GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Rantakuntoon 2008

miten helkkaristi pitää tarkkailla syömisiä ja heittää lenkkiä ennenko nuo fakin jenkkikset ja muut fläsät lähtee kävelemään. oon normaalipainoinen, tämmönen laihaläski. :jahas:

sanokaa syömisistä puutteita, tässä yhen päivän malli:

aamu: all bran -muroja, kahvi, mehu
välipala: banaani, ruisleipä+kalkkuna, aamupalajuusto,salaatti
lounas: seiti,riisi,pakastevihanneksia, 2mandariinia
päivällinen: 4-viljanpuuro, raejuusto, puolukkahillo, ruisleipä+leike ja juusto
iltapala: maustamaton jugurtti, mustikat, maito, ruisleipä+kinkku ja juusto

yleensä otan lounaan ja päivällisen välissä välipalaa, tässä mallissa en oo näköjään kyllä ottanu.

miten helkkaristi pitää tarkkailla syömisiä ja heittää lenkkiä ennenko nuo fakin jenkkikset ja muut fläsät lähtee kävelemään. oon normaalipainoinen, tämmönen laihaläski. :jahas:

Ota lenkin oheen punttia. Hankkimalla treenillä selkään v-muotoa ja pakaroihin pyöreyttä myös keskikroppa näyttää kapeammalta. Lisäksi vatsalihasten (syvienkin) ja kylkilihasten harjoittelu salilla voi auttaa muokkaamaan keskikroppaa.

Itselläni on nyt kertynys jo vähän aikaa rasvaa vyötärölle, ja haluaisin siitä eroon mahdollisimman nopiaa ( kesä lähestyy). Tiedän ettei sitä voi millään erillisellä liikkeellä vähentää.

Olen nyt itse vähän kerännyt vinkkejä tähän laihdutukseen eri tahoilta. Ja nyt varmistuksena haluaisin kysyä vähän kokeneimmilta että lähteekö se paino tällä ohdelmalla:

Ma Ke Pe aamulenkki 30-45 min tyhjällä vatsalla. + venyttelyt ja terveellinen aamupala
Ma Ke Pe Säkkitreeni 60---(?) min, perään noin 100 ns' akka vatsalihaksia.

Ja tietenkin yleisesti hiilarit mahd minimiin ja kasviksia iha saatanasti.
Herkut yms paskat pois.

ps. tupakointia en lopeta!

Liikuntaosuuteen en sano mitään, enkä nyt ruokavalio-puolellakaan tod ole mikään kokenut, mutta vastaanpa nyt jotain kuitenkin ;). Eli lähinnä painon pudotukseen tehoaa sääntö miinuskalorit -500. Toiset hankkii miinukset syömällä samallalailla, mutta lisäävät liikuntaa (sanonpas nyt kuitenkin liikunnasta sen verran, että aika paljolta kuulostaa noi sun liikunnat, ilman aamulenkkejäkin pääset hyvin alkuun). Toiset taas jatkavat samaa rataa liikunnan osalta, mutta nipistävät ruuista. Liian suureksi miinuskaloreita ei kannata päästää, sillä ennen pitkää elimistö voi painua säästöliekille.

Matalat hiilarit eivät ole tie sinänsä auvoon, toisille sopii ja toisille ei. Plus hiilareita ei kannata kokonaan unohtaa, esimerkiksi aamupalalla ja treenin jälkeen tärkeitä. Itselleni olen huomannut toimivimmaksi jakauman 30% protskuja, 40% hiilareita ja 30% rasvaa.

Aloittelijoille-palstalta löytyy dieettiketju, jonka ensimmäisellä sivulla on hyvät pääperiaatteet. Myös punttimimmien "mitä söit tänään" löytyy hyviä esimerkkejä. Jos haluat apua ruokavalion tsekkaukseen, niin laita joko tähän tai tuonne mitä söit -ketjuun, niin joku varmasti antaa kommentteja jos tarve sellaiseen on.

Itselläni on nyt kertynys jo vähän aikaa rasvaa vyötärölle, ja haluaisin siitä eroon mahdollisimman nopiaa ( kesä lähestyy). Tiedän ettei sitä voi millään erillisellä liikkeellä vähentää.

Olen nyt itse vähän kerännyt vinkkejä tähän laihdutukseen eri tahoilta. Ja nyt varmistuksena haluaisin kysyä vähän kokeneimmilta että lähteekö se paino tällä ohdelmalla:

Ma Ke Pe aamulenkki 30-45 min tyhjällä vatsalla. + venyttelyt ja terveellinen aamupala
Ma Ke Pe Säkkitreeni 60---(?) min, perään noin 100 ns' akka vatsalihaksia.

Ja tietenkin yleisesti hiilarit mahd minimiin ja kasviksia iha saatanasti.
Herkut yms paskat pois.

ps. tupakointia en lopeta!

Kun on noin paljon aerobista, niin hiilareita ei ihan minimiin kannata laskea. Muuten saattaa olla aika väsynyttä treeniä, puhti loppuu kesken.

No kesä taitaa olla jo mutta kivasti on tullut tulosta ja loppujen lopuksi ihan huomaamatta.:hyvä:On ollut kauheeta hässäkkää (in lööööv:)) koko kevät, että en ole jaksat seurata kroppaani koko ajan tiimalasilla,vasta nyt viikonloppuna tajusin tutkia tuloksia lähemmin.

Piirtelin itselleni hurjan kevätohjelman sillon aikoinaan jota en kumminkaan sellaisenaan toteuttanut.Aamulenkit jäi koska iski kevätväsymys,lisäsin aerobisen treenin jälkeen(4-5krt biikko) paitsi viikendinä painettiin tuolla lenkkipolulla. Ruokasuunnitelmatkin meni vähän niin ja näin.Säästölle en ole kyllä mennyt ja veikkaisin että nuo kalorivihtelut on pitänyt kropan hereillä.MUTTA veikkaisin että rasvat on hitusen laskenut,koska verisuonet alkaa näkyä pumpatessa:hyper:,ja vaikka ne on pieniä ja niitä ei ole paljon niin on se niin perkeleen makean näköistä;)Ylävatsat on alkanu paistamaan,mutta se että alavatsat sais näkyviin tällä kropalla, niin tse untuu suht mahottomalta ellei kisakuntoon vetäisi.Minulta kun vain löytyy tuo naisen kumpu tuolta vaikka kuinka olisi litteä vatsa:(

Treenipainotkin on noussut,tai siis otin itseäni vaan niskasta kiinni ja aloin niitä lisäilemään joka liikkeeseen,hyvä minä:kippis1:

El hyvillä mielin mennään etiäpäin ja samanlailla jatkan tästä vielä läpi kesän:thumbs:

Mukavaa kevättä kaikille kanssasisaruksille!:)

Onneks olkoon jane!!

Täällä päin -4kg :dance: Kun -10kg saavutettu (elokuuhun mennessä eli aikaa on), niin lähdetään rakkaan kanssa etelään. En malta odottaa :love:

Kiits Briseis :). Onnea sinullekin, -4 kg on jo hyvin! Ja tsemppiä jatkoon :)!

Mullakin on tarkoitus pudotella ainakin vielä toinen saman verran (10 kg), syksy tavoitteena.

Dietti edennyt ihan hyvin, mutta täytyy sanoa, että makeanhimo on ollut ajoittain kova. Sen olen pitänyt loitolla läkeröleilla, lightlimuilla, kaalilla ja vadelmilla:D Tosin asiaa ei auta yhtään nämä Carte Dorin ja Magnumin jätskimainokset:rolleyes:

Ja joka perjantainen vitutus tulee pizzaperjantai-mainoksesta:D Me lauletaan aina miehen kanssa täällä Diettiperjantai..:lol2::dance2:

Dietti edennyt ihan hyvin, mutta täytyy sanoa, että makeanhimo on ollut ajoittain kova. Sen olen pitänyt loitolla läkeröleilla, lightlimuilla, kaalilla ja vadelmilla:D Tosin asiaa ei auta yhtään nämä Carte Dorin ja Magnumin jätskimainokset:rolleyes:

Ja joka perjantainen vitutus tulee pizzaperjantai-mainoksesta:D Me lauletaan aina miehen kanssa täällä Diettiperjantai..:lol2::dance2:
Tiedän tunteen sillä justiinsa lenkillä ollessani näin bussipysäkillä mc:n päärynä-suklaapirtelömainoksen:kuola::kuola:
Mulla selviytymiseen on tähän asti riittänyt coca Zero ja purkka.Pahinta on kun ei voi lähteä juhlimaan kamujen kanssa vaan tyydyttävä siihen puolikkaaseen lightsiideriin saunan jälkeen. Sosiaalinen elämä kärsii...:down:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Viime keväänä ostamani Niken t-paita on alkanut kiristämään hartioista -ei sillä ettei sitä voisi enää käyttää, mutta ilmeisesti jotain on tapahtunut.
Paino junnaa vaan 66 kilossa, eli tämähän tarkoittaisi sitä kuuluisaa kiinteytymistä. Mahtavaa-aa. Lauantaiksi on luvattu bikinikelejä -> biitsille!

Projekti on siirtynyt kesäkuntoon 2009 :rolleyes:. Paino ei ole noussut, mutta ei kyllä laskenutkaan ja syy löytyy tasan tarkkaan peiliin katsomalla.

Nyt täytyy sanoa että alkaa toi rasvaton RAEJUUSTO tökkimään pahemman kerran. :urjo:

Hirveetä taistelua oli syöminen ja paljoo auttanu sekään että mies veti vieressä MAGNUM DOUBLE CARAMEL puikkoa:jahas:

Nopsa:Nyt täytyy sanoa että alkaa toi rasvaton RAEJUUSTO tökkimään pahemman kerran. :urjo:

ja varsinki ku maistaa sitä pariprossasta versioo.. aijj että se on hyvää!! kyl sitä tulee syötyyki, ei rasvatonta ainaka pelkiltää oikee saa alas.. menee se sitte ruoan seassa :rolleyes:

Reilu pari kuukautta armotonta aerobista takana, koira erittäin hyvässä kuosissa tämän johdosta ja omistajakin -13 kg kevyempi, melkein 14 jos tän aamun aamupunnitusta uskoo. :dance2:
Vielä about 5 kg voisi tiputella pois ja sitten jos rullais itsensä takas salille kans.

Bikinit rupee näyttää taas ihan hyvältä päällä. :rock:

Rasvaprossa oli 19 tänä aamuna. Tiedä sit kuinka hyvin natsaa oikeesti, mutta näin oli pihtimittauksessa. En kyllä usko, itse heittäisin 22 tai jotain.

Reilu pari kuukautta armotonta aerobista takana, koira erittäin hyvässä kuosissa tämän johdosta ja omistajakin -13 kg kevyempi, melkein 14 jos tän aamun aamupunnitusta uskoo. :dance2:
Vielä about 5 kg voisi tiputella pois ja sitten jos rullais itsensä takas salille kans.

Bikinit rupee näyttää taas ihan hyvältä päällä. :rock:
Parissa kuukaudessa -13 kg on aika paljon, aika veren maku suussa oot saanu vetää:rolleyes:
onnittelut silti, mahtava suoritus:)

Mulla on nyt viikon ajan ollut täysjunnaus päällä, paino jumahtanut 79,5 kiloon :jahas:. Eli johonkin suuntaan tarttis nyt tehdä jotain.

Suositut

Back
Ylös Bottom