussa on ilmeisesti tiedossa pieni lomareissu jonnekin lämpimään, mutta heti sen jälkeen oon aatellu alkaa pikkusen enemmän hifisteleen ton ruokapuolenki kans, ja katsoo riittääkö rahkeet saamaan tyttö takaisin kuntoon.. Hieman enemmän tää homma toki vaatii nyt itseltä motivaatiota ja itsekuria, kun oon nyt meidän perheen ainut fitnesshullu punttaaja. Mutta eihän sitä ikinä tiiä millon tuo rokkipoikaki innostuu ;)

Mulla alkaa olla rento olo. Paino laskee hitaasti mutta tasaisen varmasti, vaikka namiakin oon syönyt ja jätskiä. Nälkäkään ei vaivaa, ainoastaan hillitön makeanhimo ajoittain (n.5pv/vk :D). Eli ei tarvitse niuhottaa, kunhan kalorit pysyy kohtuullisissa lukemissa. Hiilareistakaan en aio niuhottaa, koska hiilarivarastojen tyhjentämisen aiheuttama painonpudotus olisi itsensä pettämistä. Ajattelin, että jos vielä 300g pudottaisin (sitten kilo täynnä) ja palaisin sitten normiruokavalioon. Harjoittelen painonhallintaa ja pudotan toisen kilon myöhemmin.

hyvä hyvä

:hyper: jees..hyvä, että löysin teidät..miettiny jo pitempään, että pitäs saada painoo alas..172/75.. toisaalta oon tässä keränny hiukan aikaa massaa..tai ainaki oon uskotellu itelle..hehe itteesä o nii helppo huijata..

käyn 4 kertaa viikos salilla ja teen kax jakosella ohjelmalla.. nyt tarvis vinkkii kui saa painoo alas ilman, että reeni kärsii.. puuh ja joo oon yrittäny par kerta viikos puolentunnin soutua/kuntopyörää..sitte oon vaihtelun vuox vääntäny kämpil tunnin hikijumppaa..

jos jollai ideoita ni auttakkeee!!:wall:

:hyper: jees..hyvä, että löysin teidät..miettiny jo pitempään, että pitäs saada painoo alas..172/75.. toisaalta oon tässä keränny hiukan aikaa massaa..tai ainaki oon uskotellu itelle..hehe itteesä o nii helppo huijata..

käyn 4 kertaa viikos salilla ja teen kax jakosella ohjelmalla.. nyt tarvis vinkkii kui saa painoo alas ilman, että reeni kärsii.. puuh ja joo oon yrittäny par kerta viikos puolentunnin soutua/kuntopyörää..sitte oon vaihtelun vuox vääntäny kämpil tunnin hikijumppaa..

jos jollai ideoita ni auttakkeee!!:wall:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nonih..eilinen namipäivä venähti. Voi perse. Tänään vedin suklaapatukan, sipsiä, ja aarrearkku-pussin...Olen kyllä tänäänkin syönyt myös järkevää ruokaa, seitiä ja sellaista, mutta ärsyttää. Puntilla kävin takareisiä ja alaselkää puurtamassa, ihan ok, jälkikäteen ajateltuna olisin voinut tehdä lujemminkin. Huomenna sitten ojentajat ja olkapäät liekkeihin! Aamupainoa oli nyt tarkoitus ruveta seuraamaan mutta unohdin tietysti heti tänä aamuna senkin..mutta jatkamma taas, uudella puhdilla! :)

Terveisiä aamiais-Ehrmannin takaa, täälläkin on vihdoin päästy vauhtiin.

Pidin ensin ruokapäiväkirjaa kuukauden ajan ja nyt on vähän suuntaa paljonko pitää syödä, että tulosta tulee. Painokin on tippunut kolmisen kiloa.

Tänään BodyPump! :haart:

Täällä on rantsukuntoa tavoiteltu marraskuusta. Kymmenisen kiloa on tippunut (172 cm, lähtöpaino 86 kg) ja nyt vaaka huitelee 75-77 kilon välillä. Toiset kymmenen pitäisi vielä saada. Lihakset on alkanu tulemaan kivasti esiin :haart:
Vielä olis iso urakka selän ja vatsojen kanssa. Oon maailman laiskin tekee vatsoja. :jahas:

Juu ei. Dieetillä keskitytään yleensä lihasmassan ylläpitoon keinolla millä hyvänsä. Nämä keinot siis kova punttitreeni ja riittävä proteiinilla mässäily. :whip:

Periaatteessa näin. Kuitenkin jos lähtökohtana on kohtuullisen reilusti rasvaa ja lihaskuntotreeniä ei ole paljon alla, niin kummallakin saralla voi mielestäni yhtäaikaa saavuttaa kohtuullisia tuloksia, kunhan vaan ei yritä kovin nopeaa painonpudotusta.

Dieettini alkoi kolme viikkoa sitten. Lähtöpaino oli 61,5 kg (pituus 164 cm), paino tällä hetkellä 60,6 kg. Dieettiä on tarkoitus jatkaa toukokuun 19.:en. Tavoitteena on saada lihaksiin lisää erottuvuutta (tällä hetkellä sitä on omasta mielestä ei-yhtään :wall: ). Tavoitepaino on varmaan jotain 55 kg tai vähemmän. Peili kertoo sen sitten.

Puntteilen kolme kertaa viikossa 2-jakoisella ohjelmalla. Lisäksi ohjelmaan kuuluu aerobista treeniä 2-3 kertaa viikossa (eri lajeja, mukaan luettuna Bodypump silloin tällöin, korkeintaan kerran viikossa). Pilatesta treenaan 2-3 aamuna viikossa huolellisine venyttelyineen. Lepopäivän pidän fiiliksen mukaan, yleensä kerran viikossa.

Ruokavalioni on samaa bodyperuskamaa päivästä toiseen. Tankkauspäiviä pidän tarpeen mukaan. Hedelmät ovat parhainta herkkua, vaikken dieetillä olisikaan. Karkit ovat hyviä, mutta onneksi nykyään parhaat karkit myydään niin isoissa pusseissa, ettei niitä enää tee mieli ostaa...

Ei ole mulla vahvasti lähtenyt käyntiin... En ees viitsi kertoa mitä kaikkea tässä on jäädytty, sanotaanko vaikka että tippattomastatammikuusta ei paljoa ole nautittu.

Mie oon nyt tän kuun alottanu treeniä ja viettäny tipatonta tammikuuta oikein onnistuneesti. Nyt kun on päässy treeniin kiinni ja alkaa pikkuhiljaa tulla lihasta ni ois aika aloittaa laihis. Päätin jo jatkaa tätä loistavaa kuukausiteemaa tukemaan sitä laihiksen alkua, oon meinaan perkeleen huono aloittamaan mitään. Edessä siis HERKUTON HELMIKUU! Ja kyse on siis vain epäterveellisistä herkuista kuten karkista jne. :)

Kesään mennessä ois ihana saada tiputettua ainakin 5 kg, mut kattoo miten käy kun varmaan tulee lihastakin tässä ni ei oo niin vakavaa. Kunhan noi kahvat saa veke :D Eli Dieetti alkaa maanantaina sellain et lasken syömiseni kaikki, nyt meen ihan mutu-tuntumalla ja syön kyl terveellisesti ja protskua paljon jne. Liian vähän kasviksia kyl ja liikaa epäterveellisiä herkkuja. Tahtoo tulosta ni pitää korjaa toi ruokavaliokin oikein kohdalleen!

Edessä siis HERKUTON HELMIKUU! Ja kyse on siis vain epäterveellisistä herkuista kuten karkista jne. :)

jees, mulla on myös edessä herkuten helmikuu! :) Viime huhtikuu meni niin mainiosti herkuttomana ja nyt on motivaatiota tehä sama homma jo helmikuussa..
mites muut työt, lähdettekö mukaan?

Ei pysty, liian hapokasta :D . Eiku pakko saada karkkia se 100-200g Lauantaisin, muuten hajoaa pää.

Zone-sarja -42%
Täällä varmaan menee herkuton helmikuu aika kivuttomasti. :) Kromi on selvästikin auttanut, sillä tällä viikolla ei ole tehnyt ollenkaan mieli karkkia. :rock: Avollekin olen leiponut keksiä ja pullaa, mutta itse en maistellut edes taikinaa. ;)

Mulla paino junnaa nyt 64 kilossa. Treeneihin tuli tauko sillä jalkapöytä on pirun kipeä (kai rasitusmurtuma). Yläkroppaa voi käydä salilla treenailemassa ja kuntopyörää polkea, mutta eipä oikein muuta. Vai tulisko mimmeille sellaista lajia mieleen, missä ei paljoa jalkoja tarvittaisi? :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom