GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Rantakuntoon 2008

ihanaa -5kg!!! alkaa eron huomata selästä parhaiten,huomasin että siellähän erottuu muotoja;) Tappavan tasaiseen tahtiin eteenpäin ja ei kun tämä tyttö lähtee aamulenkille:)

oi, mäkin liityn tähän mukaan, vaikka vähän myöhässä olenkin. :) viime viikko oli järkyttävää mässäilyä, ja kaiken lisäksi lomaa punteista. arg. Nyt on hyvä aika kääntää uusi lehti :). otan tavoitteeksi -5kg hutikuun loppuun mennessä, eli sellaseen 60 kiloon tähtäillään. tsemppiä kaikille, kesään on onneksi vielä aikaa.

oi, nyt masennuin kyllä... :jahas:
tavote ollu 60 kiloo, mutta nyt huitelen 70:ssä. :wtf: no jaa, on mulla kyllä sentään tullut ees jonkun verran lihastakin lisää, mutta silti... piti olla 5kg miinusta, niin onkin tullut 5 lisäkiloa. :jahas:

Täällä reilut -5kg, suunta on oikea mutta vielä on töitä jäljellä! Jos painon sais vaikka ens kesään mennessä 60kg, se on varmaan mulle se paras paino, mitä näin kokemuksella ajattelee... se tarkoittaa vielä tästä melkein -10kg :rolleyes: Onneksi on aikaa! :D

Mulla lähtenyt - 4 kg kevään aikana, mutta jotenkin se paino on aina mulla jääny tähän 59-60 kg paikeille, mutta tällä kertaa oon päättänyt saada vielä n. 5 kg pois, ja turhat läskit pois. oon 162 cm pitkä. Tällä kertaa en aio kituuttaa vaan jättää sokerin ja turhat hiilarit pois. ei mitään kitukuureja...mulla lähti kilot parhaiten kun jätin alkoholin kokonaan pois.:rock:

Raskauskilot alkaa olla lähteneet. Helmikuun lopusta siis pudotusta 22kiloa. Pari imetyskiloa vielä on jäljellä. Ihan tyytyväinen olen, vaikka missään tiukassa kunnossa en olekaan, eikä ole tarvettakaan.

Mulla lähtenyt - 4 kg kevään aikana, mutta jotenkin se paino on aina mulla jääny tähän 59-60 kg paikeille, mutta tällä kertaa oon päättänyt saada vielä n. 5 kg pois, ja turhat läskit pois. oon 162 cm pitkä. Tällä kertaa en aio kituuttaa vaan jättää sokerin ja turhat hiilarit pois. ei mitään kitukuureja...mulla lähti kilot parhaiten kun jätin alkoholin kokonaan pois.:rock:
Sama homma täällä. Painoa lähti 5 kg kevään aikana oikeastaan ihan vaan päivärytmin säännöllistymisellä ja alkoholin käytön vähentymisellä. Eikä siis alun perinkään puhuta mistään hirveästä dokaamisesta. Jännä homma kyllä, mutta näemmä se kuitenkin turvottaa aika lailla kaikkine oheiskrapulamättöineen. Ja siis tietysti päivärytmin säännöllistyminen pitää sisällään ruokailun ja treenin säännöllistymisen. Jatkan samalla linjalla ja katsotaan kuinka paljon vielä lähtee :) Treenikin näkyy nyt kivasti kropassa ja vähän kun vielä tulee lihasta tuonne jalkaosastolle ja vyötäröltä lähtee viimeisetkin ylimääräiset pois niin olen kovin tyytyväinen.

Mulla lähtenyt - 4 kg kevään aikana.....

Hei, kolmas -4kg ilmottautuu :rock: ja ite pitäs viel 6kg pudottaa ja alotin projektin taas, kun on kesällä jääny erinäisistä syistä urheilut vähä vähemmälle! tosin päätökseen vaikutti se karu tosiasia, että lukio ja amis alkaa jo 5 vkon päästä.. :( Mihin se kesä hurahti?

Hienoa Zelda! Mulla on kans raskauskiloja pudonnut 21kiloo (turvotusta oli varmaan lähemmäs 10kg!) huhtikuun alusta mut mulla on vielä komeat 7 kiloo jäljellä. Niitä tässä nyt sulatellaan ja toivotaan et imetys auttaa vielä viemään liikunnan lisäks loputkin. Mulla on missiona nyt oikeestaan kesäkunton 2009 koska täks kesäks ei ehtinyt sattuneesta syystä...

Hitaasti mutta varmasti kroppa tiukentuu oikealla ruokavaliolla ja treenillä. Treenaan nykyään ajallisesti vähemmän mutta intensiivisesti ja parempia tuloksia tulee kuin koskaan. :rock:
Syön Precicion Nutrition oppien mukaisesti ja treenaan Graig Ballantynen Turbulence training mukaisesti. Joey Atlasilla on taas mielettömän hyvät pepputreenit joilla oon saanut muokattua omaa takalistoa mallikkaaseen kuntoon.
Kannattaa googlettaa noita nimiä jos on jämähtänyt vanhoihin kaavoihin treenaamisen ja ruokavalion suhteen. Noista saa aivan uudenlaisen näkökulman treenaamiseen. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom