Rantsukuntoon kesäksi 2007..?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yhyy, tää viikko on menny ihan mässäillessä makeaa. Karkit on mun SUURI heikkous, ja ihan lähiaikoina on monelta eri valmistajalta tullut kauheesti kaikenlaisia uutuuskarkkeja mitä on sitten "ollut pakko" testata samantien. Ainoa liikuntakin on ollut 2 x reipas lenkki tällä viikolla...:(

No, huomenna alkaa taas kunnon tsemppaus. I promise.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pitäisköhän munkin osallistua? Mitään painotavotetta en oikein osaa laittaa, mutta yritän saada vatsapalat paremmin näkyviin. Se riittää mulle.

Oukei tänään kuudes päivä elämää ruokapäiväkirjan kanssa. Lauantaina pidin karkkipäivän, ja kauan meni karkkihyllyllä kun mietin että 50g on lupa syödä. Fazerina voitti skaban. :D Ostimme myös vaa'an, ja aamupaino tällä hetkellä 58kg, parin kiloa voisi kadota taivaan tuuliin.

Pari ekaa päivää oli aika kauhea olo kun oon tottunut syömään jatkuvasti niin paljon kuin maha vetää. Nyt on anyway hyvä fiilis, ja luulen että nämä kaloritkin toimii (5pv:n keskiarvo 1744kcal). Pääasia että on hyvä olo!

Sain homman alkuun: aamupaino on laskenut 69:stä kilosta 66:een viikon sisällä (pituus 168). Mulla yleensä lähtee muutama kilo alkuun helposti, mutta sen jälkeen kehitys on hitaampaa.

Yliopiston ruuat olen ajatellut sisällyttää diettiruokavalioon juuri siksi (kuten on tullut esille), että vihanneksia saa runsaasti eikä yleensä ole kovin kaloripitoisia vaihtoehtoja. Tai Ainakaan Amicalla, Juveneksella näyttäisi olevan kaikenlaista mättöruokaa, isoja pizzaloja ja eineksiä.

Ideana on pienentää annoksia, välttää turhan kaloripitoisia ainesosia ja tehdä ruokarytmistä säännöllinen.

Minäkin voisin liittyä tähän projektiin. En tosin aio laihduttaa yhtään, päinvastoin! :D Tarkoituksena on kerätä lisää lihaa, mutta niin että pysyn mahdollisimman "siistissä" kunnossa.

Pituutta on 167 cm ja paino nyt noin 60 kg. Aloitin elokuussa ja läskiä meinaa alkaa kertyä. :( Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja putsasin ruokavaliota taas oikein kunnolla. Siinä sitä onkin haastetta, yrittää pysyä erossa kaiken maailman herkuista ym. "huonosta" ruuasta. :lol2: Viikon ajan olen nyt syönyt vain puhdasta ruokaa ja hyvin on mennyt. Saa nähdä kuinka jatkossa. :)

Plääh... 2 viikoa dieettiä... keskim. kaloreita 1700/pvä... liikuntaa 4000 kalorin edestä viikossa... eikä MITÄÄN oo tapahtunu painolle, ei ees nesteitä oo lähteny...:curs:

Mäkin oon siistiny ruokavaliota ihan tosissaan ja lisänny liikuntaa huimasti, ja paino tuntuu vaan nousevan.. Noh tuloksia odotellessa.

Kahdessa viikossa -1,7kg. Muuten fiilis on tosi hyvä, mutta kroppa alkaa venyttelyistä huolimatta olla aika jumissa :jahas:

Mulla alkoi dieetti eilen. Lähtömitat 175cm ja 75kg. Tavoite olis saada paino samaan mitä se oli vielä muutama kuukausi sitten eli n. 68kg. Silloin pystyisi vertaamaan vähän kehitystäkin. Suunnitelmissa olisi jatkaa dieettiä ainakin kesäkuun alkuun, sitten pitää katsoa vieläkö täytyy jatkaa miinuksilla.

Salitreeniä tulee nyt 3-4 krt viikkoon, tavoite olisi se 4 kuitenkin. Aerobista todella vähän (ei ollenkaan :D), lisään sitä sitten jossain välissä. Kaloreita nyt aluksi salipäivinä n. 2000kcal ja välipäivinä n. 1600kcal. Pikkuhiljaa vähentelen sitten kaloreita.

Sillä 35 x oma paino -kaavalla laskien (2625kcal) tuo minun kalorimäärä olisi liian alhainen ainakin välipäivinä, mutta eri laskureilla laskien sain ihan erilaisia tuloksia. Esim. Kalorilaskuri.fi sanoo että salipäivinä kuluttaisin vain 2260kcal. Tuosta jos vähentää sen 500 niin ei jää paljon mitään jäljelle. Jostain pitää kuitenkin lähteä liikkeelle ja kokeilen nyt noita aiemmin mainitsemiani kalorimääriä.

Tsemiä kaikille rantsukuntoon tavalla tai toisella pyrkiville mimmeille :thumbs:

Hahaa..! Tänään vihdoin tein sen; kävin aamulenkillä! Hyvinhän se meni, kun vaan jakso ensin ulos raahautua. :rock:

Painoa ei kyllä oo tippunu pätkääkään, vaikka se oli myös kunnon parantamisen ym. kanssa tavotteena. Edelleen se sama 56kg. Tässä vaan tulee koko ajan mietittyä, että miksi en tehnyt mitään sillon, ku se oli 54 tai 52...

Noh, mutta pää pystyy! :) Pitäs vissiin jaksaa laskee noita kaloreita, mutta kun se on niin rasittavaa...Mitää ilmasta kalorilaskuria ei taija missään olla..? (turha toivo)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen päässyt kivasti puntin makuun ja yllättäen on viikon aikana noussut ihan uusia motivaatioita saada kroppaan lihaa...tietyillä ihmisillä on outoja vaikutuksia. Tänään oli kovat paikat kävellä nälkäisenä kauppaan ja kuljin rohkeasti karkkihyllyn ohi, sen sijaan kävin ostamassa protskupatukoita, raejuustoa, mehukeittoa, banaania, kalkkunaa ja maitoa! Ette, tytöt, usko miten ylpeä olin ku pääsin kaupasta ulos! Ei karkin karkkia. Mulla nuo vaniljanmakuiset protskupatukat vie sen makeannälän pois ku voin huijata itseäni että tässähän tätä suklaatia on! :D

Selkää ja vatsoja kävin tänään röykkyyttämässä, kiva fiilis, myöhemmin kyllä tuntui että olis voinu vetää kovemminkin. Huomenna on sitten etureisien vuoro tuntea motivaationi polte ja olen tähän asennoitunut koko päivän. Jalkojen reenaus vaatii aina vähän enempi tsemppausta.. :D

Mutta hyvin tähän asti, no candy, no treats...just school ,work and gym!

C:\Documents and Settings\Jaana\Omat tiedostot\Omat kuvatiedostot\2006_12_11\IMG_0072.JPG

(Näkyyköhän toi kuva ensinkään?)

Kerrankin oon ajoissa ja kroppa rupee oleen melko kuosissa! Lihasta haluisin lisää, mutta haba ei kyl kasva ellei ruokavalio tue reenausta! Ja mun ruokavalio ei kyl vois olla enää enempää pyllyllään...

(Näkyyköhän toi kuva ensinkään?)

Ei ainakaan mulla näy. :/

3½ viikkoa takana ja vaaka näytti tänä aamuna 63,8kg. Eli neljä kiloa on nyt lähtenyt. :rock:
Kromia olen nyt parina päivänä ottanut ja makeanhimo on kyllä lieventynyt, kun ei ole tehnyt karkkia mieli. ;) Mikäänhän ei takaa, että kromi olis auttanut, mutta on siitä ainakin jotain hyötyä ilmeisesti ollut.

Mä luulen, että pari kiloa tippuu vielä tässä parin viikon aikana, mut sit tulee varmasti seinä vastaan. Alle 6-kympin pääseminen on aina ollut todella tiukassa. Lisäksi meinaa jo nyt olla pieniä ongelmia motivaation kanssa. Itsellä on selvästi parempi olo jo nyt, kun ei ole enää sellainen turvonnut olo jatkuvasti. :) Tekisi toisaalta mieli jäädä tähän painoon, mutta sehän olisi luovuttamista. Kyllä mä vielä 6 kiloa tiputan. :evil:

Minulla ei ole mitään varsinaista dieettiä tai mitään, mutta ruokapuoleen olen kiinnittänyt nyt tarkasti huomiota, ja aamuaerobisia olisi tarkoitus alkaa lisäämään pikkuhiljaa. Salilla käyn 3-4 krt viikossa, ja treenaan 1-jakoisella ohjelmalla. Salitreenin jälkeen tulee tehtyä lähes poikkeuksetta aerobista 20-40 minuuttia. Alkoholista aion pidättäytyä kesäkuuhun asti, ja herkkupäiviä aion pitää kerran kahdessa viikossa.

anabelle ei pysty vissii laittaa kuvaa kun et ole vippi :)

Kävinpä yliopistolla puntilla tänään, jalkoja hieman rankaisin, etureisiä siis lähinnä. Ekaa kertaa elämässäni tein smith-kyykkyä, kylläpä oli outoa! :D Mutta silti kivaa ja reidet oli ihan uudella tavalla hyytelöä ja tutisevat. Vähän askelkyykkyä ym. romauttelin siihen perään ja vallan hyvä fiilis jäi. Tänäänkin olen ollut ilman makioita! Mahtavaa :) Prodepatukkaa tänäänkin, mutta mites jatkossa kun mokomat ottivat ja loppuivat.. Edelleen kiva fiilis, motivaatio jatkuu jne.. Tsemppiä muillekin, minä tässä höpisen vähän niinkun omiksi iloikseni :)

Must tuntuu että mä vaan lihon vaikka liikkusin kui pal enempi ja söisin kui hyvin! :itku:

Lupa tuli tänään fysioterapeutilta jatkaa harjottelua. Oli pieni olkapäävamma mutta siihen määrätty lääke tekikin sitten ihan kunnon sairasloman.

Ja seuraava vitsi on niitä jotka ei kulu, vaan aina saa hyvälle tuulelle:
F: '...milläs painolla niitä kyykkyjä meinaat tehdä',
K: 'omalla painolla kymppejä tavallisesti',
F (hetken harkinnan päälle) 'eli siis semmosella 40 kilolla, kyllä se varmaan passaa...'

Toiset sortuu karkkeihin, minä paahtoleipään! Tuli tänään otettua suurin osa päivän hiilareista paahtoleivästä. :curs: Selitän tuon kyllä sillä, että olen kipeenä eikä ruoka oikein maistu. Huomenna yritetään taas palata ruotuun, kyllä se tästä! :)

Kesäkuosia haeskellaan täälläkin, vaan lähtökohta taitaa olla vähän eri luokkaa kuin monella muulla.. jokseenkin nollasta lähdetään, vähän :nolo: olo on lueskella noita treenipainoja ja muita.. mutta jostain se on pakko aloittaa, eikös... Ja vähän siihen liittyen kysymys: löytyykö jostain threadia ihan aloitteleville punttimimmeille? (vai kehtaako itseään edes sellaiseksi tituleerata...?) Haulla olen etsiskellyt jos jonkinlaisilla ehdoilla, mutta en ole löytänyt, ja tuolla yleisessä aloittelijoiden osiossa näyttää olevan lähinnä sellaisia 15-vuotiaita urospuolisia "punttimimmejä"... Voisi olla kiva vertailla kokemuksia vähän samassa sarjassa painivien kanssa.

Tiukan työtahdin ja uhmaikäisen ipanan kanssa treenit on pakko miettiä aika tarkkaan, mutta 2-3 kertaa punttitreeniä olen saanut viime viikot vedettyä. Olohuoneen nurkassa seisoo kuntopyörä jolla saan tehtyä aerobiset lapsen nukkumaanmenon jälkeen. Tavoite on yhtä kokoa pienempiin farkkuihin mahtuminen ja yhtä kokoa suuremman puseron täyttäminen (T.nimim. päärynäkö). Herkkuja menee aiemman jokapäiväisen sijaan kerran viikossa, ja silloinkin vähän hillitymmin kuin ennen. Kilo on hävinnyt vuodenvaihteen jälkeen (tosin tisseistä? siltä ainakin tuntuu...), vaikka mitään kummallista painonpudotustavoitetta mulla ei kyllä ole. Paino on ok, muoto.... ei.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom