Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oi, mäkin liityn tähän mukaan, vaikka vähän myöhässä olenkin. viime viikko oli järkyttävää mässäilyä, ja kaiken lisäksi lomaa punteista. arg. Nyt on hyvä aika kääntää uusi lehti . otan tavoitteeksi -5kg hutikuun loppuun mennessä, eli sellaseen 60 kiloon tähtäillään. tsemppiä kaikille, kesään on onneksi vielä aikaa.
Sama homma täällä. Painoa lähti 5 kg kevään aikana oikeastaan ihan vaan päivärytmin säännöllistymisellä ja alkoholin käytön vähentymisellä. Eikä siis alun perinkään puhuta mistään hirveästä dokaamisesta. Jännä homma kyllä, mutta näemmä se kuitenkin turvottaa aika lailla kaikkine oheiskrapulamättöineen. Ja siis tietysti päivärytmin säännöllistyminen pitää sisällään ruokailun ja treenin säännöllistymisen. Jatkan samalla linjalla ja katsotaan kuinka paljon vielä lähtee Treenikin näkyy nyt kivasti kropassa ja vähän kun vielä tulee lihasta tuonne jalkaosastolle ja vyötäröltä lähtee viimeisetkin ylimääräiset pois niin olen kovin tyytyväinen.Mulla lähtenyt - 4 kg kevään aikana, mutta jotenkin se paino on aina mulla jääny tähän 59-60 kg paikeille, mutta tällä kertaa oon päättänyt saada vielä n. 5 kg pois, ja turhat läskit pois. oon 162 cm pitkä. Tällä kertaa en aio kituuttaa vaan jättää sokerin ja turhat hiilarit pois. ei mitään kitukuureja...mulla lähti kilot parhaiten kun jätin alkoholin kokonaan pois.
Mulla lähtenyt - 4 kg kevään aikana.....