GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Rantakuntoon 2008

Täälläki kipeenä. Ei oikeen homma etene. Saapa nähä, pääseekö sitä kesäkuntoon :( Kunhan tästä nyt tervehtyis niin yritys jatkuu. Enää pari kuukautta armonaikaa...

Mulla on muuten hyvissä kantimissa kesäkunto-projekti, paitsi vatsanseutu tökkii. Vatsalihasliikkeet vaan on jotenkin vastenmielisiä. Rutistuksia tykkään tehdä, mutta jotain muutakin pitäis harrastaa. Muut lihakset erottuu suht hyvin ja niihin verrattuna vatsa on oikea pömppis :(
Lisäksi tekisi mieli aloittaa lenkkeily, mutta asun keskustassa eikä mua nappaa juoksennella pitkin poikin jalkakäytäviä. Toisaalta taas tuntuu typerältä hurauttaa autolla/pyörällä toiselle puolelle kaupunkia juoksemaan.

Eilen lähti täälläkin yhdeksän viikon kesäkuntoon kiristely, kuvia ajattelin nakata viikon lopulla. Tarkoitus oli pitää kahdeksan viikon dieetti, mutta väliin tulevalla Egyptin lomalla en kyllä ala spennailemaan. Ajatus oli, että jos 4-5kg saisi pois.

Fiilis nyt loistava mutta katsotaan taas kuukauden päästä :rolleyes:

Hitusen modifiuoidulla V-Dietillä mennään (n. 3 ateriaa viikossa), 7s. päivä menossa. Fiilis on hyvä ja vesipainot on hävinnyt (melkein 4kg). Nyt alkaakin se vaikea osuus, mutta mieli kovana nollatoleranssilla mennään etiäppäin.

Hitusen modifiuoidulla V-Dietillä mennään (n. 3 ateriaa viikossa), 7s. päivä menossa. Fiilis on hyvä ja vesipainot on hävinnyt (melkein 4kg). Nyt alkaakin se vaikea osuus, mutta mieli kovana nollatoleranssilla mennään etiäppäin.

:wtf: mitäs järkeä tuossa sitten on??? ellei oo sairaalloisen ylipainoinen...

Kipeenä oltu jo 1,5kk. Nyt sain antibiootit, katotaan onko niistä apua. Paino tippu kipeillessä mutta tuli takasin kun olo vähän parani. Olen jo melkein heittänyt toivoni siitä 5kg tavoitteesta :(
Koitetaan luokkakaverin kanssa karkkilakkoa, se on melkein pitänyt :D
jos oppisis olemaan sitä syömättä ni vois jäädä muutki herkuttelut vähemmälle kun ei tottumuksesta söisi..:whip:
Tosin näin ukon ex-vosun ja se oli laiha ku mikäki joten päätin että pyrkisin samaan tai ees sinne päin. Vaikkakin se on semmone laiha läski mut jos mulla ois jotku piilolihakset vähä ees tullu jonnekki vararenkaiden alle :D

Terveempi olo. Muttei ehkä pitäis vielä treenata. Mutta kun tuntuu niin pahalta kun ei ole puoleen toista viikkoon treenannu. Mitähän sitä tekis. Uimista ajattelin mutta... On tää vaikeeta!

Vajaa 2 kiloa jo lähtenyt, 3-4 kiloa jäljellä :) Ilman herkkuja ei ole edes tarvinnut olla, kevytjäätelö on ollut aika hyvä keksintö :P Muuta ei olekaan pahemmin tehnyt mieli, pizzaa kylläkin söin sunnuntaina.. Koko kesän ku vielä pysys semmosessa timmimmässä kunnossa, niin olis aika jees.

Jesh, eka tavoite dieetillä tavoitettu :dance:!

Eli tänään kun kävin vaa'alla, niin on napsahtanut alle 80 kg:n! (Vuoden alusta nyt siis -8 kg) On niin voittajafiilis ja tästä on hyvä jatkaa, motivaatiota ei ainakaan puutu ;). Tosin onhan tässä vielä matkaa (-15 kg), mutta nää välitavoitteet auttaa aina puurtamisessa.

Ainut mikä ärsyttää tällä hetkellä on se, etten ole gradun kirjoittamiselta päässyt kunnolla salille. :/

Viimeksi muokattu:
Ainut mikä ärsyttää tällä hetkellä on se, etten ole gradun kirjoittamiselta päässyt kunnolla salille. :/

Älä toki tuosta suivaannu. Se, että olet kirjoittanut, on hieno juttu, ei tuhraannu aikaa kirjoittamisen välttelemiseen :whip:. Itsellä kävi aina toisinpäin: ei kaikelta liikunnan harrastamiselta ehtinyt kirjoittaa gradua :D. Vaikka se lopulta sitten valmistuikin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Älä toki tuosta suivaannu. Se, että olet kirjoittanut, on hieno juttu, ei tuhraannu aikaa kirjoittamisen välttelemiseen :whip:. Itsellä kävi aina toisinpäin: ei kaikelta liikunnan harrastamiselta ehtinyt kirjoittaa gradua :D. Vaikka se lopulta sitten valmistuikin.

No täytyy kyllä myöntää, että on sitä muitakin keinoja kirjoittamisen välttelyyn ;) :nolo:. No eiköhän tuo ajallaan valmistu, kun laitetaan valmistumaan ;).

Hei mitä ootte mieltä, voisko punttitreeniä ennen / jälkeen tehdä myös hieman (vaikka 30min) stepperiä tai muuta aerobista? Että se ei "syö" sitä puntin tehoa? ajattelin että kerran sitä salille raahautuu niin 2 kärpästä yhdellä iskulla :) toki siis lämmittelen aina ennen punttailua n.5-10min, mutta että oikein kunnolla tekis..

Hei mitä ootte mieltä, voisko punttitreeniä ennen / jälkeen tehdä myös hieman (vaikka 30min) stepperiä tai muuta aerobista? Että se ei "syö" sitä puntin tehoa? ajattelin että kerran sitä salille raahautuu niin 2 kärpästä yhdellä iskulla :) toki siis lämmittelen aina ennen punttailua n.5-10min, mutta että oikein kunnolla tekis..

Kyllähän varsinkin dieetillä käytetään paljon salitreeninjälkeistä aerobista, eli ei muuta kuin polkemaan tms.

Nyt on paino tippunut reilut 5kg. Mittanauhan kaivoin pitkästä aikaa esille: vyötäröltä lähtenyt 4cm, lantiolta 5cm. Eli hyvin tässä edetään kesää kohti :)

Senttejä ja kiloja on kadonnu ihan mukavasti viimeisen kahen kuukauden aikana, suunnilleen puolessa välissä matkaa ollaan.
Mutta nyt on tullu NÄLKÄ. Aika hassua, koska kaloreita ei oo muutamaan viikkoon vähennetty, ainoastaan yks aamulenkki on tullu lisää. Kaiken järjen mukaanhan näläntunteen pitäis vaimentua, kun kroppa alkaa tottua vähempään ruokaan?
Välillä tuntuu, et mulla on nälkä 24/7... Tai no ehkä ekan tunnin ajan aamupuuron jälkeen on semmonen olo, että maha on täys.:D
Syön 2100kcal/pvä ja liikuntaa tulee noin 7-8h/vko, eli millään näännytysdietillähän mä en ole.:)
Paino tuntuu ny tulevan alas noin 500g/vko, joten ihan oikeella tiellä ollaan.

Mä ootan jo innolla sitä hetkeä, kun saa taas alkaa syömään kunnolla... Toisaalta tää on ihan mielenkiintoinen kokemus, itsekuri ainakin on koetuksella.:)

Täällä paino juminut jo pari kuukautta. mitään ei tapahdu vaikka teen kaiken niinku ennenkin ja olen jopa lisännyt liikuntaa n.8-9h viikkoon. kävin hakemassa burneria lisäämään aineenvaihduntaa, jospa se tästä taas etenis johonin suuntaan!

Dietti alko viime maanantaina ja nyt on 2½ kiloa poissa. :rock:
Nyt kun nesteet hävitetty, niin alkaa se rankin työ.

Saa nähdä, et pääseekö sitä minkäänlaiseen rantakuntoon kesään mennessä. :rolleyes: Ainakin motivaatio on kova. :dance:
Liikuntaa ~10krt/vko ja syömiset suunnilleen ruodussa, niin eiköhän tolla jotain saa aikaiseksi. :)

Kyllä se rantakunto vähitellen lähestyy. Tuloksia tullut paljon erityisesti vatsan seudulle :thumbs: Mutta vielä on paljon tehtävää jäjellä ennen kun olen tavoitteessani. Nyt siis parin kuukauden loppukiristys! Onneksi juokseminen on alkanut maistumaan talvitauon jälkeen...

Mä joudun aloittamaan alusta, loma Intiassa sai aikaan monen monta kiloa. Ei se mitään, sittenhän aloitetaan alusta! Syön nyt porkkanaa ja kalkkunaa, tästä se (taas) lähtee.

Mulla ei oo edistystä juurikaa tullu. Nyt aloin pitää ruokapäivistä ja lopetin ylimääräsen leivän syömisen (eli en puputa leipää joka välissä ja aina ruuan kanssa,välipalana jne käy) koska sen kanssa tulee syötyä aina kovasti juustoa. Ja ainakin anoppi sillä vähäsen laihtu aikoinaan. Ja karkkia olenkans vähentäny.. että jos vielä sais nää nuhat ja muut kröhät pois ni vois alkaa hyppäämään combatissa ku sielä tulee aina nii kauhia hiki että pakko siitä on jotai hyötyä olla :P
nii ja no tippu se paino pari kiloo täs sairastelujen aikana mutta ei sitä kaiketi lasketa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom