Röllömahat kuriin!

Jissen sanoi:
*klips* Tosin vain reilu puolet pitävät näitä "minihorovaatteita" (miksi niitä pitäisi kutsua kun samanlaisia näkee muualla ainoastaan jenkkileffojen crackhuorien vaatetuksena?) ja toiset puolet pukeutuvat ihme goottipunkkarivaatteisiin jotka onneksi sentään peittävät enempi. Ja miksi ihmeessä ne harvat seassa liikkuvat hoikat yksilöt eivät pidä paljastavia vaatteita, vaan ainoastaan nämä läskit?
Katsos, kun se on muotia, että se hyljemakkara näkyy ! Kun ei ole makkaraa, ei voi pukeutua paljastaviin vaatteisiin, sillä sitten kaikki muodikkaat röllömahat näkisivät että tuo ei ole muotitietoinen ja sitten sitä parkaa kiusattaisiin... :jahas:
Kesällä avokki kävi hakemassa mansikoita yhden marketin pihassa olevasta myyntikojusta, ja takaisin autolle tullessaan oli :eek: Oli kuulemma myyjätär-jokinorsuttimella ollut semmoisetkin kahvat ettei toista.
Muutamaviikko sitten totesi kaupungilla kävellessämme että kyllä meikäläisen kanssa kehtaa liikkua, kun ei oo tuommoista napapaita-röllömaha -yhdistelmää.
Pari kertaa pohdittu tuota röllöä, onko koko röllötys täyttä ihraa; onko vatsalihaksilla ollenkaan pitoa. Ts. normaalisti vatsa on jollain asteella sisäänvedettynä, lihakset ainakin osittain jännitettynä, ettei maha roiku ulkona kuin nälkiintyneillä afrikassa... Saako tuota pissisröllöä vedettyä sisäänpäin piiloon millään ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse yritän tässä kovasti kasvattaa juuri niitä tikkujalkoja. (Ja olen nainen). Mutta syötyäni nyt n. kuukauden verran yli kulutuksen on maha ruvennut kasvamaan :(. Mulla kun kaikki ekstra menee juuri siihen mahaan prkl!! :D En oikein tiedä miten jatkaisin jotta maha ei kasvaisi liikaa kun kuitenkin haluaisin niitä lihaksia. Olen 174cm, paino nyt 58kg ja tässä painossa siis jo hieman mahaa. Huonoista vatsalihaksista ei voi olla kyse koska niitä olen jo vuosia treenannut. Ruokapuolikin on kunnossa; syön tarpeeksi proteiinia, vähän herkkuja, enkä edes juo alkoholia. Salilla käyn 3-4 kertaa viikossa ja treenan tosissani lihaksen kasvatus mielessä. Saliura tosin kestänyt vasta vajaat puoli vuotta. Mitä siis neuvoksi orastavalle röllömahalle?!

Odotan innolla, koska korkean malliset farkut jotka saa vetää kainaloihin tulee taas muotiin. NOT!

Kun muoti tekee taas kierroksensa, niin ne tulevat takaisin muotiin. Ei muodissa ole kehitetty mitään uutta pitkään aikaan. 60-70 luvulla housuissa suosittiin matalaa vyötäröä. Tällä kertaa mentiin vain ehkä hiukan matalammalle. kohta housut nousevat takaisin vyötärölle ja sitten kaikki :urjo: matalia housuja ja piukkoja napapaitoja. Niin se muodin huoran mieli muuttuu ihan itsenäisesti... :whip: :D

Huonoista vatsalihaksista ei voi olla kyse koska niitä olen jo vuosia treenannut.

Voimanostajatkin treenaa vatsoja kovaa ja silti pakki pömpöttää :haart:

Treenaa niitä siten, että vedät niitä sisäänpäin joka liikkeessä. Se on ylävartalon liikettä tärkeämpää, jos haluaa litteän vatsan. Syvät vatsalihakset kuntoon. :thumbs:

Näin leveälanteisena miehenä oli korkeamman vyötärön housujen ollessa muotia vaikea hakea farkkuja jotka sopivat hyvin. Vyötärö oli poikeuksetta navassa. Rumaa! Nyt löytyy miehille tarkoitettuja matalalinjaisia housuja, jotka sopii mulle normaalisti. Esim testasin Leviksiä, niin niissä vyötärölinja meni aivan liian ylös. Ihan kun ei olisi selkää ollenkaan. Eli ostan näitä teinix-farkkuja ja olen tyytyväinen. :) En siis lökäpöksyjä vaan vähän normalimpia.

Eetu3 sanoi:
Itse yritän tässä kovasti kasvattaa juuri niitä tikkujalkoja. (Ja olen nainen). Mutta syötyäni nyt n. kuukauden verran yli kulutuksen on maha ruvennut kasvamaan :(. Mulla kun kaikki ekstra menee juuri siihen mahaan prkl!! :D En oikein tiedä miten jatkaisin jotta maha ei kasvaisi liikaa kun kuitenkin haluaisin niitä lihaksia. Olen 174cm, paino nyt 58kg ja tässä painossa siis jo hieman mahaa. Huonoista vatsalihaksista ei voi olla kyse koska niitä olen jo vuosia treenannut. Ruokapuolikin on kunnossa; syön tarpeeksi proteiinia, vähän herkkuja, enkä edes juo alkoholia. Salilla käyn 3-4 kertaa viikossa ja treenan tosissani lihaksen kasvatus mielessä. Saliura tosin kestänyt vasta vajaat puoli vuotta. Mitä siis neuvoksi orastavalle röllömahalle?!

Alan kohta epäillä, että se, mikä minun mielestäni on normaali naisen vartalo onkin pikemminkin poikkeus. Meidän suvussamme (kröhöm!) on melkein kaikilla naisilla kapeahko vyötärö, pyöreä lantio sekä lihaksia (ja läskiä) hyvin keräävä takapuoli ja reidet. Sitten taas hartiat ovat suht leveät. Kai me ollaan sitten jotain maatalonemäntä-amatsoneja...

reinhardt sanoi:
Kai me ollaan sitten jotain maatalonemäntä-amatsoneja...

Nam nam.. :haart: :kuola: Vielä joskus semmoisen löydän.. :love:

Suurin osa näistä pissiksistä on yläasteella vielä ihan normaaleja, mutta sit lukiossa/amiksessa ne levahtaa. Tän on saanu omin silmin havaita. :hyper:

Silloin lukio/amis aikana näkee, että kuka harrastaa liikuntaa ja kuka käy vaan corollan takapenkillä ja mäkissä, kun kroppa alkaa kehittyä siitä lapsen vartalosta. :D

reinhardt sanoi:
Serkkutyttö tosin taitaa seukata. ;)

No voi rähmän rähmä, no ei se ole este, se on hidaste. :hyper:

Lannefarkut ja napapaidat ovat joutuneet sijaiskärsijän asemaan. Tämä ajojahti on lopetettava. Emme toki pidä pissiksistä, mutta emme pitäisi heistä vaikka pukeutuisivat kaapuun. Ei saa antaa pissisten pilata näiden tyylikkäiden vaatekappaleiden mainetta. Vetoan koko pakkotoiston jäsenistöön - älkää tuomitko napapaitoja! Antakaa naisten käyttää lannehousuja, vaikka jotkut epäesteettisetkin niitä joskus käyttävät, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom