GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Rantakuntoon 2008

Kävin lenkillä. Alko sataa räntää vasten kasvoja, vaikka aurinko paistoi ja asteita on +5. Kamala tuulikin. Mut ihan hyvä olo on nyt.

Totesin että mun on pakko löytää laji jota voi harrastaa melkein missä milloin vaan. Kuten juoksu, pyöräily yms. Koska kohta olen illat töissä eikä siksi ryhmäjumpat onnistu aikataulullisesti ja töissä olen päivittäin uimassa vedessä, ei siinä enää itse huvita uintia treenata pahemmin. Nyt sit vaan mietin ja kokeilen mikä se laji olisi mikä nappaisi.

Mä olen tällä viikolla juhlinut taas yhtä hävinnyttä senttiä ja pudonnutta painoa. Tosin paino on tainnut mennä vähän liiankin vauhdilla nyt alas, mutta kiirekin alkaa tavoitteeseen kohta tulemaan. Nyt tulee reissun takia vähän taukoa ja kevyempi viikko ensi viikolla treeneihin, toivottavasti ei mene ihan plörinäksi matkan aikana.

Puntilla käyminen on jäänyt viime aikoina kokonaan. :( Olen olevinani niin väsynyt ja kiireinen töiden takia.

Selailin vähän galleriaa ja taas rupesi ärsyttämään, että olen antanut harrastuksen jäädä.

Paino on kuitenkin pudonnut kiitettävästi, vaikka ruokavalion makrot ovat olleet aika sattumanvaraisia. Tämän vuoden alusta 110kg -> 96,5kg.

Puntilla käyminen on jäänyt viime aikoina kokonaan. :( Olen olevinani niin väsynyt ja kiireinen töiden takia.

Selailin vähän galleriaa ja taas rupesi ärsyttämään, että olen antanut harrastuksen jäädä.

Paino on kuitenkin pudonnut kiitettävästi, vaikka ruokavalion makrot ovat olleet aika sattumanvaraisia. Tämän vuoden alusta 110kg -> 96,5kg.

Ei oo pakko mennä salille kun kotonakin saa tehtyä kunnon hikitreenin ihan oman kropan painolla. Netistä löytyy pilvin pimein mahtavia treenivinkkejä. ;) Esimerkkinä esim. kyykkyä hidastettuna, punnerruksia, askelkyykkyä yms. Vielä jos säädettävät käsipainot löytyy niin treenistä saa vielä monipuolisemman. Mielikuvitus on vaan rajana!

Ei oo pakko mennä salille kun kotonakin saa tehtyä kunnon hikitreenin ihan oman kropan painolla. Netistä löytyy pilvin pimein mahtavia treenivinkkejä. ;) Esimerkkinä esim. kyykkyä hidastettuna, punnerruksia, askelkyykkyä yms. Vielä jos säädettävät käsipainot löytyy niin treenistä saa vielä monipuolisemman. Mielikuvitus on vaan rajana!

Kyllä minä sitten menen mielummin salille, jos saan itsestäni irti treenin verran. :)

+-0
11 viikkoa kipeänä, ens viikolla ehkä uskaltaisi kevyesi aloittaa treenaamisen. Mulla on nyt astma lääkkeet vakkei ole astmaa, meni keuhkoihin niin pahasti. Ehkä siis kesäksi 2009...

Mulla tuli stoppi nyt proggikseen, kun pamahdin kipeäksi. Neljättä päivää flunssassa, tänään myös kuumetta ja luultavammin siitä johtuvaa huippausta. Ja ruokavalio on mitä on, tällalailla kipeänä en jaksa yhtään miettiä mitä suuhunsa laittaa :jahas:.

Eilen tuli vihdoin ja viimein hankittua se digivaaka ja kävipä ilmi, että vanha mekaaninen vaakamme näyttää 2,5 kiloa vähemmän :jahas:. Muistelinkin jotain tuollaista, mutta nyt se tuli todennettua. Eli jos nyt lisäilee 2,5 kiloa kaikkiin aikaisempiin punnituksiin, niin hupsista heijaa, lähtöpaino olikin 90 kiloa :eek: ja tälläkin hetkellä vielä siis päälle 80. No pääsenpä iloitsemaan toisen kerran alle 80 kilon pääsystä ;). Ja nytpä ei tartte enää miettiä desimaaleja ja tuskailla vaa'an kanssa :).

Ei ole tänne tultu päivitettyä tilannetta. Synnytyksestä nyt 8 viikkoa ja paino on pudonnu 88kg -> 72kg. Eli ihan ok. Vatsa on ihan hyvin palautunu ja vaatteet alkaa mahtua päälle. Vielä 7 kiloa pois niin entisissä mitoissa oltais. Onneksi ipana on kiltti, joten isukki hoitaa sitä ja pääsen salille. Vaunulenkeillä tulee kivasti hiki ja hölkännykki oon välissä :) . Kyllä tämä tästä vaikka bikineitä ei ainakaan tänä vuonna voi päälle laittaa.

Täällä ei oo kaikki mennyt ihan nappiin, mutta tänään ilokseni paino oli 63,6kg vaikka muutamana päivänä tuli herkuteltua vähän enemmänkin. Vyötärönympärys ja navankohta on molemmat kaventuneet alotuksesta noin viitisen senttiä! Mutta alaosasto kyllä pitää tiiviisti kiinni pehmusteistaan :jahas: Mutta mutta.. Projekti jatkuu. Tsemiä kaikille saman projektin parissa tuskaileville!

hmmh. mulla on syömiset ihan ok ollu hallussa, välillä oon syöny liiankin vähän mikä on sit kostautunu mässäämisellä.:( mutta enimmikseen tasapainoinen on ollut ruokavalio ja sen johdosta hyvä ja energinen olo.:hyvä:

lenkkeillytkin olen melko ahkerasti. vatsa on ehkä aavistuksen timmimpi.:) mutta jenkkikset! ne ei tuppaa millään häviämään. :itku:

OT. haluaisin vähän väriä iholle, mutta en jaksaisi pelailla itseruskettavien kanssa, kun en yleensäkään kroppaani rasvaile. toisekseen vaikka kuin yrittää levittää tasaisesta, aina se kökköytyy jonnekkin navan seudulle ja sitten alkaa rapistumaan rinnasta. ei kivan näköistä jos vaikka toppi päällä. pitäisiköhän käväistä muutaman kerran solariumissa toukokuun aikana..

niin ja vielä pehvaostastosta.. mulla on pehvan "alaosa" ja "sivut" ihan kivan pyöreitä, mutta haluaisin sitä pyöreyttä tohon ylemmäs, pakaran "keskiosaan" että tulisi selvä mutka alaselästä. ja koko pakara olisi pyöreä. tuntuu että liikkeet käy sinne alemmas.. teenkö jotain väärin?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olen aloittanut punttitreenin nyt alkuvuodesta ja päätavoitteeni on hölkkäillä se puolimaraton toukokuussa. Lisäksi käyn erilaisissa jumpissa 2-3 krt/viikossa. Paino tippuu tasaista tahtia...
Olisi vaan äkkiä ohi se puolimaraton, että voisi täysillä panostaa punttitreeniin!:whip:
Eilen selkätreenin jälkeen mieheni kuvasi videokuvaa kamerakännyllä kun tein vähän "selkäposeerauksia":D
Silmäni olivat pudota päästä, selässähän erottui jopa lihaksia! Aloittelija ilmeisesti kehittyy alkuun nopeammin, mutta joka tapauksessa tuli aivan mahtava fiilis! Kehitystä tapahtunut!:dance:

Mun pitäis kans pari kiloo pudotella ennen kesää.Heti dieetin alkuun vaan iski flunssa ja ei oo viikkoon päässy salille/lenkille. Tänään vois koittaa tehdä vaikka rauhallisen kävelylenkin, alkaa tää sisätiloissa makoilu jo vähän hajottaan!
Mut eiköhän se tästä vielä; terveenä sitten salille n.3-4 krt/viikko + jtn lenkkeilyä.
Ruokapuoltakin oon yrittäny korjailla, ihan hyvällä menestyksellä. Rantakunnon lisäksi tavoitteena muutenkin terveemmät elämäntavat! :) Salmiakkia tulee popsittua edelleen liiankin kanssa, se on vaan niin hyvää.. jotain täytyis keksiä ennenkun toi verenpainekkin alkaa hipoon pilviä!!:hyper:

Täällä alkoi kesäkuntoprojekti maanantaina, joskaan en halua mistään dieetistä puhua enkä tiputtaa välttämättä kiloja. Seuraan peiliä ja kenties mittanauhaa, siistin ruokavaliota ja katson, miltä tuntuisi näyttää kireämpänä. Ihan hyvä näinkin on olla, joten jos homma ei lähde kunnolla käyntiin, en ota stressiä. Korkeintaan juhannukseen saakka kiristellään, ja voi olla, että tyytyväisyys saavutetaan jo ennen sitä.

niin ja vielä pehvaostastosta.. mulla on pehvan "alaosa" ja "sivut" ihan kivan pyöreitä, mutta haluaisin sitä pyöreyttä tohon ylemmäs, pakaran "keskiosaan" että tulisi selvä mutka alaselästä. ja koko pakara olisi pyöreä. tuntuu että liikkeet käy sinne alemmas.. teenkö jotain väärin?

Persusliikkeistä parhaita on kyykky joka tehdään mahdollisimman syvälle (eli perse lähelle maata) ja sumo eli leveä maastaveto. "Pyllistyskyykyt" ei muokkaa persusta kovinkaan paljon ja kapea mave ottaa enemmän selkään ja takareisiin.

Mun kiinteytys ja lahdutus projektia on nyt kulunu melkee 4kk. Peruskunto on kasvanu todella paljon, lihaksia on tullu näkyviin ja uudet ruokatottumukset on tulleet jäädäkseen. Paino ei oo tippuna vaa lisää on tullut, vaikka kyse on vaa kilosta, mutta silti masentaa ja ahdistaa koko vaa'alla käynti ku mitään ei tapahdu... kalorit on pysyny miinuksella, lukuunottamatta muutamia herkkuttelu ja kännipäiviä. Toi painon tippumattomuus on aiheuttanu jonkin verra stressia ja laskenu itsetuntoo, ettei onnistu. Anteeks avautuminen. Alkanu vaa loppuu keinot kesken :curs:

Mun kiinteytys ja lahdutus projektia on nyt kulunu melkee 4kk. Peruskunto on kasvanu todella paljon, lihaksia on tullu näkyviin ja uudet ruokatottumukset on tulleet jäädäkseen. Paino ei oo tippuna vaa lisää on tullut, vaikka kyse on vaa kilosta.........
Alkanu vaa loppuu keinot kesken :curs:

Kaimani hyvä, sulle on tainnu kasvaa lihasta! Mitäs mittanauha ja peili sanoo? ne kertonee totuuden paremmin kuin vaaka.

Kaimani hyvä, sulle on tainnu kasvaa lihasta! Mitäs mittanauha ja peili sanoo? ne kertonee totuuden paremmin kuin vaaka.

Lihasta on kyllä tullut, jonkin verrankin, mutta silti mulla on pituutee nähden painoo sen verra et vähemmänki vois olla... Peilistä kattominen ei oikee auta ku vanhan syömishäiriön ajalta vielki vääristyny kuva itestä. Oon mitannu nyt kkn ajan lantion, vyötärön, rinnat, haban ja reiden. Mut niistä ei oo mikää pienentyny, eipä pahasti kasvanukkaa, paitti haba :D Noh pinnistellää kai tää tästä.

Lienee taas päivityksen paikka. Diettiä takana n. 3kk, eli tammikuun lopusta asti. Kiloja tullut alas 8,5kg, eli noin puoli kiloa viikossa. Kalorit ovat siellä 1800kcal kieppeillä, salia 4*viikko + 2*BodyCombat tmv (hallituilla sykkeillä). Aerobista hissukseen salin yhteydessä 2*!5 min. Vieläkään ei ole lenkkikausi lähtenyt, mutta eiköhän tuo kohta tästä...

Tuli reissattua reilu pari viikkoa huhtikuun vaihteessa, paino tippui tuolloinkin, mutta Suomeen palattua jämähti kokonaan. Nyt olen sitten vähentänyt hiilareja suhteessa muuhun ja syönyt säännöllisin väliajoin, ja lähtihän tuo paino taas laskuun:) Kaloreita en tiputtanut

Eli aikataulussa edetään, ei tästä enää montaa kiloa irtoa..

Täällä keskustelua tuon yläosan treenaamisesta http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=63667

Ymmärtääkseni myös sivuttain tehtävä jalan loitonnus ottaa tonne gluteus mediukseen. Selän notko auttaa siihen, että peppu näyttää hyvälle - sitten olemme me, joilla notkoa ei ole tai se on väärässä paikassa...

Itselläni on nyt kertynys jo vähän aikaa rasvaa vyötärölle, ja haluaisin siitä eroon mahdollisimman nopiaa ( kesä lähestyy). Tiedän ettei sitä voi millään erillisellä liikkeellä vähentää.

Olen nyt itse vähän kerännyt vinkkejä tähän laihdutukseen eri tahoilta. Ja nyt varmistuksena haluaisin kysyä vähän kokeneimmilta että lähteekö se paino tällä ohdelmalla:

Ma Ke Pe aamulenkki 30-45 min tyhjällä vatsalla. + venyttelyt ja terveellinen aamupala
Ma Ke Pe Säkkitreeni 60---(?) min, perään noin 100 ns' akka vatsalihaksia.

Ja tietenkin yleisesti hiilarit mahd minimiin ja kasviksia iha saatanasti.
Herkut yms paskat pois.

ps. tupakointia en lopeta!

Suositut

Back
Ylös Bottom