GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Rantakuntoon 2008

Mulla on nyt vähän päälle 6 kiloa painosta pois :dance: (vuoden alusta siis).

Eli projekti edistyy. Joskin ei parhaimmalla mahdollisella ja halutulla tavalla, haluaisin jo salille päästä. Flunssaa ollut nyt about 2,5 vkoa, nyt ollen siinä asteella että pikkuisen nuhaa ja välillä kurkku kipeänä/tulee limaa. En vaan ole halunnut riskeerata, eli liikuntaa en ole harrastanut. Kalorit on vaihdellut miinuskaloreista plussalle, painokin on kahden viikon aikana tippunut about kilon, tosin en tiedä onko siinä enemmän läskiä vai lihasta :jahas:. No ensi viikolla olisi tarkoitus varovasti aloitella taas treeniä, punttilla voisi varovasti käydä ja sulkkista mätkimässä (jos siis tautii näyttää olevan ohi).

Paino viimeisimmän tiedon mukaan +-0 vuoden alusta, mutta farkut jotka olen ostanut melkein 2v sitten, ollessani n. 8kg nykyistä hoikempi, mahtuvat päälle. Vielä pikkujouluihin valmistautuessa eivät menneet päälle edes vyötärökorsetin kanssa... Ei tässä kropassa silmämääräisesti mitään näy, sen verran paljon on tuota "pehmykudosta" mahan ympärillä. Mutta ilmeisesti jotain on kuitenkin alkanut tapahtua. Nyt jos pysyis terveenä loppu kevään niin vois ihan silmilläkin nähtävää tulosta saada aikaan... pitäisi saada.

Onpa hyviä edellisillä muutoksia :rock:, täällä taidetaan edelleen jumittaa 1-2 cm:n kavennuksessa vyötäröllä. Fysioterapia loppui viime viikolla ja nyt kun vieraskin on poistunut, niin voi palata taas normaaliin arkeen ja treeniin, tosin selän kanssa täytyy edelleen varovainen olla. Iltapäivällä punttisali kutsuu jälleen pitkän tauon jälkeen ja takaisin säännölliseen treeniin pitäisi päästä, johan tässä on katkoksia riittävästi tullut, kesäkin lähestyy kovaa vauhtia. Fillari on varastosta esiin kaivettu ja ensimmäiset pienet tunnustelevat lenkit heitetty, pääsiäisenä sitten pidemmästi, kun aikaa on ja toivottavasti vähän paremmat kelit kuin vesisadetta.

Flunssassa edelleen. Taitaa jäädä extralihat haaveeksi vaan...

...vaikka eipä se kenenkään kuntoa kaada että on viikon tai kaks poissa treeneistä. Pää vaan hajoo tähän tautiin.:curs:

Mulla tökkii projekti. Aloitin vuoden alusta tavoitteenani pudottaa kymppi pois. Homma alkoi hyvin, tammikuussa lähti neljä kiloa. :hyvä: Sen jälkeen vaihdoin pillereitä ja sain neljä viikkoa kestäneen flunssan. :jahas: Uudet pillerit ovat turvottaneet ihan järkyttävästi ja flunssa on tehokkaasti estänyt liikkumisen ja aineenvaihdunta on jämähtänyt ja kaikki tammikuussa lähteneet kilot ovat tulleet takaisin. Tästä sisuuntuneena päätin turvautua asiantuntijan apuun ja hankkia itselleni ravinto-ohjelman. Pian voin hyvillä mielin puputtaa ohjelman mukaan ja kilot vaan karisee. ;) Tai ainakin toivottavasti.

No nyt on taas parempi fiilis tämän keväisen kropanmuokkauksen suhteen, uusin muutama viikko sitten saliohjelmani ja tuntuu kyllä taas niiin tehokkaalta kun nostin painoja ja vaihtelin liikkeitä:) Tuntuu, että kroppa on saanut lisää jämeryyttä, eli massaa on tullut lisää niin lihaksena kuin rasvanakin.

Vaa'an olen jättänyt tarkoituksella lähes kokonaan pois käytöstä, kerran kuussa käyn. Tällä kertaa lukemat olivat noin 67 kg, mikä on kaikkien aikojen isoin mitattu elopainoni! Heh, teiniaikoina tuli oltua 15 kiloa kevyempi ja silti aina jollain ihme kuurilla! Entisenä kilojen tarkkailijana hieman hirvittää, mutta peili ja mittanauha pitävät realiteetit muistissa.

Ehkä huhtikuussa voisin alkaa karsimaan maltillisesti ruokavaliosta nopeampia hiilareita, että saan kesäksi turhat fläsät vähemmälle. Rahatilannekin on parantunut, joten nyt on varaa panostaa vielä proteiinipitoisempaan ruokavalioon. Mitään kilotavoitteita en aseta, vaan katson miten kroppa reagoi. Ihanan energinen olo kun kauan kaivattua aurinkoakin näkee :)

(Siirretty Mitä söit -ketjusta)
Olen todennut että kroppani ei liho eikä laihdu sellasella 1600-1800 kalorilla...Kalorilaskuri antaa tähän 1500 kaloria:eek:...Miten tuota saisi nostettua tai siis kroppani toimimaan niin että se imis sen 2000 kaloria lihomatta.Nyt olen kyllä dieetillä ja kalorit on sen 1400 ja ihan hyvin jaksaa, vaikka monille kuulostaakin varmaan kamalalta.Olisi silti kiva jos kroppa normisti sallisi hieman enemmän ruokaa....Koska ruoka on NIIIIIN HYVÄÄ:D

Olen joskus saanut kroppani totaaliseen juntturaan(laihdutus meni ihan päin per***ä!)Tuosta sitten nostin todella hitaasti kaloreita ylös ja tohon 1800 sen sain proteiini painoitteisella ruokavaliolla.Matkaan on tarttunut sekä ylimääräistä että lihastakin siksi nyt kiristelyä.

Meinasin vain että teenköhän vain enemmän hallaa aineenvaihdunnalleni tällä?Kalorivaihteluilla koitan pitää kroppaani hereillä.

A: mitkä ovat mittasi, onko sun pakko laihduttaa? 1400kcal on jo tosi vähän eikä taatusti tee hyvää aineenvaihdunnalle. Mitä muuta dieettisi kuuluu, oletko pihistänyt kaikki kalorit ruuasta vai oletko myös muistanut lisätä liikuntaa? Liikunnan lisääminen lienee helpoin tapa nostaa kaloreita.

B: Kaikki meistä eivät vain ole hirmukuluttajia. Itse olen 163/56-57 ja lihastakin on omiksi tarpeiksi, silti kulutukseni on "vain" parintonnin luokkaa. Viime kevään maltillisiin kiristelyihin riitti 1700kcal päiväruuat, lisäksi "tein miinuksia" tekemällä ylimääräistä aerobista pari kertaa viikossa (normaalisti en tee aerobista).

(Siirretty Mitä söit -ketjusta)

A: mitkä ovat mittasi, onko sun pakko laihduttaa? 1400kcal on jo tosi vähän eikä taatusti tee hyvää aineenvaihdunnalle. Mitä muuta dieettisi kuuluu, oletko pihistänyt kaikki kalorit ruuasta vai oletko myös muistanut lisätä liikuntaa? Liikunnan lisääminen lienee helpoin tapa nostaa kaloreita.

B: Kaikki meistä eivät vain ole hirmukuluttajia. Itse olen 163/56-57 ja lihastakin on omiksi tarpeiksi, silti kulutukseni on "vain" parintonnin luokkaa. Viime kevään maltillisiin kiristelyihin riitti 1700kcal päiväruuat, lisäksi "tein miinuksia" tekemällä ylimääräistä aerobista pari kertaa viikossa (normaalisti en tee aerobista).

Kiitos kun siirsit tämän:)

Kyllä olen lisännyt liikuntaa. Hölkyttelen aamulenkin n. 3 kertaa viikos ja teen yhden intervallin salilla + 3-4 salikertaa tulee viikkoon.Kun laihduttamistarvetta ei niin ole, niin en viittis tota aerobista kamalasti lisätä kun sitten on uhkana hävittää nämä vähätkin lihat. Tosin noita aamulenkkejä teen ihan ympäri vuoden että se ei normista niin poikkea.

Kovasti en ole edes pihistellyt ruoassa.Ruokailuja on sama määrä kuin muutenkin runko on vain erilainen enkä syö herkkuja patsi viikendinä.Hiilareilla pelaan noissa kalorivaihteluissa ja niitä tulee lisättyä etenkin lenkkipäiviin.

Mittani ovat 153/60kg +/- 2kg riippuen nesteistä sun muista"pöhöistä":D

Mulla vähän sama tilanne kuin Latzilla. Lihoin syksyn aikana 10 kiloa(60kilosta 70een, pituutta 170cm), mikä on ihan käsittämätöntä, sillä liikuin paljon ja söin semmosta 1800-2400kcal. No tammikuusta lähtien on yritetty edes sitä viittä kiloa pois mutta vasta nyt on lähtenyt kilo. Luovutus on käynyt mielessä useammin kuin joka päivä.
Tällä hetkellä mennään noin 1500-2000kcal. Aerobista tulee harrastettua aika paljon, ehkä 5-7h viikossa ja siihen päälle salia pari kertaa ja jotain pilatesta/balletonea kerta-pari.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Oho:eek: Olen siis 156cm pitkä,vaikka eipä tuo paljon lohduta:lol2:

Helketti.

Joo painoa oli kun eilen salilla kävin puntarissa 65kg. Olen siis suurinpiirtein paksuimmillani ever! Shit.

Ainoa lohdullinen asia on se, että otatin itsestäni kuvat eilen ja vertasin samanmoisiin kuviin heinäkuulta, ja huomasin jo silmämääräisesti että selkä oli leventynyt ja lihaserottuvuuttakin oli.. tosin olin myös jotenkin massiivisemman näköinen, mikä ei tietty haittaa, mutta..

No joo. Hormonaalista syöpöttelyä takana liian pitkään (karkkia joka päivä, pullaa, sipsejäkin silloin tällöin, pari hampurilaista..) jepjep. :jahas:

En mä tiedä. Lenkkeillytkin olen tyyliin 1x15km + 1x5km viikossa, ja joinakin viikkoina myös se palauttava tunnin hölkkäily siihen päälle. Mut ei näytä läskit lähtevän.

SITKEETÄ :david::curs:

Hei kesäprojektilaiset! Uusi ilmoittautuu mukaan.

Tilanteeni on se, että olen raskaana. Viikkoja tällä hetkellä kasassa 25+2. Tarkoitukseni ei ole laihduttaa tilanteeni takia, vaan enemmänkin tsempata terveellisiin ruokavalintoihin ja sopivan liikunnan ylläpitoon. Oli pakko aloittaa joku projekti, kun tuntuu, ettei ollenkaan ole motivaatiota syödä terveellisesti ja liikkua. Normaalissa elämässäni treenaan kovaa punttia ja aerobista, ja uskon, että jonkinlainen pohjakunto mulla onkin. Nyt hieman rimaa laskien treenaan niin kuin hyvältä tuntuu loppuajan ja aloitan treenit vanhaan malliin sitten, kun pikkuinen on syntynyt.:) Tai siis sitten kun pystyy.

Tämä pikku kesäprojektini kestää heinäkuun alkuun pisimmillään. Tavoitteena on siis pystyä elämään terveellisesti lopuun asti ja pitämään yllä edes jonkinlaista liikuntaa. Projektini eka viikko alkoi eilen. Tässä ensimmäisen viikon treenisuunnitelmat:

TO: step-tunti 55min
PE: punttitreeni koko kroppa+jooga
LA: jooga
SU: reipas kävely 60-90min
MA: jooga
TI: punttitreeni koko kroppa
KE: aerobic 30min+crossari tms. 30min+venyttelyt

Tsemppiä kaikille projektiin ja hyvää pääsiäistä!;)

Jess, sain kunnon vaa'an! :dance: Tähän asti joutunut katsomaan painon vaa'asta, joka näyttää ensinnäki muutaman kilon liian vähän (kunpa se näyttäisi oikein..) ja toisekseen on semmonen viisarivaaka, mistä pitää arvuutella tarkka paino :hyper: No, nyt vihdoin hankittu digitaalinen vaaka! Nyt voin seurata edistystä oikein tarkasti :)

No, nyt vihdoin hankittu digitaalinen vaaka! Nyt voin seurata edistystä oikein tarkasti :)

Pakko kommentoida. Meidän digivaaka on mieletön persoona: viikkokausia se saattaa näyttää mun painon pysyneen täsmälleen samana, ainoa keino saada se "vaihtamaan mieltään" on sotkea kuviot ja käyttää mies punnituksessa. Sen jälkeen kun menen, niin aina on jokunen sata gramma kadonnut. :hyper: Eikä tämä ole mutua, olen kokeillut jo tosi tosi monta kertaa!

Eihän :D Mihinkää ei voi luottaa !

Ketuttaa kun ruokavalio meinaa olla ihan mitä sattuu, kun en "ehdi" syömään kunnolla. Taitaa mennä vähän harakoille punttitreenit :(

Tänää kävin vaa'alla ja painoa oli tullu lisää aika reilusti. Toisin sanoen painan nyt enemmän kuin mitä tammikuussa ku alotin dietin. :( Kroppa on kyllä kiinteytyny, mutta toi painon nousu kyllä laskee mielialaa aika reilusti. Argh!

Jee...hyvin etenee ja fiilis on sen mukainen:dance:

Ei tässä ole kuin vasta muutama viikko yritetty sellasta pientä kiristelyä ja olo on kuin eri ihmisellä.Eka viikko oli raskas,mutta viime viikko meni ihan siivillä.Tein tosi paljon kalorivaihteluita noilla hiilareilla.Mitään en enää ees laske vaan menee jo ihan mutu tuntumalla.Pysyy varmaa kroppakin hyvin hereillä kun kaikki ei ole niin grammalleen;)

Aamulenkkejä en jaksanut viime viikolla tehdä yhtään, mutta tein sitten treenin jälkee intervalli tyyppisiä treenejä.Eilen oli syömisistä vapaapäivä(okei alko jo pe iltana kun tuli otettua muutama) ja tänää on taas energinen ja hyvä olo.Vaakaa en omista enkä sitä aio edes hankkia.Viimeksi kun se laihduttaminen meni ihan vituralleen niin jäin koukkuu tohon vaa`an lukeman tuijottamiseen.Sen kyllä tuntee ja näkee missä mennään:)Rasvaprosentin aattelin tossa jossain kohtaa käydä mittaamassa,ihan vain jo mielenkiinnosta, kun sitä en ole koskaan mitannut.

Hyvään fiilikseen vaikuttaa sekin että sain erittäin mukavaa palautetta kahdelta mieshenkilöltä kroppani suhteen.Tuollainen aina piristää ja motivoi naisen mieltä:D

Taas kipeenä, kohta 2kk melkein putkeen. Vituralleen menee. Kele.

Suositut

Back
Ylös Bottom